Nocleg w hotelu w towarzystwie pupila? To możliwe! Przeczytaj o kampanii Pets Friendly
Po miesiącach lockdownu i domowej "kwarantanny" ludzie wyszli w końcu z domów. Wrócili do pracy, do spotkań towarzyskich i do podróżowania - zarówno tego biznesowego, jak i turystycznego. Pojawił się tym samym problem, o którym niewiele osób mówi.
Co zrobić ze zwierzakami, które przyzwyczaiły się do naszej ciągłej obecności w domu? Nagła zmiana zwłaszcza dla psów i kotów może być bardzo stresująca, a dla naszych sąsiadów... uciążliwa, gdyż kilkugodzinne piszczenie i szczekanie dobiegające z naszych mieszkań nie należy do najprzyjemniejszych.
Sieć Louvre Hotels Group odpowiedziała na potrzeby zarówno właścicieli zwierzaków, jak i potrzeby samych zwierzaków. Wprowadziła w hotelach marek Campanile, Première Classe oraz w wybranych hotelach Golden Tulip kampanię Pets Friendly, dzięki której nasi czworonożni przyjaciele mogą korzystać z dedykowanych usług. Ustalono wspólną politykę w zakresie przebywania zwierząt na terenie hoteli, dzięki czemu właściciele mogą w pełni cieszyć się towarzystwem swoich pupili, a pozostali goście niezakłóconym komfortem wypoczynku.
Po sukcesie kampanii w zagranicznych hotelach sieć Louvre Hotels Group postanowiła wprowadzić również Pets Friendly do polskich obiektów. Przygotowano koncepcję dostosowaną do polskich realiów i przetestowano ją w ramach przeprowadzonej kilka lat temu pilotażowej akcji w hotelu Campanile Bydgoszcz.
Natalia Kukowska, Dyrektor Regionu Zachodniego oraz hotelu Campanile Bydgoszcz (inicjatorka akcji) zdradza, że hotele pod markami należącymi do Louvre Hotels Group zawsze były przyjazne czworonogom. Wprowadzono nową politykę i rozpoczęto kampanię Pets Friendly ze względu na to, że goście przyjeżdżający w towarzystwie swoich zwierząt oczekiwali czegoś więcej: rozwiązań, dzięki którym będą mogli poczuć się naprawdę komfortowo. Teraz opracowano zestaw jasnych zasad oraz zadbano o właściwe zakomunikowanie ich wszystkim gościom.
Co czeka naszych pupili w hotelach sieci Louvre Hotels Group? Od samego wejścia, w recepcji, otrzymują pakiet powitalny zawierający upominki i smakołyki oraz podstawowe akcesoria, list z kompletem wskazówek dotyczących etykiety, która obowiązuje przebywające w hotelu czworonogi, a także przewodnik po dostępnych w okolicy atrakcjach dla zwierzaków. Dodatkowo personel zawsze służy pomocą i opieką.
Podróżowanie ze zwierzakiem wiąże się oczywiście z opłatą, która zależy od jego wielkości. Opłata nie dotyczy psów asystujących, które w hotelach cieszą się dodatkowo większą swobodą w hotelowych przestrzeniach publicznych. Należy pamiętać, że w jednym pokoju mogą przebywać nie więcej niż dwa zwierzaki.
- Zapewniamy, że w hotelach objętych akcją Pets Friendly zwierzęta są zawsze mile widziane. Zadowolenie i komfort naszych gości są dla nas najważniejsze i dotyczy to również psów i kotów, które odwiedzają nas wraz z właścicielami – dodaje Natalia Kukowska.