9 Aug, 2016
w Aktualności
Największe miasta regionu pod lupą Orbisu
Grupa hotelarska Orbis rozpoczyna nową strategię. Celem, na którym się skupi, ma być ekspansja w najważniejszych miastach regionu - przede wszystkim w stolicach i kluczowych centrach biznesowych. Pierwsze decyzje już zapadły.
Na ten moment Orbis posiada 140 obiektów w 34 miastach. Działają one w różny sposób, jeśli chodzi o strukturę właścicielską.
- Zdefiniowaliśmy lokacje, gdzie chcemy mieć hotele jako właściciel lub zarządca. To stolice i huby biznesowe Europy Centralnej. W innych lokalizacjach nasze hotele powinny działać w sposób franczyzowy - tłumaczy prezes Grupy Orbis, Gilles Clavie.
Dlatego też Orbis zamierza docierać do lokalnych partnerów, którzy znają specyfikę danego rynku.
- Chcemy rozwijać nasze różne sieci. Przykładem jest Ibis Style w Szczecinie. Inwestujemy w modernizację hoteli w miejscach, gdzie widzimy olbrzymi potencjał. To daje efekty. Jednocześnie trzymamy się zasady, by każda złotówka zainwestowana w hotel zwiększała wyniki nie tylko danego obiektu, ale i podnosiła rentowność całej sieci - dodaje Clavie.
To otwiera drogę do niestandardowych rozwiązań. Przykładem może być hotel Poznań Centrum, który będzie funkcjonował pod dwoma szyldami - Novotel i Ibis. - To duży hotel jak na poznański rynek. Tworząc z niego dwie marki przyciągniemy więcej nowych klientów - podsumowuje prezes Orbisu.
INFORMACJA PRASOWA
Na ten moment Orbis posiada 140 obiektów w 34 miastach. Działają one w różny sposób, jeśli chodzi o strukturę właścicielską.
- Zdefiniowaliśmy lokacje, gdzie chcemy mieć hotele jako właściciel lub zarządca. To stolice i huby biznesowe Europy Centralnej. W innych lokalizacjach nasze hotele powinny działać w sposób franczyzowy - tłumaczy prezes Grupy Orbis, Gilles Clavie.
Dlatego też Orbis zamierza docierać do lokalnych partnerów, którzy znają specyfikę danego rynku.
- Chcemy rozwijać nasze różne sieci. Przykładem jest Ibis Style w Szczecinie. Inwestujemy w modernizację hoteli w miejscach, gdzie widzimy olbrzymi potencjał. To daje efekty. Jednocześnie trzymamy się zasady, by każda złotówka zainwestowana w hotel zwiększała wyniki nie tylko danego obiektu, ale i podnosiła rentowność całej sieci - dodaje Clavie.
To otwiera drogę do niestandardowych rozwiązań. Przykładem może być hotel Poznań Centrum, który będzie funkcjonował pod dwoma szyldami - Novotel i Ibis. - To duży hotel jak na poznański rynek. Tworząc z niego dwie marki przyciągniemy więcej nowych klientów - podsumowuje prezes Orbisu.
INFORMACJA PRASOWA