Najnowszy raport i sukcesy Grupy Orbis
Grupa Orbis, właściciel hoteli takich marek jak Mercure, Novotel czy Ibis cieszy się niesłabnącym powodzeniem. Dowodem mogą być chociażby opublikowane niedawno wyniki sprzedaży, wskaźniki rosnącego popytu czy ekspansja na kolejne, zagraniczne rynki.
Grupa Orbis w najnowszym raporcie zaprezentowała wyjątkowo pozytywne wyniki. Nie jest to jednak zaskoczeniem. Sieć jest bowiem jedną z najbardziej znanych i coraz częściej wybieranych na świecie.
Rozwój przejawia się przede wszystkim w korzystnych wskaźnikach sprzedaży. Przykładem może być wzrost wskaźnika ReyPAR o 3%. W polskich obiektach grupy w pierwszym półroczu tego roku odnotowano wzrost przychodów aż o 1,9% w porównaniu do roku ubiegłego oraz imponujące zyski netto na poziomie 26,3 mln zł.
- Orbis w pierwszym półroczu 2014 r. odnotował znaczną poprawę wyników we wszystkich obszarach swojej działalności. Jako bardziej efektywne i rentowne przedsiębiorstwo możemy kontynuować nasz rozwój, by podnosić wartość firmy dla akcjonariuszy. Liczę, że dobra kondycja polskiej gospodarki utrzyma się w kolejnych miesiącach i sprzyjać będzie realizacji naszych planów rozwojowych. - powiedział Gilles Clavie, Prezes Orbis SA.
Odnotowana została także poprawa popytu na usługi hotelowe ze strony klientów z branży MICE. Sale szkoleniowe i konferencyjne hoteli grupy Orbis wykorzystywane są przez gości biznesowych coraz częściej i stale rośnie zapotrzebowanie na tego typu usługi.
Kolejnym dowodem na rozwój marki może być decyzja o wejściu na rynek łotewski. Utworzenie obiektów w tym kraju polegać będzie na współpracy franczyzowej. Obejmie ona 3 obiekty zlokalizowane w stolicy kraju - Mercure Riga Centre oraz Ibis Styles Riga otwarte zostaną jeszcze w tym roku natomiast Pullman Riga w 2015 roku.
Wśród sukcesów na uwagę zasługuje również fakt powstania nowego konceptu gastronomicznego NOVO2. Koncept ten otarty został we wszystkich hotelach sieci w Polsce w pierwszym półroczu tego roku. Polega on przede wszystkim an stworzeniu specjalnie zaaranżowanej przestrzeni, która docelowo skupiać ma życie hotelowe i stać się atrakcyjnym uzupełnieniem dla strefy lobby.
INFORMACJA PRASOWA