6 Dec, 2010
w Aktualności
Nagroda dla Ibis za najlepszą kampanię reklamową
Ibis otrzymał nagrodę za najlepszą kampanię reklamową w pretiżowym konkursie Worldwide Hospitality Awards, który odbył się w Paryżu. Nagrodzona kampania nosi nazwę "TEN or 15".
"TEN or 15" to ogólnoeuropejska kampania marki Ibis zorganizowana przez Young & Rubican Paris razem z agencją Wunderman w zakresie marketingu wirusowego. Kampania odbywała się przez 2 miesiące lata, a jej zasięg rozciągnięty był na telewizję, prasę, imprezy specjalne, komunikację wewnętrzną firmy Accor,POS, a także media społecznościowe.
Jury konkursu Worldwide Hospitality Awards doceniło odwagę i oryginalność pomysłu oraz skalę działań reklamowych. Kampania okazała się efektywna, ale i skuteczna. W jej efekcie odnotowano wzrost rezerwacji w hotelach marki oraz wzmocnienie świadomości klientów na temat hoteli Ibis.
Pomysł kampanii został zainspirowany nazwą zespołu rockowego "Ten or 15", a także trasą koncertową kapeli o tym samym tytule. Ten i 15 - liderzy zespołu stali się uosobieniem zniżek, które Ibis wprowadził w okresie letnim €10 i €15. Dodatkowo członkowie zespołu, którzy są doświadczonymi podróżnikami podczas tras koncertowych zawsze korzystali z noclegów w hotelach sieci Ibis. Hasło przyświecające kampanii reklamowej brzmiało "W hotelach Ibis nie musisz być gwiazdą rocka, aby cieszyć się zniżką €10 każdej letniej nocy".
Kampania "Ten or 15" była realizowana we wszystkich hotelach sieci Ibis, także w Polsce, od 9 lipca do 5 września 2010. Na naszym polskim rynku zmianie uległa jedynie cena, którą zaadaptowano do warunków polskich, czyli zamiast €10 w reklamie pojawiło się 40 zł zniżki.
"TEN or 15" to ogólnoeuropejska kampania marki Ibis zorganizowana przez Young & Rubican Paris razem z agencją Wunderman w zakresie marketingu wirusowego. Kampania odbywała się przez 2 miesiące lata, a jej zasięg rozciągnięty był na telewizję, prasę, imprezy specjalne, komunikację wewnętrzną firmy Accor,POS, a także media społecznościowe.
Jury konkursu Worldwide Hospitality Awards doceniło odwagę i oryginalność pomysłu oraz skalę działań reklamowych. Kampania okazała się efektywna, ale i skuteczna. W jej efekcie odnotowano wzrost rezerwacji w hotelach marki oraz wzmocnienie świadomości klientów na temat hoteli Ibis.
Pomysł kampanii został zainspirowany nazwą zespołu rockowego "Ten or 15", a także trasą koncertową kapeli o tym samym tytule. Ten i 15 - liderzy zespołu stali się uosobieniem zniżek, które Ibis wprowadził w okresie letnim €10 i €15. Dodatkowo członkowie zespołu, którzy są doświadczonymi podróżnikami podczas tras koncertowych zawsze korzystali z noclegów w hotelach sieci Ibis. Hasło przyświecające kampanii reklamowej brzmiało "W hotelach Ibis nie musisz być gwiazdą rocka, aby cieszyć się zniżką €10 każdej letniej nocy".
Kampania "Ten or 15" była realizowana we wszystkich hotelach sieci Ibis, także w Polsce, od 9 lipca do 5 września 2010. Na naszym polskim rynku zmianie uległa jedynie cena, którą zaadaptowano do warunków polskich, czyli zamiast €10 w reklamie pojawiło się 40 zł zniżki.