MPI Poland Chapter zaprasza do Krakowa na szkolenie "Trudny klient" i Xmas Party
10 grudnia w AC Hotel by Marriott Krakow odbędzie się praktyczne szkolenie „Trudny klient - jak sobie z nim radzić?”, które organizowane jest przez Stowarzyszenie MPI Poland Chapter. Tego samego dnia odbędzie się również integracyjno-networkingowe Xmax Party.
To będzie już ostatni w tym roku warsztat z autorskiego cyklu edukacyjnego Meeting Professional Excellence Classes. Poprowadzi go Piotr Wroński. Uczestnicy podczas warsztatu dowiedzą się m.in. na czym polega asertywna komunikacja podczas współpracy, jaką postawę przyjąć, aby zrealizować prywatne i zawodowe cele, a także jak obchodzić się z tzw. „trudnym klientem”.
- W tym roku łączymy przyjemne z pożytecznym - edukacja i integracja pójdą w parze, aby maksymalnie wykorzystać potencjał dnia spędzonego w gronie branżowych znajomych - mówi Weronika Wirtel, wiceprezes ds. komunikacji w MPI Poland.
Celem spotkania jest rozwój kompetencji organizatorów spotkań i osób, które w swojej codziennej pracy mają do czynienia z klientami (wewnętrznymi bądź zewnętrznymi).
Będzie to też doskonała okazja do spotkania, bowiem event odbywa się stacjonarnie, w AC Hotel by Marriott Krakow.
Partnerami wydarzenia oprócz krakowskiego hotelu są także MEETING15, SALON REKLAMY i Catalyst Poland.
W ramach eventu przewidziano punkty, takie jak:
- edukacyjny warsztat,
- wspólny lunch,
- wizja lokalna,
- atrakcja integracyjna,
- Xmas Party, czyli przedświąteczny branżowy networking.
Szczegóły i rejestracja TUTAJ.
INFORMACJA PRASOWA