25 Apr, 2013
w Aktualności
Mobile Standard 2013. Przenośna rewolucja
Jednym z najważniejszych tegorocznych wydarzeń poświeconych branży mobilnej będzie konferencja Mobile Standard 2013: Przenośna rewolucja. W dniach 23-24 maja 2013 w warszawskim Centralnym Basenie Artystycznym odbędzie się szereg spotkań i paneli dyskusyjnych prowadzonych przez przedstawicieli takich firm jak Google, Samsung, Plus, Play, Deezer, Mozilla, Facebook, Wirtualna Polska i inni.
Jeżeli śledzisz aktualne trendy na rynku mobile czy też planujesz podęcie działań marketingowych za pośrednictwem platform mobilnych konferencja Mobile Standard 2013 będzie miejscem, w którym znajdziesz sprawdzone przez profesjonalistów recepty na sukces.
Paneliści biorący udział w tegorocznej edycji Mobile Standard omawiać będą najważniejsze zagadnienia i trendy mające wpływ na obecną i przyszłą sytuację w branży. Wśród poruszanych przez nich tematów znajdą się między innymi: badania marketingowe oraz analiza wynikających z nich danych, rola social mediów w kontaktach z klientem, marketing aplikacji mobilnych – tak użytkowych jak i biznesowych, oraz wiele innych kwestii. Rejestracja uczestnictwa do dnia 8 maja wiąże się z rabatem w wysokości 400 zł.
Wśród tematów poruszonych na konferencji znajdą się między innymi:
Urządzenia elektroniczne z jakich korzysta nowoczesne gospodarstwo domowe: Z badania TNS Polska dowiesz się, jak istotną rolę w polskich domach spełniają nowoczesne narzędzia IT, oraz jak zinterpretować takie dane.
Jak Polacy korzystają z rozwiązań telekomunikacyjnych: Badania prowadzone przez firmę Gemius ukażą, z jakich funkcji urządzeń mobilnych korzystają nasi rodacy i czego od nich oczekują.
Mobilny Youtube - technologia w parze z kreatywnością: Na podstawie case studies panelista Google pokaże, w jaki sposób skutecznie prowadzić i analizować kampanię marketingową z wykorzystaniem mobilnego wideo. Facebook mobile app: Ponad 4 miliony Polaków spędza co najmniej 11 godzin miesięcznie na mobilnej aplikacji Facebooka. Dzięki temu panelowi dowiesz się, jak skutecznie wykorzystywać ją do poszerzania zasięgu oraz osiągania celów marketingowych.
Marketing aplikacji a preferencje użytkowników: Przedstawione zostaną wyzwania masowego rynku aplikacji: marketing, sprzedaż, reklama. Trendy europejskie versus preferencje Polaków. Platformy dostawców rozwiązań, ich popularność.
Jakie możliwości dla biznesu oznacza wejście Mozilli na rynek OS?: Czyli co wyniknie z premiery najnowszego systemu operacyjnego Firefox OS. oraz wiele innych.
INFORMACJA PRASOWA
Jeżeli śledzisz aktualne trendy na rynku mobile czy też planujesz podęcie działań marketingowych za pośrednictwem platform mobilnych konferencja Mobile Standard 2013 będzie miejscem, w którym znajdziesz sprawdzone przez profesjonalistów recepty na sukces.
Paneliści biorący udział w tegorocznej edycji Mobile Standard omawiać będą najważniejsze zagadnienia i trendy mające wpływ na obecną i przyszłą sytuację w branży. Wśród poruszanych przez nich tematów znajdą się między innymi: badania marketingowe oraz analiza wynikających z nich danych, rola social mediów w kontaktach z klientem, marketing aplikacji mobilnych – tak użytkowych jak i biznesowych, oraz wiele innych kwestii. Rejestracja uczestnictwa do dnia 8 maja wiąże się z rabatem w wysokości 400 zł.
Wśród tematów poruszonych na konferencji znajdą się między innymi:
Urządzenia elektroniczne z jakich korzysta nowoczesne gospodarstwo domowe: Z badania TNS Polska dowiesz się, jak istotną rolę w polskich domach spełniają nowoczesne narzędzia IT, oraz jak zinterpretować takie dane.
Jak Polacy korzystają z rozwiązań telekomunikacyjnych: Badania prowadzone przez firmę Gemius ukażą, z jakich funkcji urządzeń mobilnych korzystają nasi rodacy i czego od nich oczekują.
Mobilny Youtube - technologia w parze z kreatywnością: Na podstawie case studies panelista Google pokaże, w jaki sposób skutecznie prowadzić i analizować kampanię marketingową z wykorzystaniem mobilnego wideo. Facebook mobile app: Ponad 4 miliony Polaków spędza co najmniej 11 godzin miesięcznie na mobilnej aplikacji Facebooka. Dzięki temu panelowi dowiesz się, jak skutecznie wykorzystywać ją do poszerzania zasięgu oraz osiągania celów marketingowych.
Marketing aplikacji a preferencje użytkowników: Przedstawione zostaną wyzwania masowego rynku aplikacji: marketing, sprzedaż, reklama. Trendy europejskie versus preferencje Polaków. Platformy dostawców rozwiązań, ich popularność.
Jakie możliwości dla biznesu oznacza wejście Mozilli na rynek OS?: Czyli co wyniknie z premiery najnowszego systemu operacyjnego Firefox OS. oraz wiele innych.
INFORMACJA PRASOWA