Mercure gwarantuje Nam najwyższą jakość
Zagraniczne hotele sieci Mercure kierują się zasadą „Gwarancja Jakości Mercure”. Od teraz również polskie obiekty hotelowe pod szyldem tej marki będą przestrzegały międzynarodowej strategii firmy. Koncept ten polega na przestrzeganiu 96 punktów kontrolnych, które dotyczą m.in. procedury meldowania i wymeldowywania oraz pozostałych usług oferowanych w hotelach sieci Mercure. Wszystko to po to, by ujednolicić standardy usług i jakość obsługi we wszystkich obiektach tej sieci na świecie.
„Gwarancja Jakości Mercure” opiera się na trzech podstawowych filarach: dostępność, reagowanie na potrzeby gości oraz dbałość. Pierwszy z nich opiera się na czynnej przez całą dobę, siedem dni w tygodniu infolinii , na którą dzwoniąc gość może uzyskać potrzebne mu informacje na temat hotelowych usług i ich jakości. Druga składowa wdrażanej strategii, czyli reagowanie na potrzeby gości, polega na jak najszybszym znalezieniu rozwiązań dla trudności zgłaszanych przez hotelowych gości. Dbałość natomiast odnosi się do ciągłego udoskonalania usług w hotelach sieci Mercure, na podstawie systematycznej analizy ankiet wypełnianych przez klientów.
Te trzy, podstawowe założenia uszczegółowione są w 96 punktach kontrolnych, które odnoszą się do wszystkich aspektów pobytu w hotelu. Przykładowo, jeden z punktów zakłada, że jeśli klient w ciągu 24h od momentu dokonania rezerwacji internetowej, znajdzie inną, korzystniejszą dla niego cenowo ofertę w innym obiekcie, przy takich samych warunkach rezerwacji, wówczas hotel Mercure zobowiązuje się do udzielenia 10% zniżki za pobyt. Innym przykładem jest hotelowa infolinia, która funkcjonuje w danym hotelu cały czas, a telefon musi być odebrany przez osobę odpowiedzialną za jakość nie później niż po pięciu dzwonkach.
- „Gwarancja Jakości Mercure” ma bezpośredni wpływ na poziom satysfakcji gości. Dzięki eksploracji nowych obszarów w zakresie jakości usług hotelarskich, Mercure wychodzi naprzeciw oczekiwaniom współczesnego klienta, tym samym wyznaczając kolejne standardy w branży. Program z pewnością umocni naszą pozycję na rynku oraz zaproponuje nowatorskie rozwiązania w obszarze client service - tłumaczy Joanna Świerkosz, Dyrektor Sprzedaży, Marketingu i Dystrybucji w Grupie Hotelowej Orbis.
INFORMACJA PRASOWA