Meet The Bidder Spring Edition przeprowadzona z sukcesem!
SaleBiznesowe.pl miały okazję patronować
medialnie niedawnej edycji Meet Bidder SMART Fairs, która 10 marca zgromadziła
w hotelu Novotel Warszawa Airport 27 wystawców z różnych stron świata. Spotkali
się oni z naszymi rodzimymi praktykami sektora MICE w trakcie dnia targowego,
obejmującego wiele paneli merytorycznie korzystnych z perspektywy rozwoju firm.
Mimo trudnej sytuacji związanej z koronawirusem, tegoroczną edycję MTB udało się przeprowadzić zgodnie z planem, zachowując przy tym wzmożone środki ostrożności - unikano powitań z uściskiem dłoni, gościom zapewniono większą przestrzeń przy stołach w czasie spotkań B2B oraz zapewniono dostęp do produktów dezynfekujących.
W czasie targów nie zabrakło wykładów dotyczących wirusa, który wpłynął dotkliwie nie tylko na funkcjonowanie sektora MICE, ale i całego świata. Organizatorzy, w odpowiedzi na postępujące w sektorze obawy, zaprosili jako prelegentów ekspertów ze stowarzyszeń branżowych, linii lotniczych, a także znanego epidemiologa. Obecni goście mieli okazję uzyskać informacje z zakresu wdrożonych w tamtym czasie działań incentive travel oraz poznać medyczne fakty związane z SARS-CoV-2.
Wydarzenie nie obejmowało jednak wyłącznie zagadnień na temat koronawirusa, zapewniając przede wszystkim inspirujące spotkania B2B z atrakcjami, prezentacje i sesje dotyczące nawiązywania relacji oraz odpowiadające na pytanie, jak współpracować z polskim sektorem MICE. Finałem targów była networkingowa kolacja w Muzeum Życia w PRL, w czasie której goście uczestniczyli w grze fabularnej inspirowanej dawnymi latami.
Wystawcy mieli zaś okazję rozpocząć swoją przygodę z Meet The Bidder już dzień przed eventem - w CulinaryOn zorganizowano powitalny koktajl z konkursem degustacji win.
27 edycja MTB odniosła sukces, ciesząc się dużą frekwencją. Zapraszamy do uczestnictwa w kolejnych i zachęcamy do zapoznania się ze stroną https://www.meetthebidder.com/
INFORMACJA PRASOWA