Louvre Hotels Group dostosowuje się do obecnych post-covidowych realiów - nowa Kampania „Clean&Safe”

Louvre Hotels Group dostosowuje się do obecnych post-covidowych realiów - nowa Kampania „Clean&Safe”

Sieć Louvre Hotels Group rozpoczęła kampanię „Clean&Safe” w odpowiedzi na obecne realia post-covidowe. Celem jest oczywiście bezpieczny pobyt gości przyjeżdżających do hoteli. W ramach kampanii „Clean&Safe” sieć zobowiązała wszystkie swoje obiekty do wdrożenia nowych procedur dotyczących higieny i bezpieczeństwa epidemicznego. 


Podczas tzw. lockdown hotelarze mieli czas na dobre i odpowiedzialne przygotowanie się do ponownego powitania gości. Opracowali wytyczne dotyczące zapobiegania rozprzestrzenianiu się chorób zakaźnych, a także mieli czas, by zapewnić bezpieczne środowisko zarówno swoim gościom, jak i pracownikom.

W tym czasie przeprowadzono program szkoleń dla całej załogi hotelu. Pracownicy musieli zapoznać się z nowymi zasadami i przygotować się do odpowiedzialnego wypełniania obowiązków. Wzmocniono również standardy higieniczne w hotelach oraz dokonano niezbędnej reorganizacji przestrzeni hotelowych tak, by goście i załoga każdego dnia mogli wypoczywać i pracować w środowisku bezpiecznym dla zdrowia. 

Dodatkowo dyrektorzy hoteli zadbali o to, by każdy z pracowników i gości mógł łatwo odświeżyć swoją wiedzę i wrócić do materiałów z informacjami. W tym celu rozpowszechniono w przystępnej formie wszystkie instrukcje i zalecenia - zarówno na terenie hoteli, jak i w internecie.

Zmiany zaszły również w polityce sprzedażowej, co umożliwiło gościom elastyczne zarządzanie swoimi rezerwacjami. Opracowano także procedury szybkiego reagowania i powstrzymywania na wypadek stwierdzenia na terenie hotelu potencjalnego przypadku zakażenia.

– W trosce o zdrowie zarówno naszych gości, jak i pracowników we wszystkich hotelach Louvre Hotels Group ściśle przestrzegamy zaleceń Światowej Organizacji Zdrowia oraz wytycznych sanitarnych dla branży hotelarskiej obowiązujących w danym kraju. Przygotowaliśmy i wdrożyliśmy również zestaw własnych procedur w zakresie higieny i bezpieczeństwa epidemicznego – mówi François Delattre, Director Integration Management, odpowiedzialny za nadzór operacyjny nad hotelami grupy Louvre Hotels w Polsce i Niemczech.

Wszystkie wytyczne dla gości znaleźć można na stronach internetowych marek grupy hotelowej Louvre Hotels: campanile.com, goldentulip.com, premiereclasse.com. Informacje dotyczące kampanii „Clean&Safe”, rozpowszechniane w mediach społecznościowych, oznaczone są za pomocą hashtagów #SafeStay oraz #HotelReady.

INFORMACJA PRASOWA