Kryzys wizerunkowy w mediach? Można sobie z nim poradzić?
Niewiele ponad miesiąc dzieli nas od kolejnej edycji Kongresu Profesjonalistów Public Relations, który jak co roku odbędzie się w Rzeszowie.
XVIII Kongres Profesjonalistów Public Relations zgromadzi osoby zainteresowane tematem kryzysów wizerunkowych w mediach. Specjaliści z branży PR 19-20 kwietnia w rzeszowskim Hotelu Hilton Garden Inn będą mieli okazję podzielić się swoimi doświadczeniami i wymienić spostrzeżeniami. Nie zabraknie ciekawych prelegentów, dla których kryzysy wizerunkowe w mediach nie są obcym tematem. Opowiedzą o tym jak firma może sobie z taką sytuacją kryzysową poradzić oraz jak zadbać o dobre imię marki mimo kilku wizerunkowych niepowodzeń.
Kryzys wizerunkowy? Oni opowiedzą jak sobie z nim radzić. Prelegenci XVIII Kongresu Profesjonalistów Public Relations
Inspirujących przemówień nie będzie końca. Swoimi doświadczeniami i sprawdzonymi radami podzielą się z uczestnikami kongresu m.in. Anna Noworocka-Tełewiak (spec. ds. zarządzania marką i komunikacją konsumencką, wieloletnie doświadczenie), Marek Kacprzak (dziennikarz i reaktor Wirtualnej Polski oraz właściciel firmy szkoleniowo-badawczej), Mariusz Sokołowski (były rzecznik prasowy Komendy Głównej Polski a obecnie prezes agencji R4S).
Co nas jeszcze czeka w Rzeszowie?
Warsztaty praktyczne, w których uczestnicy dowiedzą się jak zapobiegać tragicznym skutkom kryzysu wizerunkowego w mediach. Specjaliści zdradzą jak ważną rolę pełni sprawny monitoring mediów i analiza przekazów medialnych. Prezes firmy Press Service Monitoring Mediów opowie jak działają firmy zajmujące się właśnie monitorowaniem przekazów medialnych, z których najszybciej ludzie dowiadują się o sytuacji kryzysowej. Podczas warsztatów uczestnicy kongresu nauczą się sposobów zarządzania bazami danych osobowych, ze szczególnym uwzględnieniem przepisów rozporządzenia RODO.
By wziąć udział w wydarzeniu, należy się najpierw zarejestrować na stronie wydarzenia www.kongresprofesjonalistow.pl. Tam również zainteresowane osoby znajdą wszystkie potrzebne informacje.
Patronem medialnym jest m.in. portal SaleBiznesowe.pl, a partnerem głównym m.in. Orange Polska, Urząd Miasta Rzeszów, Alert Media Communications, Związek Firm Public Relations, Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego.
Głównym sponsorem jak w poprzednich edycjach została firma Press-Service Monitoring Mediów.
INFORMACJA PRASOWA