2 Aug, 2016
w Aktualności
Krakowski Andel's ma nowego szefa
Znamy nowego dyrektora operacyjnego Andel's by Vienna House Cracow. Została nim Joanna Domańska. Podczas otwarcia hotelu pracowała tam jako kierownik recepcji, w tym roku zaś ukończyła program liderski Victor - w ramach którego ukończyła panel MBA na Modul Vienna University.
Joanna Domańska sukcesywnie tworzyła swoją markę w designerskim lokalu sieci Vienna House. Rozpoczynała jako kierownik recepcji, awansowała na pozycję managera działo Rooms, by następnie otrzymać stanowisko Operations Managera.
- W 2015 roku przystępując do sieciowego programu liderskiego Victor moim marzeniem i celem było zostanie dyrektorem operacyjnym hotelu andel's. Nie spodziewałam się jedna, że to nastąpi tak szybko - przyznaje Joanna Domańska.
-Cieszę się bardzo, że będę mogła wykorzystać teoretyczną wiedzę i umiejętności zdobyte w trakcie szkolenia. Koordynacja pracy wszystkich działów operacyjnych hotelu, w tym gastronomii, będzie początkowo dla mnie sporym wyzwaniem, ale jestem nastawiona bardzo entuzjastycznie i chętna do zdobywania nowej wiedzy - dodaje.
Zadaniem Joanny Domańskiej jako Operations Manager będzie koordynowanie wszystkich działów operacyjnych: Front Office, Housekeeping, F&B, Engineering, Security. Do jej obowiązków będzie należało także zagwarantowanie stabilnego i efektywnego działania hotelu a także właściwe zarządzanie kosztami.
-Moim głównym celem na nowym stanowisku będzie zapewnienie sprawnej i pełnej współpracy pomiędzy poszczególnymi działami hotelu. Do wszystkich zadań podchodzę patrząc z perspektywy gościa, gdyż to jego satysfakcja z pobytu w andel's jest dla mnie najważniejsza - zapewnia Joanna Domańska.
Joanna Domańska zajmuje się branżą hotelarską od samego początku kariery zawodowej. W lipcu 1997 została recepcjonistką w Grand Hotel Kraków, zaś 4 lata później otrzymała stanowisko Front Office Supervisor w hotelu Holiday Inn Kraków City Center. W tym samym obiekcie awansowała następnie na pozycję Assistant Front Office Manager. W roku 2007 została członkiem zespołu pre-openingowego w hotelu andel's i tam właśnie uznała, że jest jej miejsce.
INFORMACJA PRASOWA
Joanna Domańska sukcesywnie tworzyła swoją markę w designerskim lokalu sieci Vienna House. Rozpoczynała jako kierownik recepcji, awansowała na pozycję managera działo Rooms, by następnie otrzymać stanowisko Operations Managera.
- W 2015 roku przystępując do sieciowego programu liderskiego Victor moim marzeniem i celem było zostanie dyrektorem operacyjnym hotelu andel's. Nie spodziewałam się jedna, że to nastąpi tak szybko - przyznaje Joanna Domańska.
-Cieszę się bardzo, że będę mogła wykorzystać teoretyczną wiedzę i umiejętności zdobyte w trakcie szkolenia. Koordynacja pracy wszystkich działów operacyjnych hotelu, w tym gastronomii, będzie początkowo dla mnie sporym wyzwaniem, ale jestem nastawiona bardzo entuzjastycznie i chętna do zdobywania nowej wiedzy - dodaje.
Zadaniem Joanny Domańskiej jako Operations Manager będzie koordynowanie wszystkich działów operacyjnych: Front Office, Housekeeping, F&B, Engineering, Security. Do jej obowiązków będzie należało także zagwarantowanie stabilnego i efektywnego działania hotelu a także właściwe zarządzanie kosztami.
-Moim głównym celem na nowym stanowisku będzie zapewnienie sprawnej i pełnej współpracy pomiędzy poszczególnymi działami hotelu. Do wszystkich zadań podchodzę patrząc z perspektywy gościa, gdyż to jego satysfakcja z pobytu w andel's jest dla mnie najważniejsza - zapewnia Joanna Domańska.
Joanna Domańska zajmuje się branżą hotelarską od samego początku kariery zawodowej. W lipcu 1997 została recepcjonistką w Grand Hotel Kraków, zaś 4 lata później otrzymała stanowisko Front Office Supervisor w hotelu Holiday Inn Kraków City Center. W tym samym obiekcie awansowała następnie na pozycję Assistant Front Office Manager. W roku 2007 została członkiem zespołu pre-openingowego w hotelu andel's i tam właśnie uznała, że jest jej miejsce.
INFORMACJA PRASOWA