20 Sep, 2012
w Aktualności
Konkurs na najlepsze oferty Targów Event 2012
Najlepsze oferty targowe zostaną wyłonione w konkursie organizowanym w ramach Targów Event 2012, które odbędą się w dniach 3-4 października w warszawskim centrum MT Polska. Przeznaczony jest on dla wystawców, którzy swoje produkty i usługi dla branży eventowej będą prezentować na IV Targach Technologii i Usług dla Koncertów, Eventów i Kongresów Event. Konkursowe propozycje mogą być zgłaszane w pięciu kategoriach: technologie eventowe, atrakcje eventowe, hotele i obiekty eventowe, bar i catering oraz bezpieczeństwo i logistyka eventowa. Na laureatów czekają atrakcyjne nagrody m.in. tytuł i logo „Najlepszy produkt Targów Event 2012” oraz wartościowe vouchery ufundowane przez partnerów. IV Targi Event odbędą się w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie.
- Wyjątkowy event wymaga profesjonalnego przygotowania. By cieszyć się odpowiednimi efektami i zachwycić uczestników imprez wszystko musi być więc dopięte na ostatni guzik. Dlatego przy organizacji eventów warto jest współpracować z pewnymi i cenionymi firmami, które dostarczą najwyższej jakości produkty i usługi. Takich partnerów chcemy wskazać w konkursie organizowanym w ramach Targów Event, w którym wyłonimy najlepsze oferty eventowe. Zachęcamy wystawców do udziału w konkursie, bo to wyjątkowa szansa, by wyróżnić swoje produkty i usługi na rynku – mówi Bartosz Sosnowski, prezes MT Polska, organizatora Targów Event.
Najlepsze oferty i atrakcyjne nagrody
Zgłoszenia do konkursu przyjmowane są w kategoriach: technologie eventowe, atrakcje eventowe, hotele i obiekty eventowe, bar i catering oraz bezpieczeństwo i logistyka eventowa. Każdy z wystawców Targów Event może zgłosić maksymalnie dwa produkty. Do formularza można dołączyć dodatkowe materiały dotyczące danego produktu, jak foldery, certyfikaty, a nawet sam produkt lub jego próbkę. Najlepsze oferty wyłoni jury konkursowe, w którego skład wejdą przedstawiciele Stowarzyszenia Branży Eventowej i MT Polska. Zwycięzcy zostaną uhonorowani dyplomem oraz logo „Najlepszy produkt Targów Event 2012”. Ponadto czekają też na nich różnorodne vouchery m.in. na reklamę, pobyt w obiekcie hotelowym, realizację materiału video czy udział w konkursie MP Power Awards. Nagrody ufundowali patroni targów: Spoldzielniadziennikarzy.pl, Meetings Poland, Konferencje.pl, EventMapa.pl, Organizatorzyimprez.pl oraz MeetingPlanner.pl. Zgłoszenia do konkursu należy przesyłać do 28 września br. do Biura Organizatora Targów. Ogłoszenie wyników i wręczenie nagród odbędzie się 3 października 2012. Szczegóły i regulamin konkursu na www.targievent.pl.
Biznes eventowy w jednym miejscu
Targi Event sprawdzają się jako platforma biznesowa służąc nawiązywaniu kontaktów handlowych w branży. Pod jednym dachem bowiem gromadzą przedstawicieli świata eventów, którzy poszukują tu najnowszych rozwiązań, a także podwykonawców do realizacji imprez. W tegorocznej edycji targów udział wezmą przedstawiciele firm eventowych, agencji PR, reklamowych i marketingowych. Nie zabraknie też organizatorów zjazdów, targów, kongresów oraz wydarzeń sportowych, politycznych czy kulturalnych. Z ofertami będą zapoznawać się również event managerowie z dużych firm i korporacji, a także przedstawiciele administracji rządowej i samorządów odpowiedzialni za przygotowanie wydarzeń. Na stoiskach przedstawiony zostanie szeroki wachlarz produktów i usług koniecznych do przygotowania niezapomnianego eventu, od atrakcji eventowych i propozycji sprzętu technicznego, w tym nowinek technologicznych, multimediów, oświetlenia i scenografii, po obiekty na organizację wszelakich imprez. Nie zabraknie też firm zajmujących się zabezpieczaniem eventów, dostarczaniem cateringu i usług barmańskich, a także agencji odpowiadających za obsługę personalną wydarzeń. Co więcej pojawią się też nośniki reklamowe, m.in. maszty, balony, standy, ekrany ledowe, gadżety i odzież reklamowa. Różnorodne propozycje eventowe będzie można zobaczyć również w specjalnej strefie pokazów przygotowanej z myślą o wystawcach i wszystkich firmach, które chcą zademonstrować zwiedzającym swoje produkty.
Edukacja i rozrywka
Przez dwa dni na uczestników Targów Event czekać będą liczne konferencje służące poszerzeniu wiedzy o rynku eventowym. W programie zaplanowano m.in. konferencję Stowarzyszenia Branży Eventowej pt. „Event = kasa. Czyli o pieniądzach w eventach” z udziałem zagranicznych ekspertów. Co więcej, odbędzie się również szkolenie dotyczące korzystania z utworu podczas eventu organizowane przez ZAiKS, konferencja MAKonLine „Ubezpiecz Event i śpij spokojnie”, a także spotkanie z cyklu Akademia Selekcjonera EventMapa.pl „Zapach udanego eventu”. Ponadto Związek Firm PR przygotuje spotkanie Budowanie brand experience podczas eventów wizerunkowych, a firma Prolight - konferencję pt. „Eko-light”. Oprócz wydarzeń merytorycznych nie zabraknie też licznych atrakcji, jak choćby wirtualna strefa gier Budda Play z fascynującymi grami komputerowymi i konsolami, turniej Rummikuba ze znamym aktorem Robertem Moskwą, strategiczne gry miejskie, tor kartingowy i liczne prezentacje taneczne, barmańskie i kulinarne. W specjalnej strefie pokazów natomiast firmy eventowe będą prezentować zwiedzającym swoje produkty i usługi. Ponadto, w ramach tegorocznej edycji wybrany zostanie projekt maskotki Targów Event w specjalnym konkursie przygotowanym przez Stowarzyszenie Branży Eventowej i Międzynarodowe Targi Polska.
Patroni i partnerzy Targów Event
Patronem strategicznym IV Targów Event zostało Stowarzyszenie Branży Eventowej SBE. Wśród patronów merytorycznych z kolei są Związek Firm Public Relations, Meeting Planner i Event Managers Club. MICE Poland został partnerem branżowym wydarzenia, a patronat internetowy objęli Proto.pl i Marketing przy Kawie.
By bezpłatnie uczestniczyć w Targach Event 2012 należy do 30 września br. zarejestrować się on-line na www.targievent.pl/rejestracja. Pozwala to również do bezpłatnego zwiedzania V Międzynarodowych Targów Wyposażenia Obiektów Noclegowych WorldHotel, które odbywać się będą równolegle w sąsiadującej hali. Więcej informacji na www.targievent.pl.
INFORMACJA PRASOWA
- Wyjątkowy event wymaga profesjonalnego przygotowania. By cieszyć się odpowiednimi efektami i zachwycić uczestników imprez wszystko musi być więc dopięte na ostatni guzik. Dlatego przy organizacji eventów warto jest współpracować z pewnymi i cenionymi firmami, które dostarczą najwyższej jakości produkty i usługi. Takich partnerów chcemy wskazać w konkursie organizowanym w ramach Targów Event, w którym wyłonimy najlepsze oferty eventowe. Zachęcamy wystawców do udziału w konkursie, bo to wyjątkowa szansa, by wyróżnić swoje produkty i usługi na rynku – mówi Bartosz Sosnowski, prezes MT Polska, organizatora Targów Event.
Najlepsze oferty i atrakcyjne nagrody
Zgłoszenia do konkursu przyjmowane są w kategoriach: technologie eventowe, atrakcje eventowe, hotele i obiekty eventowe, bar i catering oraz bezpieczeństwo i logistyka eventowa. Każdy z wystawców Targów Event może zgłosić maksymalnie dwa produkty. Do formularza można dołączyć dodatkowe materiały dotyczące danego produktu, jak foldery, certyfikaty, a nawet sam produkt lub jego próbkę. Najlepsze oferty wyłoni jury konkursowe, w którego skład wejdą przedstawiciele Stowarzyszenia Branży Eventowej i MT Polska. Zwycięzcy zostaną uhonorowani dyplomem oraz logo „Najlepszy produkt Targów Event 2012”. Ponadto czekają też na nich różnorodne vouchery m.in. na reklamę, pobyt w obiekcie hotelowym, realizację materiału video czy udział w konkursie MP Power Awards. Nagrody ufundowali patroni targów: Spoldzielniadziennikarzy.pl, Meetings Poland, Konferencje.pl, EventMapa.pl, Organizatorzyimprez.pl oraz MeetingPlanner.pl. Zgłoszenia do konkursu należy przesyłać do 28 września br. do Biura Organizatora Targów. Ogłoszenie wyników i wręczenie nagród odbędzie się 3 października 2012. Szczegóły i regulamin konkursu na www.targievent.pl.
Biznes eventowy w jednym miejscu
Targi Event sprawdzają się jako platforma biznesowa służąc nawiązywaniu kontaktów handlowych w branży. Pod jednym dachem bowiem gromadzą przedstawicieli świata eventów, którzy poszukują tu najnowszych rozwiązań, a także podwykonawców do realizacji imprez. W tegorocznej edycji targów udział wezmą przedstawiciele firm eventowych, agencji PR, reklamowych i marketingowych. Nie zabraknie też organizatorów zjazdów, targów, kongresów oraz wydarzeń sportowych, politycznych czy kulturalnych. Z ofertami będą zapoznawać się również event managerowie z dużych firm i korporacji, a także przedstawiciele administracji rządowej i samorządów odpowiedzialni za przygotowanie wydarzeń. Na stoiskach przedstawiony zostanie szeroki wachlarz produktów i usług koniecznych do przygotowania niezapomnianego eventu, od atrakcji eventowych i propozycji sprzętu technicznego, w tym nowinek technologicznych, multimediów, oświetlenia i scenografii, po obiekty na organizację wszelakich imprez. Nie zabraknie też firm zajmujących się zabezpieczaniem eventów, dostarczaniem cateringu i usług barmańskich, a także agencji odpowiadających za obsługę personalną wydarzeń. Co więcej pojawią się też nośniki reklamowe, m.in. maszty, balony, standy, ekrany ledowe, gadżety i odzież reklamowa. Różnorodne propozycje eventowe będzie można zobaczyć również w specjalnej strefie pokazów przygotowanej z myślą o wystawcach i wszystkich firmach, które chcą zademonstrować zwiedzającym swoje produkty.
Edukacja i rozrywka
Przez dwa dni na uczestników Targów Event czekać będą liczne konferencje służące poszerzeniu wiedzy o rynku eventowym. W programie zaplanowano m.in. konferencję Stowarzyszenia Branży Eventowej pt. „Event = kasa. Czyli o pieniądzach w eventach” z udziałem zagranicznych ekspertów. Co więcej, odbędzie się również szkolenie dotyczące korzystania z utworu podczas eventu organizowane przez ZAiKS, konferencja MAKonLine „Ubezpiecz Event i śpij spokojnie”, a także spotkanie z cyklu Akademia Selekcjonera EventMapa.pl „Zapach udanego eventu”. Ponadto Związek Firm PR przygotuje spotkanie Budowanie brand experience podczas eventów wizerunkowych, a firma Prolight - konferencję pt. „Eko-light”. Oprócz wydarzeń merytorycznych nie zabraknie też licznych atrakcji, jak choćby wirtualna strefa gier Budda Play z fascynującymi grami komputerowymi i konsolami, turniej Rummikuba ze znamym aktorem Robertem Moskwą, strategiczne gry miejskie, tor kartingowy i liczne prezentacje taneczne, barmańskie i kulinarne. W specjalnej strefie pokazów natomiast firmy eventowe będą prezentować zwiedzającym swoje produkty i usługi. Ponadto, w ramach tegorocznej edycji wybrany zostanie projekt maskotki Targów Event w specjalnym konkursie przygotowanym przez Stowarzyszenie Branży Eventowej i Międzynarodowe Targi Polska.
Patroni i partnerzy Targów Event
Patronem strategicznym IV Targów Event zostało Stowarzyszenie Branży Eventowej SBE. Wśród patronów merytorycznych z kolei są Związek Firm Public Relations, Meeting Planner i Event Managers Club. MICE Poland został partnerem branżowym wydarzenia, a patronat internetowy objęli Proto.pl i Marketing przy Kawie.
By bezpłatnie uczestniczyć w Targach Event 2012 należy do 30 września br. zarejestrować się on-line na www.targievent.pl/rejestracja. Pozwala to również do bezpłatnego zwiedzania V Międzynarodowych Targów Wyposażenia Obiektów Noclegowych WorldHotel, które odbywać się będą równolegle w sąsiadującej hali. Więcej informacji na www.targievent.pl.
INFORMACJA PRASOWA