28 Nov, 2011
w Aktualności
Konkurs Jakości Usług Polish Prestige Hotels & Resorts rozstrzygnięty
Hotele, które należą do programu marketingowego Polish Prestige Hotels & Resorts, po raz kolejny zostały poddane anonimowej kontroli pod kątem oceny jakości świadczonych usług ocenianych z punktu widzenia Gościa hotelowego.
Badanie poziomu jakości usług hotelowych PPH&R zrealizowano w okresie maj-wrzesień 2011. Ważnym elementem badania była anonimowość kontroli i utrzymanie efektu zaskoczenia podczas pomiaru poziomu jakości usług w naturalnej relacji Gość - Hotel. Ocenie podlegały różnorodne aspekty związane z funkcjonowaniem hoteli w następujących kategoriach: działalność hotelowa, działalność gastronomiczna, usługi rekreacyjne i usługi biznesowe.
W tegorocznej - szóstej edycji brały udział 32 hotele należące do PPH&R. Poszczególne miejsca zajęły:
I miejsce
II miejsce
Badanie poziomu jakości usług hotelowych PPH&R zrealizowano w okresie maj-wrzesień 2011. Ważnym elementem badania była anonimowość kontroli i utrzymanie efektu zaskoczenia podczas pomiaru poziomu jakości usług w naturalnej relacji Gość - Hotel. Ocenie podlegały różnorodne aspekty związane z funkcjonowaniem hoteli w następujących kategoriach: działalność hotelowa, działalność gastronomiczna, usługi rekreacyjne i usługi biznesowe.
W tegorocznej - szóstej edycji brały udział 32 hotele należące do PPH&R. Poszczególne miejsca zajęły:
I miejsce
- W kategorii podstawowej
- Branicki (Białystok)
- Europa (Lublin)
- Vivaldi (Poznań)
- W kategorii dodatkowej
- Akwawit (Leszno)
- Villa Park (Ciechocinek)
- Warszawianka (Jachranka)
II miejsce
- W kategorii podstawowej
- Sport Hotel (Bełchatów)
- Warszawa (Augustów)
- W kategorii dodatkowej
- Bartan (Gdańsk)
- Warszawa (Augustów)
- W kategorii podstawowej
- Akwawit (Leszno)
- Vivaldi (Karpacz)
- W kategorii dodatkowej
- Anders (Stare Jabłonki)
- Klimczok (Szczyrk)
- Klimek (Muszyna)
- Zamek Ryn (Ryn)
III miejsce
Celem Konkursu jest zachęcanie i motywowanie do stałej troski o podnoszenie standardów jakości usług poprzez, między innymi, ustalenie rankingu hoteli w ramach Konkursu na podstawie badania mocnych i słabych stron poszczególnych hoteli PPH&R. Pomocne w motywowaniu hoteli jest także dokonywanie ocen porównawczych w stosunku do poprzedniego rankingu hoteli.
W ocenie niezależnych audytorów nastąpiła dalsza poprawa poziomu jakości usług w grupie hoteli PPH w stosunku do poprzedniej edycji badania przeprowadzanego w 2009 roku.
Źródło: egospodarka.pl