Kongres Profesjonalistów Public Relations rozpoczyna się już dziś!

Kongres Profesjonalistów Public Relations rozpoczyna się już dziś!

Już dziś w Hotelu Hilton w Rzeszowie rozpoczyna się XVIII edycja kongresu profesjonalistów, który co roku gromadzi ekspertów oraz praktyków branży public relations z całej Polski. Głównym tematem kongresu  będą kryzysy wizerunkowe oraz zagadnienia istotne w pracy rzeczników prasowych, marketingowców, samorządowców oraz osób odpowiedzialnych za wizerunek marki i komunikację.

W ciągu dwudniowego kongresu wystąpi 22 ekspertów, przewidziano także 18 wystąpień oraz dwa bloki warsztatów praktycznych.

Zaproszeni eksperci opowiedzą o tym jak prowadzić komunikację podczas kryzysu, podpowiedzą także jak efektywnie zapobiegać jego negatywnym skutkom. Prelegenci zwrócą także uwagę na potencjalne zagrożenia dla komunikacji wynikające z rozwoju mediów społecznościowych, wskażą  także rozwiązania skutecznie przeciwdziałające kryzysom.

Rzecznik prasowy  Prudential Polska  Damian Ziąber przedstawi uczestnikom wyzwania stojące przed osobami odpowiedzialnymi za komunikację marek w roku 2018, Dziennikarz Wirtualnej Polski i były redaktor Polsat News Marek Kacprzak opowie o znaczeniu błyskawicznego reagowania na sytuacje kryzysowe, natomiast Filip Szatanik – rzecznik prasowy Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego – wygłosi prelekcję pt. „Organizacja komunikacji w samorządzie. Jak najskuteczniej uprzedzać kryzys”.

Teoria to jedno, praktyka drugie. Kongres Profesjonalistów zostanie wzbogacony o warsztaty praktyczne Dieselegate. Kryzys dekady – od samobójstwa rynkowego do lidera branży” – organizowany przez Press-Service Monitoring Mediów oraz „Jak przygotować się do RODO” – przygotowany przez Fundację InternetPR.
Orange Polska zorganizuje także debatę „Jak skutecznie prowadzić działania w mediach społecznościowych”. Goście kongresu wezmą także udział w badaniu dotyczącym podatności branż polskiej gospodarki na kryzysy wizerunkowe.

Organizatorami Kongresu Profesjonalistów Public Relations są Newsline sp. z o.o. oraz Ideo sp. z o.o. Głównym sponsorem Kongresu Profesjonalistów Public Relations jest PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. Partnerem merytorycznym Kongresu jest Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego.

INFORMACJA PRASOWA