21 Feb, 2013
w Aktualności
Konferencja "Nowe Trendy w Turystyce", Gdańsk
Blogi, questing, działania CSR, promocja i komercjalizacja produktów turystycznych to główne tematy konferencji "Nowe Trendy w Turystyce, która odbędzie się 13 marca 2013 w Hotelu Radisson Blu Gdańsk.
To już czwarta edycja konferencji organizowanej przez Gdańską Organizację Turystyczną/Gdańsk Convention Bureau, która z roku na rok cieszy się coraz większym zainteresowaniem branży turystycznej z całej Polski. Jej celem jest prezentacja najważniejszych trendów, które w roku 2013 będą kształtować branżę - w tym roku mowa będzie m.in. o:
- questingu jako pomyśle na wyróżnik destynacji,
- wykorzystaniu nowych mediów i technologii,
- użytecznością design i CSRu w budowaniu promocji i turystyki oraz wielu innych, ważnych dla branży turystycznej działań.
Gośćmi tegorocznej edycji konferencji będą osoby od wielu lat związane nie tylko bezpośrednio z turystyką, ale również specjaliści od PR, marketingu, promocji i Internetu:
- Adam Mikołajczyk (Prezes Zarządu, Best Place - Europejski Instytut Marketingu Miejsc),
- Natalia Hatalska (blogerka, ekspert komunikacji marketingowej, prowadząca blog hatalska.com),
- Jacek Smit Kowalski (Właściciel, lider i ekspert Smit&Smit Consulting),
- Szymon Sikorski (Prezes Zarządu, Publicon i Polskie Stowarzyszenie Public Relations),
- Dr Bartłomiej Walas (Wiceprezes, Polska Organizacja Turystyczna),
- Wojciech Kreft (Prezes, Centrum Promocji Kocham Bałtyk),
- Łukasz Wilczyński (właściciel, Planet PR),
- Joanna Kontkiewicz - Studzińska (Marketing Communication Executive, Amadeus)
Konferencja rozpocznie się o godzinie 8:55 rejestracją uczestników. Poza wystąpieniami prelegentów organizatorzy konferencji zaplanowali na godzinę 13:00 prezentację zwycięskich produktów turystycznych w konkursie na Gdański Produkt Turystyczny 2013.
Partnerem konferencji "Nowe trendy w turystyce" jest Wyższa Szkoła Bankowa (Gdańsk, Gdynia). Patronat honorowy nad wydarzeniem objęło Ministerstwo Sportu i Turystyki, Prezydent Miasta Gdańska Paweł Adamowicz oraz Polska Organizacja Turystyczna. Patronat medialny: Portal aktualnosciturystyczne.pl, magazyn "Online Marketing" oraz firma AMS.
Wszystkich uczestników konferencji zachęcamy do wykorzystywania w mediach społecznościowych (Twitter, Instagram) oficjalnego hashtagu #nttGdansk - wszystkie zdjęcia, opisy z jego użyciem stworzą niezapomnianą relację z konferencji!
Więcej informacji na stronie www.trendywturystyce.pl
INFORMACJA PRASOWA
O GDANSK CONVENTION BUREAU:
Gdańsk Convention Bureau (GCB) zostało powołane w 2005 roku jako miejskie biuro kongresów. Jest częścią Gdańskiej Organizacji Turystycznej, stowarzyszenia, które zrzesza ponad 110 członków. Miasto Gdańsk jest strategicznym Partnerem. Na mocy porozumienia z Polską Regionalną Organizacją Turystyczną (PROT) GCB jest odpowiedzialne za promocję turystyki biznesowej. Od 2007 GCB jest pełnoprawnym członkiem ICCA - największego stowarzyszenia w branży. Głównym zadaniem Gdańsk Convention Bureau jest promocja Gdańska i Regionu, jako destynacji konferencyjnej oraz pomoc organizatorom podczas planowania wydarzeń biznesowych w naszym regionie.
To już czwarta edycja konferencji organizowanej przez Gdańską Organizację Turystyczną/Gdańsk Convention Bureau, która z roku na rok cieszy się coraz większym zainteresowaniem branży turystycznej z całej Polski. Jej celem jest prezentacja najważniejszych trendów, które w roku 2013 będą kształtować branżę - w tym roku mowa będzie m.in. o:
- questingu jako pomyśle na wyróżnik destynacji,
- wykorzystaniu nowych mediów i technologii,
- użytecznością design i CSRu w budowaniu promocji i turystyki oraz wielu innych, ważnych dla branży turystycznej działań.
Gośćmi tegorocznej edycji konferencji będą osoby od wielu lat związane nie tylko bezpośrednio z turystyką, ale również specjaliści od PR, marketingu, promocji i Internetu:
- Adam Mikołajczyk (Prezes Zarządu, Best Place - Europejski Instytut Marketingu Miejsc),
- Natalia Hatalska (blogerka, ekspert komunikacji marketingowej, prowadząca blog hatalska.com),
- Jacek Smit Kowalski (Właściciel, lider i ekspert Smit&Smit Consulting),
- Szymon Sikorski (Prezes Zarządu, Publicon i Polskie Stowarzyszenie Public Relations),
- Dr Bartłomiej Walas (Wiceprezes, Polska Organizacja Turystyczna),
- Wojciech Kreft (Prezes, Centrum Promocji Kocham Bałtyk),
- Łukasz Wilczyński (właściciel, Planet PR),
- Joanna Kontkiewicz - Studzińska (Marketing Communication Executive, Amadeus)
Konferencja rozpocznie się o godzinie 8:55 rejestracją uczestników. Poza wystąpieniami prelegentów organizatorzy konferencji zaplanowali na godzinę 13:00 prezentację zwycięskich produktów turystycznych w konkursie na Gdański Produkt Turystyczny 2013.
Partnerem konferencji "Nowe trendy w turystyce" jest Wyższa Szkoła Bankowa (Gdańsk, Gdynia). Patronat honorowy nad wydarzeniem objęło Ministerstwo Sportu i Turystyki, Prezydent Miasta Gdańska Paweł Adamowicz oraz Polska Organizacja Turystyczna. Patronat medialny: Portal aktualnosciturystyczne.pl, magazyn "Online Marketing" oraz firma AMS.
Wszystkich uczestników konferencji zachęcamy do wykorzystywania w mediach społecznościowych (Twitter, Instagram) oficjalnego hashtagu #nttGdansk - wszystkie zdjęcia, opisy z jego użyciem stworzą niezapomnianą relację z konferencji!
Więcej informacji na stronie www.trendywturystyce.pl
INFORMACJA PRASOWA
O GDANSK CONVENTION BUREAU:
Gdańsk Convention Bureau (GCB) zostało powołane w 2005 roku jako miejskie biuro kongresów. Jest częścią Gdańskiej Organizacji Turystycznej, stowarzyszenia, które zrzesza ponad 110 członków. Miasto Gdańsk jest strategicznym Partnerem. Na mocy porozumienia z Polską Regionalną Organizacją Turystyczną (PROT) GCB jest odpowiedzialne za promocję turystyki biznesowej. Od 2007 GCB jest pełnoprawnym członkiem ICCA - największego stowarzyszenia w branży. Głównym zadaniem Gdańsk Convention Bureau jest promocja Gdańska i Regionu, jako destynacji konferencyjnej oraz pomoc organizatorom podczas planowania wydarzeń biznesowych w naszym regionie.