13 Oct, 2016
w Aktualności
Konferencja Event Biznes – cała branża w jednym miejscu
18 października o godzinie 8.00 w centrum targowo-konferencyjnym EXPO XXI Warszawa rozpocznie się wyjątkowe spotkanie branży przemysłu wydarzeń - III edycja konferencji skutecznego eventu Event Biznes. Będzie to doskonała okazja do integracji środowiska, wymiany doświadczeń oraz wzajemnej inspiracji. Organizatorem wydarzenia jest Stowarzyszenie Branży Eventowej.
Konferencja, którą połączono z minitargami branży MICE została w pełni poświęcona tematyce eventu, jako jednego z najskuteczniejszych narzędzi marketingowych, pozwalających dotrzeć bezpośrednio do grup docelowych realizowanych projektów i z powodzeniem osiągać biznesowe cele.
Zaproszenie do grona tegorocznych mówców przyjęli: dziennikarka Karolina Korwin-Piotrowska, ekspertka ds. zarządzania, sprzedaży i marketingu Anna Jakubowski, dyrektor Biura Marketingu Miasta Warszawa Robert Zydel, chief evangelist w Brand24 Mikołaj Winkiel, dyplomata Paweł Potoroczyn, specjalista ds. zwiększenia sprzedaży Marek Borowiński, strateg ds. marketingu cyfrowego Ivan Hernandez, CEO i współzałożyciel click community Rahim Blak, autor książek specjalizujący się w doradztwie i szkoleniach Marek Stączek, dyrektor PR i marketingu w stoczni jachtowej Sunreef Yachts Karolina Paszkiewicz, event manager Sunreef Yacht Marta Dworak, event manager w Fundacji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy Radosław Mysłek oraz Piotr Jaworowicz kierownik działu projektów eventowych i mediów społecznościowych w PKN Orlen.
Jednodniowe spotkanie podzielono na cztery główne bloki tematyczne: Event w strategii, Case study, Event a komunikacja oraz Event a efektywność – narzędzia. Podczas dyskusji poruszone zostaną kwestie związane z najefektywniejszym korzystaniem z nowych mediów przy organizacji wydarzeń czy roli monitoringu w planowaniu eventu. Wydarzenie skierowane jest przede wszystkim do managerów i dyrektorów działów marketingu, managerów i specjalistów z działów zakupów oraz członków zarządów odpowiedzialnych za komunikację w swoich firmach.
Rejestracja na konferencję trawa do 17 października: www.eventbiznes2016.syskonf.pl
INFORMACJA PRASOWA
Konferencja, którą połączono z minitargami branży MICE została w pełni poświęcona tematyce eventu, jako jednego z najskuteczniejszych narzędzi marketingowych, pozwalających dotrzeć bezpośrednio do grup docelowych realizowanych projektów i z powodzeniem osiągać biznesowe cele.
Zaproszenie do grona tegorocznych mówców przyjęli: dziennikarka Karolina Korwin-Piotrowska, ekspertka ds. zarządzania, sprzedaży i marketingu Anna Jakubowski, dyrektor Biura Marketingu Miasta Warszawa Robert Zydel, chief evangelist w Brand24 Mikołaj Winkiel, dyplomata Paweł Potoroczyn, specjalista ds. zwiększenia sprzedaży Marek Borowiński, strateg ds. marketingu cyfrowego Ivan Hernandez, CEO i współzałożyciel click community Rahim Blak, autor książek specjalizujący się w doradztwie i szkoleniach Marek Stączek, dyrektor PR i marketingu w stoczni jachtowej Sunreef Yachts Karolina Paszkiewicz, event manager Sunreef Yacht Marta Dworak, event manager w Fundacji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy Radosław Mysłek oraz Piotr Jaworowicz kierownik działu projektów eventowych i mediów społecznościowych w PKN Orlen.
Jednodniowe spotkanie podzielono na cztery główne bloki tematyczne: Event w strategii, Case study, Event a komunikacja oraz Event a efektywność – narzędzia. Podczas dyskusji poruszone zostaną kwestie związane z najefektywniejszym korzystaniem z nowych mediów przy organizacji wydarzeń czy roli monitoringu w planowaniu eventu. Wydarzenie skierowane jest przede wszystkim do managerów i dyrektorów działów marketingu, managerów i specjalistów z działów zakupów oraz członków zarządów odpowiedzialnych za komunikację w swoich firmach.
Rejestracja na konferencję trawa do 17 października: www.eventbiznes2016.syskonf.pl
INFORMACJA PRASOWA