Klient decyduje, ile zapłaci za nocleg
Firma ApartmentsApart rusza z nowatorskim pomysłem, aby klient zapłacił za pobyt w hotelu tyle, ile uważa za słuszne. To od niego będzie zależało, na jaką kwotę wyceni usługi hotelu. "Oferujemy wysoką jakość usług. Jestem przekonany, że klienci wezmą to pod uwagę" - mówi Emil Majkowski, Prezes Zarządu ApartmentsApart Sp. z o.o.
Cały projekt opiera się na zaufaniu co do uczciwości klienta. Główną ideą jest wysłuchanie opinii każdego gościa, gdyż ApartmentsApart w pierwszej kolejności stawia na zadowolenie swoich gości.
Ten ryzykowny pomysł firma wprowadza na razie jako promocję w Krakowie, ale jeśli przyniesie oczekiwane rezultaty, stanie się standardem również w innych miastach.
Rezerwacja jest niezwykle prosta - wystarczy wybrać apartament, wypełnić formularz rezerwacyjny i zaakceptować warunki promocji. W dniu meldowania gość opłaca tylko koszty sprzątania, a później pozostaje już tylko przedstawienie kosztów pobytu Kierownikowi Biura.
ApartmentsApart to, jak na razie pierwszy obiekt, który postanowił zastosować tę metodę w branży hotelarskiej.