21 Sep, 2016
w Aktualności
Kierunek: Azja – 4 miliardy konsumentów
Już po raz drugi w Polsce w jednym miejscu i czasie będzie można spotkać się z przedstawicielami krajów z każdego regionu Azji. W dniach 22-24 września 2016 roku odbywać się będzie II edycja Asia Trade know-how. Miejsce tego wydarzenia jest nieprzypadkowe, gdyż będzie nim jedno z najnowocześniejszych centrów targowo-konferencyjnych w Europie – Expo Mazury w Ostródzie. Jest to unikalne w skali kraju wydarzenie targowo-kongresowe o charakterze biznesowym. Uczestnicy będą również mogli lepiej poznać kulturę i obyczaje panujące w krajach azjatyckich.
Wydarzenie po raz kolejny odbędzie się pod patronatem licznych ambasad azjatyckich w Polsce i polskich w Azji, kilkunastu Izb Gospodarczych (polskich, bilateralnych i zagranicznych) z Krajową Izbą Gospodarczą oraz Polską Agencją Informacji i Inwestycji Zagranicznych na czele. Imprezę wspierają także jednostki samorządu terytorialnego i ich komórki, organizacje pozarządowe oraz prestiżowe stowarzyszenia biznesowe. Misją przyświecającą organizatorom Asia Trade Know-How jest wskazanie nowych możliwości rozwoju dla polskich przedsiębiorstw.
Wydarzenie umożliwi uzyskanie kompleksowej wiedzy i sprawdzonych rozwiązań w zakresie nawiązywania kontaktów handlowych z krajami azjatyckimi. Wystawcy będą mieli okazję by wziąć udział w dedykowanych spotkaniach matchmakingowych z właścicielami firm z rynków azjatyckich, a także by zaprezentować swoją ofertę produktową szerokiemu gronu potencjalnych kontrahentów z zagranicy. Wśród odwiedzających znajdą się producenci, importerzy i eksporterzy czy pośrednicy handlowi działający w Azji oraz w Polsce. Asia Trade to też jedyne tego typu wydarzenie w Polsce, na którym spotkać będzie można ambasadorów i przedstawicieli ambasad oraz Izb Gospodarczych z kilkunastu krajów Azji m.in. Afganistanu, Filipin, Indii, Indonezji, Iranu, Kazachstanu, Tajlandii, Tajwanu, czy Wietnamu.
Uzupełnieniem kompleksowego podejścia do tematu relacji biznesowych na linii Polska – Azja będą liczne panele dyskusyjne, bezpośrednie spotkania z przedstawicielami ambasad oraz obecność szerokiej gamy ekspertów i specjalistów w dziedzinie rynków wschodnich. Jak prowadzić biznes z kontrahentem z Azji? Od czego zacząć? Kto może nas wesprzeć? Na co należy uważać? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań będzie można uzyskać odwiedzając we wrześniu Asia Trade know-how.
Część wystawiennicza wydarzenia będzie pokazem możliwości polskich przedsiębiorców. W ich gronie znajdą się zarówno firmy od lat znane i wiodące prym w swoich branżach na światowej arenie, firmy debiutujące lub planujące rozszerzyć swoją międzynarodową ekspansję, a także firmy zupełnie nowe, które przebojem wchodzą na rynek. Taka różnorodność pozwoli pokazać jak ogromny potencjał drzemie w polskiej gospodarce i podkreśli jak bardzo jest ona konkurencyjna w stosunku do gospodarek pozostałych krajów.
Na targach, dzięki obecności przedstawicieli polskich biur podróży oraz polskich i azjatyckich touroperatorów, zaprezentowane zostaną również atrakcje i walory turystyczne azjatyckich krajów. Będzie można dowiedzieć się jakie miejsca odwiedzić i co zobaczyć, aby w pełni odczuć ducha i tradycje danego kraju. Wszystko po to, aby wzbogacić propozycje podróży, nawet do najbardziej popularnych miejsc w Azji, tak aby każda z nich stała się unikatowym i niezapomnianym przeżyciem.
Znajomość tradycji i obyczajów panujących w kraju naszego kontrahenta może okazać się kluczowa dla relacjach biznesowych. Dlatego ostatni dzień wydarzenia poświęcony zostanie dodatkowo kulturze azjatyckiej. Na scenie swoje programy artystyczne – zarówno muzyczne, jak i taneczne zaprezentują uczestnicy z poszczególnych krajów. Podczas warsztatów, prezentacji i wystaw poznać będzie można m.in. azjatycką kuchnie, sztukę, tradycje, sztuki walki, a także wyroby rzemieślnicze. Dzięki szerokiemu zakresowi i imponującej liczbie reprezentowanych krajów, będzie to wydarzenie dotychczas w Polsce niespotykane.
INFORMACJA PRASOWA
Wydarzenie po raz kolejny odbędzie się pod patronatem licznych ambasad azjatyckich w Polsce i polskich w Azji, kilkunastu Izb Gospodarczych (polskich, bilateralnych i zagranicznych) z Krajową Izbą Gospodarczą oraz Polską Agencją Informacji i Inwestycji Zagranicznych na czele. Imprezę wspierają także jednostki samorządu terytorialnego i ich komórki, organizacje pozarządowe oraz prestiżowe stowarzyszenia biznesowe. Misją przyświecającą organizatorom Asia Trade Know-How jest wskazanie nowych możliwości rozwoju dla polskich przedsiębiorstw.
Wydarzenie umożliwi uzyskanie kompleksowej wiedzy i sprawdzonych rozwiązań w zakresie nawiązywania kontaktów handlowych z krajami azjatyckimi. Wystawcy będą mieli okazję by wziąć udział w dedykowanych spotkaniach matchmakingowych z właścicielami firm z rynków azjatyckich, a także by zaprezentować swoją ofertę produktową szerokiemu gronu potencjalnych kontrahentów z zagranicy. Wśród odwiedzających znajdą się producenci, importerzy i eksporterzy czy pośrednicy handlowi działający w Azji oraz w Polsce. Asia Trade to też jedyne tego typu wydarzenie w Polsce, na którym spotkać będzie można ambasadorów i przedstawicieli ambasad oraz Izb Gospodarczych z kilkunastu krajów Azji m.in. Afganistanu, Filipin, Indii, Indonezji, Iranu, Kazachstanu, Tajlandii, Tajwanu, czy Wietnamu.
Uzupełnieniem kompleksowego podejścia do tematu relacji biznesowych na linii Polska – Azja będą liczne panele dyskusyjne, bezpośrednie spotkania z przedstawicielami ambasad oraz obecność szerokiej gamy ekspertów i specjalistów w dziedzinie rynków wschodnich. Jak prowadzić biznes z kontrahentem z Azji? Od czego zacząć? Kto może nas wesprzeć? Na co należy uważać? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań będzie można uzyskać odwiedzając we wrześniu Asia Trade know-how.
Część wystawiennicza wydarzenia będzie pokazem możliwości polskich przedsiębiorców. W ich gronie znajdą się zarówno firmy od lat znane i wiodące prym w swoich branżach na światowej arenie, firmy debiutujące lub planujące rozszerzyć swoją międzynarodową ekspansję, a także firmy zupełnie nowe, które przebojem wchodzą na rynek. Taka różnorodność pozwoli pokazać jak ogromny potencjał drzemie w polskiej gospodarce i podkreśli jak bardzo jest ona konkurencyjna w stosunku do gospodarek pozostałych krajów.
Na targach, dzięki obecności przedstawicieli polskich biur podróży oraz polskich i azjatyckich touroperatorów, zaprezentowane zostaną również atrakcje i walory turystyczne azjatyckich krajów. Będzie można dowiedzieć się jakie miejsca odwiedzić i co zobaczyć, aby w pełni odczuć ducha i tradycje danego kraju. Wszystko po to, aby wzbogacić propozycje podróży, nawet do najbardziej popularnych miejsc w Azji, tak aby każda z nich stała się unikatowym i niezapomnianym przeżyciem.
Znajomość tradycji i obyczajów panujących w kraju naszego kontrahenta może okazać się kluczowa dla relacjach biznesowych. Dlatego ostatni dzień wydarzenia poświęcony zostanie dodatkowo kulturze azjatyckiej. Na scenie swoje programy artystyczne – zarówno muzyczne, jak i taneczne zaprezentują uczestnicy z poszczególnych krajów. Podczas warsztatów, prezentacji i wystaw poznać będzie można m.in. azjatycką kuchnie, sztukę, tradycje, sztuki walki, a także wyroby rzemieślnicze. Dzięki szerokiemu zakresowi i imponującej liczbie reprezentowanych krajów, będzie to wydarzenie dotychczas w Polsce niespotykane.
INFORMACJA PRASOWA