19 Jun, 2013
w Aktualności
Kampania reklamowa sieci ibis nagrodzona
Zakończyła się XXII edycja konkursu reklamy Idea Awards 2012. W tym roku do grona zwycięzców dołączyła także rodzina Ibis ze swoim spotem reklamowym „Happy Sleep”, promującym jakość wypoczynku w hotelach sieci.
Głosowanie odbywało się online. W ramach niego wybrani zostali nominowani, z których specjalnie powołane Jury, złożone z przedstawicieli polskiego przemysłu reklamowego, wybrało najlepszych. Idea Awards jest jednym z najlepiej znanych w kraju konkursów poświęconych reklamie. Organizowany przez grupę ABK event, ma na celu podniesienie standardów polskiej reklamy, przez nagrodzenie tych najbardziej oryginalnych i wartościowych.
Happy Sleep, czyli „Szczęśliwy Sen” powstał przy okazji wprowadzenia do hoteli ibis, ibis Styles i ibis budget łóżek nowej generacji. „Sweet Bed™ by ibis, ibis Styles i ibis budget”. Ten innowacyjny produkt ma najwyższą w tej klasie hoteli jakość, oryginalne wzornictwo oraz, co najważniejsze, zapewnia gościom hotelowym wysoki komfort snu.
Pojawienie się spotu w polskich mediach odbywało się w ramach ogólnoświatowej kampanii reklamowej młodej sieci. W kampanii, która poza 63 stacjami telewizyjnymi wykorzystała także takie nośniki jak prasa branżowa i turystyczna oraz portale internetowe, wypromowano także rodzimą platformę sieci ibis.com
- Bardzo cieszymy się ze zdobycia srebrnej statuetki w konkursie Idea Awards. To dla nas ważne i cenne wyróżnienie. Ubiegłoroczne działania reklamowe miały na celu rozpowszechnienie nowej rodziny hoteli, pokazanie zmian w jej obrębie i przybliżenie nowych wartości. Koncepcja kreatywna i przekaz płynący z kampanii były odpowiednio dopasowane dlatego cieszyły się popularnością zarówno wśród osób młodych, studentów, ale także biznesmenów podróżujących po Polsce - podsumowała Joanna Świerkosz, Dyrektor Marketingu Orbis S.A.
***
IBIS rozwija się zgodnie ze strategią dynamizowania marek hoteli ekonomicznych, należących do Grupy Accor, wiodącego ogólnoświatowego lidera branży hotelarskiej w 92 krajach, operatora ponad 4 400 hoteli. Najważniejsze innowacje obejmują nowe łóżka hotelowe oraz nową aranżację powierzchni ogólnodostępnej odzwierciedlające wartości charakteryzujące markę: wysoki poziom usług, najwyższy komfort i efektywność. ibis jest pierwszą siecią hoteli, która uzyskała certyfikat ISO 9001 będący potwierdzeniem jej profesjonalizmu i rzetelności (certyfikacja objęła 84% całej sieci). Ponad jedna trzecia całej sieci ibis posiada także certyfikat ISO 14001, potwierdzający środowiskowe zaangażowanie marki. Powstała w roku 1974 sieć ibis jest europejskim liderem i czwartą pod względem wielkości siecią hoteli kategorii ekonomicznej na świecie, z ponad 983 hotelami oferującymi łącznie 121.004 pokoi w 58 krajach.
INFORMACJA PRASOWA
Głosowanie odbywało się online. W ramach niego wybrani zostali nominowani, z których specjalnie powołane Jury, złożone z przedstawicieli polskiego przemysłu reklamowego, wybrało najlepszych. Idea Awards jest jednym z najlepiej znanych w kraju konkursów poświęconych reklamie. Organizowany przez grupę ABK event, ma na celu podniesienie standardów polskiej reklamy, przez nagrodzenie tych najbardziej oryginalnych i wartościowych.
Happy Sleep, czyli „Szczęśliwy Sen” powstał przy okazji wprowadzenia do hoteli ibis, ibis Styles i ibis budget łóżek nowej generacji. „Sweet Bed™ by ibis, ibis Styles i ibis budget”. Ten innowacyjny produkt ma najwyższą w tej klasie hoteli jakość, oryginalne wzornictwo oraz, co najważniejsze, zapewnia gościom hotelowym wysoki komfort snu.
Pojawienie się spotu w polskich mediach odbywało się w ramach ogólnoświatowej kampanii reklamowej młodej sieci. W kampanii, która poza 63 stacjami telewizyjnymi wykorzystała także takie nośniki jak prasa branżowa i turystyczna oraz portale internetowe, wypromowano także rodzimą platformę sieci ibis.com
- Bardzo cieszymy się ze zdobycia srebrnej statuetki w konkursie Idea Awards. To dla nas ważne i cenne wyróżnienie. Ubiegłoroczne działania reklamowe miały na celu rozpowszechnienie nowej rodziny hoteli, pokazanie zmian w jej obrębie i przybliżenie nowych wartości. Koncepcja kreatywna i przekaz płynący z kampanii były odpowiednio dopasowane dlatego cieszyły się popularnością zarówno wśród osób młodych, studentów, ale także biznesmenów podróżujących po Polsce - podsumowała Joanna Świerkosz, Dyrektor Marketingu Orbis S.A.
***
IBIS rozwija się zgodnie ze strategią dynamizowania marek hoteli ekonomicznych, należących do Grupy Accor, wiodącego ogólnoświatowego lidera branży hotelarskiej w 92 krajach, operatora ponad 4 400 hoteli. Najważniejsze innowacje obejmują nowe łóżka hotelowe oraz nową aranżację powierzchni ogólnodostępnej odzwierciedlające wartości charakteryzujące markę: wysoki poziom usług, najwyższy komfort i efektywność. ibis jest pierwszą siecią hoteli, która uzyskała certyfikat ISO 9001 będący potwierdzeniem jej profesjonalizmu i rzetelności (certyfikacja objęła 84% całej sieci). Ponad jedna trzecia całej sieci ibis posiada także certyfikat ISO 14001, potwierdzający środowiskowe zaangażowanie marki. Powstała w roku 1974 sieć ibis jest europejskim liderem i czwartą pod względem wielkości siecią hoteli kategorii ekonomicznej na świecie, z ponad 983 hotelami oferującymi łącznie 121.004 pokoi w 58 krajach.
INFORMACJA PRASOWA