21 Nov, 2013
w Aktualności
Już dziś III Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach
Jak w 15 minut stworzyć własne radio i jak wykorzystać je do promowania miast i regionów ? Jak współpracować z blogerami i vlogerami ? Już dziś pod hasłem Technologie informatyczne i informacyjne w komunikacji samorządu z otoczeniem rusza III Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach.
Kongres jest kolejnym spotkaniem pasjonatów marketingu miejsc, organizowanym w Rzeszowie. III edycja wydarzenia zgromadziła przeszło 150 uczestników i 20 ekspertów z całej Polski. Wykłady poprowadzą m.in. Paweł Trochimiuk, Prezes Zarządu, Partner of Promotion, Rafał Sanecki, p.o. Regionalnego Kierownika Sprzedaży – Region Południowy, Onet.pl, Bohdan Pawłowicz, Członek Rady Nadzorczej IAA, Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy w Polsce oraz sędzia KER Komisji Etyki Reklamy i Mateusz Tułecki, Chief Marketing Officer, Motteq Group.
Tematem głównym konferencji będzie wykorzystanie technologii informatycznych i informacyjnych w komunikacji samorządu z otoczeniem. Kilkanaście godzin wykładów poświęconych będzie m.in. technikom promocji wizerunku miast, reagowaniu w sytuacjach kryzysowych oraz innym wyzwaniom komunikacyjnym w branży. Tradycyjnie oprócz zajęć teoretycznych odbędą się warsztaty praktyczne. Ponadto prelegenci na konkretnych kampaniach promocyjnych wskażą skuteczne metody tworzenia wizerunku miast i regionów.
Partnerami wydarzenia są Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego, Urząd Miasta Rzeszowa, Stowarzyszenie Informatyka Podkarpacka, a organizatorem technicznym firma Exacto Sp. z o.o. Patronat medialny nad Kongresem objął serwis SaleBiznesowe.pl.
INFORMACJA PRASOWA
Kongres jest kolejnym spotkaniem pasjonatów marketingu miejsc, organizowanym w Rzeszowie. III edycja wydarzenia zgromadziła przeszło 150 uczestników i 20 ekspertów z całej Polski. Wykłady poprowadzą m.in. Paweł Trochimiuk, Prezes Zarządu, Partner of Promotion, Rafał Sanecki, p.o. Regionalnego Kierownika Sprzedaży – Region Południowy, Onet.pl, Bohdan Pawłowicz, Członek Rady Nadzorczej IAA, Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy w Polsce oraz sędzia KER Komisji Etyki Reklamy i Mateusz Tułecki, Chief Marketing Officer, Motteq Group.
Tematem głównym konferencji będzie wykorzystanie technologii informatycznych i informacyjnych w komunikacji samorządu z otoczeniem. Kilkanaście godzin wykładów poświęconych będzie m.in. technikom promocji wizerunku miast, reagowaniu w sytuacjach kryzysowych oraz innym wyzwaniom komunikacyjnym w branży. Tradycyjnie oprócz zajęć teoretycznych odbędą się warsztaty praktyczne. Ponadto prelegenci na konkretnych kampaniach promocyjnych wskażą skuteczne metody tworzenia wizerunku miast i regionów.
Partnerami wydarzenia są Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego, Urząd Miasta Rzeszowa, Stowarzyszenie Informatyka Podkarpacka, a organizatorem technicznym firma Exacto Sp. z o.o. Patronat medialny nad Kongresem objął serwis SaleBiznesowe.pl.
INFORMACJA PRASOWA