30 Oct, 2013
w Aktualności
Jerzy Mieńkowski na czele VMG Events
Nowopowstały VMG Events jest niezależnym teamem wydzielonym z Agencji VMG PR. Na czele zespołu, dedykowanemu kompleksowej obsłudze wydarzeń medialnym, stanie Jerzy Mieńkowski.
Jerzy Mieńkowski (na zdjęciu) jest specjalistą z zakresu turystyki indywidualnej i grupowej. Doświadczenie zdobywał m.in. w Wydziale Sportu Polskiego Związku Żeglarskiego oraz firmie Club & Travel. W VMG PR był koordynatorem eventów korporacyjnych i szkoleń dla TUiR Warta, Basell Orlen, Grupy Azoty, GPEC, DAF Trucks, D.A.D, Sopockiego Klubu Żeglarskiego i Grupy LOTOS. Ponadto był współorganizatorem Żeglarskiego Pucharu Trójmiasta oraz cyklu imprez Akademii Sportu Klubu Bankowca ZBP. Kierując VMG Events będzie odpowiedzialny za produkcję imprez masowych o charakterze ogólnopolskim i międzynarodowym, organizację wyjazdów o charakterze incentive oraz ofertę wyjazdów i spotkań firmowych pod szyldem Premium Yachting oraz Golf & Jachting.
Podział w grupie VMG daje nam zdecydowanie większe możliwości eventowo-komunikacyjne. Wszystkie wydarzenia realizowane przez VMG Events, jeśli tylko zajdzie taka potrzeba, będą wspierane komunikacyjnie przez zespół VMG PR. Ponadto, we własnym zakresie będziemy mogli realizować eventy na potrzeby Klientów stricte PR-owych. VMG PR specjalizuje się m.in. w projektach z zakresu marketingu sportowego oraz CSR. Chcemy jednak kompleksowo rozwijać swoje kompetencje, stąd też pomysł na stworzenie nowego brandu, jakim jest VMG Events – podsumowuje Kasper Orkisz, Dyrektor Zarządzający VMG PR.
VMG PR funkcjonuje na rynku od 2008 r. Zajmuje się organizacją projektów z obszaru marketingu sportowego, lifestyle i sektora premium oraz podejmuje działalność z zakresu CSR. W portfolio Klientów agencji znajdują się największe polskie oraz międzynarodowe firmy, m.in. Polska Telefonia Cyfrowa, Mercedes-Benz Polska, Ferrero Polska, Związek Banków Polskich, Lindt & Sprüngli, US Pharmacia, Grupa Lotos S.A.
INFORMACJA PRASOWA
Jerzy Mieńkowski (na zdjęciu) jest specjalistą z zakresu turystyki indywidualnej i grupowej. Doświadczenie zdobywał m.in. w Wydziale Sportu Polskiego Związku Żeglarskiego oraz firmie Club & Travel. W VMG PR był koordynatorem eventów korporacyjnych i szkoleń dla TUiR Warta, Basell Orlen, Grupy Azoty, GPEC, DAF Trucks, D.A.D, Sopockiego Klubu Żeglarskiego i Grupy LOTOS. Ponadto był współorganizatorem Żeglarskiego Pucharu Trójmiasta oraz cyklu imprez Akademii Sportu Klubu Bankowca ZBP. Kierując VMG Events będzie odpowiedzialny za produkcję imprez masowych o charakterze ogólnopolskim i międzynarodowym, organizację wyjazdów o charakterze incentive oraz ofertę wyjazdów i spotkań firmowych pod szyldem Premium Yachting oraz Golf & Jachting.
Podział w grupie VMG daje nam zdecydowanie większe możliwości eventowo-komunikacyjne. Wszystkie wydarzenia realizowane przez VMG Events, jeśli tylko zajdzie taka potrzeba, będą wspierane komunikacyjnie przez zespół VMG PR. Ponadto, we własnym zakresie będziemy mogli realizować eventy na potrzeby Klientów stricte PR-owych. VMG PR specjalizuje się m.in. w projektach z zakresu marketingu sportowego oraz CSR. Chcemy jednak kompleksowo rozwijać swoje kompetencje, stąd też pomysł na stworzenie nowego brandu, jakim jest VMG Events – podsumowuje Kasper Orkisz, Dyrektor Zarządzający VMG PR.
VMG PR funkcjonuje na rynku od 2008 r. Zajmuje się organizacją projektów z obszaru marketingu sportowego, lifestyle i sektora premium oraz podejmuje działalność z zakresu CSR. W portfolio Klientów agencji znajdują się największe polskie oraz międzynarodowe firmy, m.in. Polska Telefonia Cyfrowa, Mercedes-Benz Polska, Ferrero Polska, Związek Banków Polskich, Lindt & Sprüngli, US Pharmacia, Grupa Lotos S.A.
INFORMACJA PRASOWA