Jakie plany na najbliższe lata ma Stowarzyszenie Branży Eventowej?
Początek Nowego Roku to czas planowania. Na początku stycznia odbyło się pierwsze spotkanie robocze nowych władz Stowarzyszenia Branży Eventowej, podczas którego ustalono, za jakie obszary tematyczne będą odpowiadać poszczególni członkowie zarządu. Następujące osoby odpowiadają za:
• Marta Dunin-Michałowska (Mea Group) - Prezes Zarządu, edukacja,
• Żaneta Berus (Ptak Warsaw Expo) - Członek Zarządu, rozwój współpracy międzynarodowej,
• Renata Razmuk (Social Connect Group) - Członek Zarządu, konferencje i wydarzenia specjalne,
• Marcin Stefański (Expo Mazury) - Członek Zarządu, rozwój regionalny,
• Piotr Wojdat (Evenea) - Członek Zarządu, kwestie finansowe.
Priorytetowym celem zarządu na najbliższe lata będzie organizacja cyklicznych spotkań, konferencji, debat oraz innych różnego rodzaju wydarzeń, dzięki którym uda się uściślić i zacieśnić współpracę między członkami Stowarzyszenia a zarządem. Kolejną kluczową kwestią będzie także zaangażowanie wszystkich członków w działalność SBE.
„Tylko dzięki bogatej wiedzy i doświadczeniu ekspertów, działających na
rzecz branży eventowej w ramach naszego stowarzyszenia będzie możliwe
zrealizowanie ambitnych planów SBE na lata 2017-2020”- mówi Marta Dunin-
Michałowska, Prezes Zarządu SBE.
Kolejne spotkanie Stowarzyszenia Branży Eventowej odbędzie się już w lutym. Właśnie wtedy Zarząd zaprezentuje długofalowy plan działań, będzie to także okazja do dyskusji na temat tego, w jakie wydarzenia angażować ma się SBE i na temat tego, na co należy zwracać szczególną uwagę.
INFORMACJA PRASOWA