Jak zbudować atrakcyjny wizerunek osobisty w mediach społecznościowych, czyli konferencja “Social Media Personal Brand”
Media Społecznościowe zdominowały
Internet. Za ich pomocą możemy dzielić się muzyką i zdjęciami z
przyjaciółmi, tworzyć czaty ze znajomymi i współpracownikami,
wypowiadać się na forach, a nawet robić zakupy.
Biorąc pod uwagę nawet jedno z tych
mediów - Facebooka - można zaobserwować, jak mocno angażujemy się
w życie wirtualne. Aż 73% Polaków ma konto na tym portalu. Jest to
na tyle duża liczba użytkowników, że Facebook stał się
doskonałym miejscem do promowania marki. To skuteczny i w miarę
tani sposób na dotarcie do potencjalnych odbiorców. Nie wystarczy
jednak samo założenie profilu. Trzeba działać. I to umiejętnie.
To w jaki sposób przedstawia się
markę osobistą w mediach społecznościowych istotnie wpływa na
życie osobiste i zawodowe. Brak zarządzania marką osobistą,
automatycznie skutkuje zmniejszeniem szans na rynku. Błędy
popełniane przy budowaniu marki mogą sprawić, że odbiorcy nie
zaakceptują jej.
Dlaczego ten temat jest ważny:
- 86% internautów w Polsce ma konto w co najmniej jednym serwisie społecznościowym73% Polaków odwiedza Facebook,
- YouTube jest oglądany częściej niż telewizja publiczna,
- 46% użytkowników mediów społecznościowych poznało nowe marki, aktywnie korzystając z aplikacji ,
- Aż 24% użytkowników mediów społecznościowych uważa, że marka, która nie
jest aktywna w social media, nie wzbudza ich zainteresowania.
Już 14 czerwca w Łodzi odbędzie się konferencja Mateusza Grzesiaka “Social Media Personal Brand” organizowana przez Trakido. To szkolenie jest wyjątkowe z dwóch względów - po pierwsze: Mateusz Grzesiak jeszcze nigdy nie poruszał tego tematu, będzie to świeże spojrzenie na problem; po drugie: na początku tego roku ten najpopularniejszy polski coach obronił pracę doktorską, której temat brzmi “Kształtowanie marki osobistej z wykorzystaniem serwisu YouTube na przykładzie Polski i USA”.
Dzięki tej konferencji unikniesz podstawowych błędów takich jak:
- wybór dyskwalifikujących Cię zdjęć – które Tobie mogą wydawać się OK,
- słaby copywriting – czyli teksty i wpisy, które odrzucają,
- brak nowych followersów (osób, które angażują się w Twój profil społecznościowy),
- nieadekwatni followersi,
- brak zainteresowania profilem. marka, która nie jest aktywna w aplikacji.
Czego nauczysz się w trakcie tej konferencji:
- jak działają media społecznościowe,
- jakie są kanały mediów społecznościowych i które wybierać,
- jak zyskać nowych followersów swojego profilu społecznościowego,
- jak zyskać więcej followersów,
- czym są archetypy marketingowe i jak dobrać właściwy archetyp dla siebie,
- czym jest storytelling oraz jak budować swoje story, aby angażować ludzi,
- jak zrobić materiał (post / wideo), który będzie chętnie udostępniany przez innych,
- jak przyciągnąć właściwą publikę.
Dlaczego warto uczyć się od Mateusza Grzesiaka strategii budowania marki osobistej w mediach społecznościowych?
Ponieważ jest żywym dowodem na to, że to, co robi, działa. Dr Mateusz Grzesiak jest przedsiębiorcą i wykładowcą. Ukończył studia magisterskie z prawa oraz psychologii, jest doktorem nauk ekonomicznych w dyscyplinie nauki o zarządzaniu. Na jego szkoleniach i prezentacjach, które prowadzi w 7 językach, pojawia się kilkanaście tysięcy osób rocznie. Występuje w Brazylii, Meksyku, Anglii, Niemczech, Polsce, Kolumbii i wielu innych krajach.
Statystyki mówią same za siebie:
- ponad 400 000 followersów w mediach społecznościowych
- piszą o nim takie gazety jak „Polityka”, „Newsweek”, „Gazeta.pl”, „Cosmopolitan”.
- występuje w radio i telewizji (TVN, TVP, Radio ZET, RDC, TVN BiŚ i wiele innych).
- posiada rekomendacje gwiazd, ludzi biznesu, światowych mentorów i kluczowych przedsiębiorstw.
- jego artykuły momentalnie stają się bardzo popularne i przekraczają ponad 20 000 wyświetleń.
Konferencja odbędzie się w Expo-Łódź. To miejsce położone w sercu miasta, przygotowane do profesjonalnej obsługi różnych wydarzeń, do przedstawiania swojego biznesu ale przede wszystkim: do wszelkich działań okołosprzedażowych, budowania relacji i networkingu. Ten popularny i lubiany w Łodzi obiekt oferuje najwyższej jakości przestrzeń eventową do indywidualnej aranżacji.
Więcej informacji: https://www.tickerence.com/mateuszgrzesiak/