18 Jan, 2013
w Aktualności
Jak radzić sobie ze stresem? Podpowiada Mateusz Kusznierewicz.
Kolejne spotkanie MPI Poland Club już za nami. Tym razem tematem przewodnim były "Wystąpienia publiczne" a gościem specjalnym Mateusz Kusznierewicz, który opowiedział jak sam przygotowuje się do prezentacji oraz podzielił się ze słuchaczami swoimi sposobami na radzenie sobie ze stresem. Jaka jest jego recepta? Uświadomić sobie co nas stresuje i co jest powodem naszego zdenerwowania lub rozdrażnienia. Inne rady Mateusza to "jeśli coś robisz, rób to najlepiej jak potrafisz", "staraj się łączyć swoją pasję z życiem zawodowym". Mateusz Kusznierewicz w roku ubiegłym został wybrany Honorowym Ambasadorem Kongresów Polskich, zobowiązując się do promowania Gdańska w Polsce i za granicą jako desynacji konferencyjnej.
Drugim ekspertem spotkania MPI Poland Club była Pani Aneta Esnekier, właścicielka firmy "Projekt pasja", która podczas dwugodzinnych warsztatów "w pigułce" przekazała techniki tworzenia dobrej i skutecznej prezentacji. Zaprezentowała m.in. metodę 5W stosowaną w planowaniu każdej prezentacji, która w praktyce oznacza:
Who - Kto?, czyli do kogo będziemy mówić
What for - Po co?, czyli z czym chcemy, zęby nasi słuchacze wyszli z prezentacji
Where - gdzie?, gdzie prezentacja odbędzie się
When - kiedy?, kiedy prezentacja będzie miała miejsce
What & How - Co i jak? - jak prezentację przygotuję.
W spotkaniu MPI Poland Club wzięło udział ok. 40 osób. W tym przedstawiciele Gdańsk Convention Bureau GOT: Anna Górska Prezes Zarządu, Marta Wiśniewska Koordynator GCB ora Adriana Kluczyńska Specjalista GCB.
Relacja zdjęciowa ze spotkania znajduje się na portalu Facebook
Kolejne spotkanie MPI Poland Club odbędzie się już 22 marca w Warszawie a jego temat to: "Budowanie zespołu. Jak nie stracić pracownika?"
O GDANSK CONVENTION BUREAU:
Gdańsk Convention Bureau (GCB) zostało powołane w 2005 roku jako miejskie biuro kongresów. Jest częścią Gdańskiej Organizacji Turystycznej, stowarzyszenia, które zrzesza ponad 110 członków. Miasto Gdańsk jest strategicznym Partnerem. Na mocy porozumienia z Polską Regionalną Organizacją Turystyczną (PROT) GCB jest odpowiedzialne za promocję turystyki biznesowej. Od 2007 GCB jest pełnoprawnym członkiem ICCA - największego stowarzyszenia w branży. Głównym zadaniem Gdańsk Convention Bureau jest promocja Gdańska i Regionu, jako destynacji konferencyjnej oraz pomoc organizatorom podczas planowania wydarzeń biznesowych w naszym regionie.
INFORMACJA PRASOWA
Drugim ekspertem spotkania MPI Poland Club była Pani Aneta Esnekier, właścicielka firmy "Projekt pasja", która podczas dwugodzinnych warsztatów "w pigułce" przekazała techniki tworzenia dobrej i skutecznej prezentacji. Zaprezentowała m.in. metodę 5W stosowaną w planowaniu każdej prezentacji, która w praktyce oznacza:
Who - Kto?, czyli do kogo będziemy mówić
What for - Po co?, czyli z czym chcemy, zęby nasi słuchacze wyszli z prezentacji
Where - gdzie?, gdzie prezentacja odbędzie się
When - kiedy?, kiedy prezentacja będzie miała miejsce
What & How - Co i jak? - jak prezentację przygotuję.
W spotkaniu MPI Poland Club wzięło udział ok. 40 osób. W tym przedstawiciele Gdańsk Convention Bureau GOT: Anna Górska Prezes Zarządu, Marta Wiśniewska Koordynator GCB ora Adriana Kluczyńska Specjalista GCB.
Relacja zdjęciowa ze spotkania znajduje się na portalu Facebook
Kolejne spotkanie MPI Poland Club odbędzie się już 22 marca w Warszawie a jego temat to: "Budowanie zespołu. Jak nie stracić pracownika?"
O GDANSK CONVENTION BUREAU:
Gdańsk Convention Bureau (GCB) zostało powołane w 2005 roku jako miejskie biuro kongresów. Jest częścią Gdańskiej Organizacji Turystycznej, stowarzyszenia, które zrzesza ponad 110 członków. Miasto Gdańsk jest strategicznym Partnerem. Na mocy porozumienia z Polską Regionalną Organizacją Turystyczną (PROT) GCB jest odpowiedzialne za promocję turystyki biznesowej. Od 2007 GCB jest pełnoprawnym członkiem ICCA - największego stowarzyszenia w branży. Głównym zadaniem Gdańsk Convention Bureau jest promocja Gdańska i Regionu, jako destynacji konferencyjnej oraz pomoc organizatorom podczas planowania wydarzeń biznesowych w naszym regionie.
INFORMACJA PRASOWA