2 Nov, 2016
w Aktualności
IV Zjazd Fundacji Hoteli Historycznych Heritage Hotels Poland w Pałacu Wiechlice
W dniach 6-8 listopada w Pałacu Wiechlice, w województwie lubuskim odbędzie się IV Zjazd Fundacji Hoteli Historycznych Heritage Hotels Poland. Wydarzenie ma na celu omówienie dotychczasowych działań Fundacji oraz jej dalszych planów na przyszłość. Pracownicy obiektów hotelowych wezmą również udział w szkoleniach i panelach dyskusyjnych związanych z działalnością obiektów. W tym roku tematem przewodnim spotkania będzie Wellness & SPA.
Zjazdy Fundacji Hoteli Historycznych Heritage Hotels Poland odbywają się dwa razy do roku - wiosną i jesienią. Na każdym spotkaniu omawiane są tematy związane z działalnością programu. Prowadzone są również szkolenia i panele dyskusyjne poświęcone jednemu, wybranemu zagadnieniu z zakresu branży hotelarskiej.
Wzorem poprzednich zjazdów tegoroczne spotkanie składać się będzie z dwóch niezależnych programów. Pierwszy z nich przeznaczony jest dla Fundatorów, drugi natomiast, w formie szkoleń i paneli dyskusyjnych, dla managerów SPA, marketingowców i pracowników recepcji. W trakcie IV Zjazdu Fundatorzy wezmą udział w zebraniu, na którym zostanie odczytane sprawozdanie zarządu za rok 2016 oraz omówiony zostanie plan marketingowy na rok 2017. Podczas spotkania poruszone zostaną także takie tematy jak ceny FIT dla Touroperatorów oraz problemy GIODO, związane z ochroną danych osobowych.
Program przeznaczony dla pracowników hoteli przewiduje z kolei szereg paneli dyskusyjnych prowadzonych przez specjalistów m.in. panel z Fundatorami posiadającymi SPA pt. „Czy to się opłaca?” oraz rozmowę z Renatą Piotrowską, technologiem kosmetycznym pracującym na co dzień w firmie kosmetycznej Aromeda, na temat mitów w kosmetologii. Spotkania zostaną wzbogacone o zwiedzanie SPA oraz całego Pałacu Wiechlice. Dodatkowo, Pani Aneta Muller - specjalistka od tworzenia koncepcji obiektów SPA - opowie jak stworzyć rentowny obiekt SPA. Nowością jaka została wprowadzona przez organizatorów IV Zjazdu Fundacji jest możliwość prezentacji innych produktów poza działalnością Fundatorów.
Program Heritage Hotels Poland skupia 25 obiektów wpisanych do rejestru zabytków. Dzięki organizowanym Zjazdom właściciele hotelowych obiektów mają okazję do bliższego poznania i wymiany doświadczeń w przyjaznej atmosferze. Z kolei ich pracownicy mogą pogłębić swoją wiedzę i doskonalić własne umiejętności.
INFORMACJA PRASOWA
Zjazdy Fundacji Hoteli Historycznych Heritage Hotels Poland odbywają się dwa razy do roku - wiosną i jesienią. Na każdym spotkaniu omawiane są tematy związane z działalnością programu. Prowadzone są również szkolenia i panele dyskusyjne poświęcone jednemu, wybranemu zagadnieniu z zakresu branży hotelarskiej.
Wzorem poprzednich zjazdów tegoroczne spotkanie składać się będzie z dwóch niezależnych programów. Pierwszy z nich przeznaczony jest dla Fundatorów, drugi natomiast, w formie szkoleń i paneli dyskusyjnych, dla managerów SPA, marketingowców i pracowników recepcji. W trakcie IV Zjazdu Fundatorzy wezmą udział w zebraniu, na którym zostanie odczytane sprawozdanie zarządu za rok 2016 oraz omówiony zostanie plan marketingowy na rok 2017. Podczas spotkania poruszone zostaną także takie tematy jak ceny FIT dla Touroperatorów oraz problemy GIODO, związane z ochroną danych osobowych.
Program przeznaczony dla pracowników hoteli przewiduje z kolei szereg paneli dyskusyjnych prowadzonych przez specjalistów m.in. panel z Fundatorami posiadającymi SPA pt. „Czy to się opłaca?” oraz rozmowę z Renatą Piotrowską, technologiem kosmetycznym pracującym na co dzień w firmie kosmetycznej Aromeda, na temat mitów w kosmetologii. Spotkania zostaną wzbogacone o zwiedzanie SPA oraz całego Pałacu Wiechlice. Dodatkowo, Pani Aneta Muller - specjalistka od tworzenia koncepcji obiektów SPA - opowie jak stworzyć rentowny obiekt SPA. Nowością jaka została wprowadzona przez organizatorów IV Zjazdu Fundacji jest możliwość prezentacji innych produktów poza działalnością Fundatorów.
Program Heritage Hotels Poland skupia 25 obiektów wpisanych do rejestru zabytków. Dzięki organizowanym Zjazdom właściciele hotelowych obiektów mają okazję do bliższego poznania i wymiany doświadczeń w przyjaznej atmosferze. Z kolei ich pracownicy mogą pogłębić swoją wiedzę i doskonalić własne umiejętności.
INFORMACJA PRASOWA