Interaktywne grafiki na Instagram dla naszej branży

Interaktywne grafiki na Instagram dla naszej branży

Poland Convention Bureau ogłasza premierę innowacyjnej kolekcji 35 interaktywnych naklejek do Instagrama, przeznaczonych do wykorzystania w Stories oraz innych materiałach multimedialnych. Nowa inicjatywa ma na celu wsparcie promocji przemysłu spotkań i wydarzeń oraz podniesienie atrakcyjności treści publikowanych na platformach społecznościowych.

„Branża spotkań i wydarzeń dynamicznie się rozwija, a media społecznościowe, a w szczególności Instagram, stały się kluczowym narzędziem komunikacji. Naszym celem było dostarczenie partnerom gotowego, atrakcyjnego wizualnie narzędzia, które pomoże im promować wydarzenia i obiekty w nowoczesny sposób. Naklejki podkreślają unikalność polskich miast i obiektów kongresowych, a jednocześnie wzmacniają spójność naszego przekazu w globalnej przestrzeni online” – podkreśla Aneta Książek, kierowniczka Poland Convention Bureau.

Co zawiera kolekcja?

W ramach projektu przygotowano 35 unikatowych naklejek w wersjach statycznych i animowanych. Wśród nich znajdują się między innymi:

  • Symbole polskich miast: Syrenka Warszawska, Smok Wawelski, Koziołki z Wieży Ratuszowej w Poznaniu, Krasnal Wrocławski, Koziołek z Lublina, Neptun z Gdańska, Jednorożec z Łodzi
  • Najważniejsze obiekty kongresowe i targowe: ICE Kraków, Spodek w Katowicach, Europejskie Centrum Solidarności w Gdańsku, Międzynarodowe Targi Poznańskie, Targi w Kielcach, Lubelskie Centrum Konferencyjne, EC1 Łódź, Hala Stulecia we Wrocławiu
  • Hasła, hashtagi i dedykowane oznaczenia: #PolandCVB #EventprofsPL #EventprofsLAB #PolskaTravel oraz #PolandTravel 

Dodatkowo, naklejki zawierają dedykowane oznaczenia dla partnerów, takie jak „Meet us at IMEX”, „Meet us at IBTM”, „Recommended CVB”, „Recommended PCO”, „Recommended ITC” oraz „Spotlight on Poland” – flagowe międzynarodowe wydarzenie organizowane przez PCB POT we współpracy ze Stowarzyszeniem Konferencje i Kongresy w Polsce (SKKP).

„Instagram w 2025 roku to już nie tylko platforma do dzielenia się zdjęciami, ale zaawansowane narzędzie storytellingowe, oferujące nowe formaty interakcji, rozbudowane algorytmy rekomendacji i dynamiczne treści wideo. Nasze naklejki to odpowiedź na te zmiany – pomagają wyróżnić się w natłoku informacji, zwiększyć zaangażowanie odbiorców i budować silniejszą rozpoznawalność. Dzięki nim możemy w atrakcyjny i nowoczesny sposób opowiadać o Polsce jako wyjątkowym miejscu na organizację wydarzeń i konferencji” – dodaje Jarosław Marciuk, główny specjalista ds. marketingu.

Jak skorzystać z naklejek?

Naklejki są dostępne bezpłatnie dla użytkowników Instagrama. Aby z nich skorzystać, wystarczy podczas tworzenia Stories wpisać słowo kluczowe „PolandCVB”, co umożliwi przeglądanie całej kolekcji 35 naklejek. Użytkownicy mogą również wyszukiwać naklejki przy użyciu innych dedykowanych słów kluczowych. Od momentu publikacji grafiki zostały wyświetlone prawie 700 tysięcy razy.

Dodatkowo, naklejki mogą być wykorzystywane w prezentacjach multimedialnych oraz materiałach promocyjnych partnerów Poland Convention Bureau i Polskiej Organizacji Turystycznej.

INFORMACJA PRASOWA