28 May, 2012
w Aktualności
IMEX Frankfurt zakończony z 21% wzrostem liczby indywidualnych spotkań biznesowych
Świętując swoje 10-lecie, targi IMEX Frankfurt (wielokrotnie nagradzane targi turystyki biznesowej, incentive travel i przemysłu spotkań) zostały zakończone z 21-procentowym wzrostem liczby indywidualnych spotkań kupujących (tzw.hosted buyers) z wystawcami. W ciągu trzech dni targowych odbyło się ponad 64.000 spotkań, a aż 40.000 z nich zrealizowali indywidualni nabywcy, pozostałe to spotkania grupowe.
Organizatorzy dodają, że ok. 4.000 gości stanowili Hosted Buyers, z prawie 9000 osób odwiedzających targi. W tym roku planowanie pobytu na targach, ustalanie spotkań, weryfikowanie oferty edukacyjnej było łatwiejsze dzięki funkcjonalnym zmianom dokonanym w mobilnej aplikacji IMEX, takich jak interaktywne dzienniki spotkań. Dodatkowo uruchomienie telewizji IMEX po raz pierwszy pozwoliło na szybsze i sprawniejsze dotarcie wszelkich aktualności do gości.
Gdańsk Convention Bureau jak zawsze podążajac za nowinkami technologicznymi, zaprezentowało na targach IMEX swoją mobilną aplikację kongresową GCBeVents. Aplikacja będzie dostępna od września br. dla wszystkich firm, planujących organizację wszelkiego rodzaju spotkań biznesowych w Gdańsku i Regionie.
W tym roku Gdańsk Convention Bureau dysponowało 16m2 powierzchnią wystawienniczą, nawiązującą wystrojem do projektu 4 produktów turystyki biznesowej, a konkretnie do "Solidarity & Freedom". Na gdańskim stoisku oferowano poczęstunek, składający się z typowych polskich przekąsek, m.in. polskie kabanosy, smalec, czy śliwki w czekoladzie. Specjalnie na tą imprezę Gdańsk Convention Bureau zamówiło okulary przeciwsłoneczne, które okazały się gadżetowym hitem targów.
Galeria zdjęć dostępna jest na profilu FB Gdańsk Convention Bureau
Podczas tegorocznych targów Gdańsk Convention Bureau wystawiało się z 2 partnerami: AmberExpo (nowe centrum wystawienniczo kongresowe w Gdańsku) oraz Maestro Incentive Travel (ogólnopolski PCO, rekomendowany w narodowym programie).
"Wszyscy liczymy na konkretne efekty udziału w targach, przekładające się na konferencje organizowane w danej destynacji. Musimy jednak uzbroić się w cierpliwość. Proces decyzyjny przy pozyskiwaniu tak dużych wydarzeń jest skomplikowany i trwa latami. GCB walczy dziś o kongresy, które mogłyby odbyć się w trójmieście w latach 2017-2019. Naszą pozycję na tle konkurencji wzmacnia nowopowstałe AmberExpo" - dodaje Anna Górska, Prezes Zarządu GOT/GCB.
Targi to również okazja do podsumowań działań organizacji i stowarzyszeń, działających w przemyśle spotkań. Prezes Gdańsk Convention Bureau/Gdańskiej Organizacji Turystycznej Anna Górska, ostatnio wybrana na Przewodniczącą ICCA Central European Chapter również uczestniczyła w spotkaniu organizacji ICCA, która jest Partnerem targów IMEX od 10 lat. Podczas targów wybrano wiceprzewodniczącą Chaptera. Na stanowisko powołana została Pani Jutta Weisbrod, kierująca Frankfurt Convention Bureau. Obu Paniom serdecznie gratulujemy.
Organizatorzy dodają, że ok. 4.000 gości stanowili Hosted Buyers, z prawie 9000 osób odwiedzających targi. W tym roku planowanie pobytu na targach, ustalanie spotkań, weryfikowanie oferty edukacyjnej było łatwiejsze dzięki funkcjonalnym zmianom dokonanym w mobilnej aplikacji IMEX, takich jak interaktywne dzienniki spotkań. Dodatkowo uruchomienie telewizji IMEX po raz pierwszy pozwoliło na szybsze i sprawniejsze dotarcie wszelkich aktualności do gości.
Gdańsk Convention Bureau jak zawsze podążajac za nowinkami technologicznymi, zaprezentowało na targach IMEX swoją mobilną aplikację kongresową GCBeVents. Aplikacja będzie dostępna od września br. dla wszystkich firm, planujących organizację wszelkiego rodzaju spotkań biznesowych w Gdańsku i Regionie.
W tym roku Gdańsk Convention Bureau dysponowało 16m2 powierzchnią wystawienniczą, nawiązującą wystrojem do projektu 4 produktów turystyki biznesowej, a konkretnie do "Solidarity & Freedom". Na gdańskim stoisku oferowano poczęstunek, składający się z typowych polskich przekąsek, m.in. polskie kabanosy, smalec, czy śliwki w czekoladzie. Specjalnie na tą imprezę Gdańsk Convention Bureau zamówiło okulary przeciwsłoneczne, które okazały się gadżetowym hitem targów.
Galeria zdjęć dostępna jest na profilu FB Gdańsk Convention Bureau
Podczas tegorocznych targów Gdańsk Convention Bureau wystawiało się z 2 partnerami: AmberExpo (nowe centrum wystawienniczo kongresowe w Gdańsku) oraz Maestro Incentive Travel (ogólnopolski PCO, rekomendowany w narodowym programie).
"Wszyscy liczymy na konkretne efekty udziału w targach, przekładające się na konferencje organizowane w danej destynacji. Musimy jednak uzbroić się w cierpliwość. Proces decyzyjny przy pozyskiwaniu tak dużych wydarzeń jest skomplikowany i trwa latami. GCB walczy dziś o kongresy, które mogłyby odbyć się w trójmieście w latach 2017-2019. Naszą pozycję na tle konkurencji wzmacnia nowopowstałe AmberExpo" - dodaje Anna Górska, Prezes Zarządu GOT/GCB.
Targi to również okazja do podsumowań działań organizacji i stowarzyszeń, działających w przemyśle spotkań. Prezes Gdańsk Convention Bureau/Gdańskiej Organizacji Turystycznej Anna Górska, ostatnio wybrana na Przewodniczącą ICCA Central European Chapter również uczestniczyła w spotkaniu organizacji ICCA, która jest Partnerem targów IMEX od 10 lat. Podczas targów wybrano wiceprzewodniczącą Chaptera. Na stanowisko powołana została Pani Jutta Weisbrod, kierująca Frankfurt Convention Bureau. Obu Paniom serdecznie gratulujemy.