Ile twarzy ma event? CKF_13 Centrum Konferencyjne Fabryczna podsumowuje dwa lata działalności

Ile twarzy ma event? CKF_13 Centrum Konferencyjne Fabryczna podsumowuje dwa lata działalności

Centrum Konferencyjne Fabryczna 13 w Krakowie świętuje dwa lata sukcesów w branży spotkań. Od grudnia 2022 roku w obiekcie zorganizowano aż 610 wydarzeń, które zgromadziły ponad 67 000 uczestników. Wśród nich znalazły się zarówno kameralne szkolenia, jak i duże konferencje oraz kongresy, z których ponad 100 przyciągnęło powyżej 500 osób.

CKF_13 wyróżnia się na tle innych krakowskich obiektów szerokim wachlarzem usług i doskonałą lokalizacją w kompleksie Fabryczna 13, gdzie goście mają dostęp do hotelu, restauracji, studia kulinarnego, muzeum, centrum fitness oraz przestrzeni konferencyjnych. Dzięki połączeniu elegancji, nowoczesnych technologii i wysokiej jakości obsługi, Centrum zyskało uznanie klientów korporacyjnych i indywidualnych.

W kwietniu 2023 CKF_13 zostało nagrodzone prestiżowym wyróżnieniem MP Power Awards jako najlepszy obiekt wielofunkcyjny w Polsce, a Dyrektor Zarządzająca, Sara Lamik, otrzymała nagrodę dla najlepszego managera w kategorii MP Power12. Dział Sprzedaży Centrum zdobył z kolei najwyższe oceny w kraju w audytach branżowych przez dwa lata z rzędu.

W portfolio CKF_13 znajdują się prestiżowe wydarzenia międzynarodowe, takie jak Światowy Kongres Branży Pogrzebowej FIAT-IFTA oraz warsztaty New Frontiers in Interventional Cardiology, a także złożone logistycznie projekty, m.in. IV Kongres Polityki Miejskiej i Regionalnej czy Polski Kongres Przedsiębiorczości.

„Event to nie tylko statystyka – to emocje, doświadczenie i wsparcie klientów w osiąganiu ich celów” – podkreśla Sara Lamik. Pozytywne opinie uczestników, 97% poleceń i powtarzalność wydarzeń potwierdzają skuteczność tego podejścia.

CKF_13 angażuje się również w działania społeczne i ekologiczne. Wspólnie z Fundacją RE-prezentacje przekazuje niewykorzystaną żywność osobom potrzebującym, organizuje wymiany ubrań i promuje zrównoważone gospodarowanie zasobami. W ramach projektu „Get to Know MICE” edukuje branżę spotkań, a wkrótce planuje ogłoszenie nowego formatu spotkań networkingowo-szkoleniowych.

CKF_13 to dowód na to, że w Krakowie brakowało takiego miejsca – wszechstronnego, nowoczesnego i otwartego na potrzeby klientów. Dwa lata działalności pokazują, że Fabryczna 13 to przestrzeń, która zmienia standardy w branży spotkań.

Więcej dowiesz się TUTAJ. 

INFORMACJA PRASOWA