30 May, 2012
w Aktualności
III Ogólnopolski Zjazd Dyrektorów Hoteli Niezależnych w Bydgoszczy
Już niebawem właściciele niezależnych hoteli będą mieli niecodzienną okazję, by poszerzyć swoją wiedzę z zakresu prowadzenia hotelu. W dniach 19-21 września 2012 odbędzie się III Ogólnopolski Zjazd Dyrektorów Hoteli Niezależnych.
Tak samo, jak w dwóch poprzednich edycjach, zjazd odbędzie się w Hotelu pod Orłem w Bydgoszczy. Dyrektor hotelu Anna Kowalska – Szczepańska zachęca do udziału wszystkich niezależnych hotelarzy. Zapewnia, że tematyka konferencji powinna zainteresować osoby prowadzące obiekty hotelowe.
- Uważam, że jest to tematyka „bliska sercu” każdej osobie zarządzającej przedsiębiorstwem – mówi Anna Kowalska – Szczepańska. - Celem tego przedsięwzięcia jest pogłębienie wiedzy i wymiana doświadczeń osób zarządzających hotelami niezależnymi w czasach postępującej ekspansji hoteli sieciowych – dodaje.
Tematem przewodnim będzie „Maksymalizacja przychodów z usług noclegowych i gastronomicznych”. Konferencja będzie podzielona na trzy części wykładowe: I - maksymalizacja przychodów z usług noclegowych, II - maksymalizacja przychodów z usług gastronomicznych w hotelu i III - pozafinansowe sposoby motywowania pracownika. W czasie spotkania uczestnicy będą mogli wysłuchać wykładów specjalistów z branży. W programie konferencji następujące wykłady:
•Adam Czekaj – Dystrybucja i sprzedaż obiektu hotelowego w Internecie. Wybór odpowiednich kanałów Dystrybucji Elektronicznej. Kampanie marketingowe w Internecie. Nowe trendy w sprzedaży internetowej.
•Adam Czekaj – Sprzedaż w systemach Globalnej Dystrybucji. Podstawowe wskaźniki w hotelarstwie. Raporty, jako narzędzia wspomagające decyzje w hotelarstwie. Najnowsze dane na temat sprzedaży elektronicznej na świecie.
•Jakub Ryznar – Trendy sprzedaży oferty hotelowej online – Europa i Polska.
•Agnieszka Sapa – Opinie klientów – „przyjaciel” czy „wróg”? Wpływ ocen klientów na pozycje hotelu w plebiscycie Hotel Roku 2012.
•Agnieszka Sapa – W jaki sposób maksymalnie wykorzystać siłę portali do sprzedaży pokoi?
•Jerzy Podeszewski – Budowanie potencjału gastronomii hotelowej w aspekcie segmentu docelowego gościa, typu obiektu i uwarunkowań rynku.
•Blanka Retmańska-Man – Innowacyjne narzędzia sprzedaży usług konferencyjno – bankietowych czyli jak zwiększyć przychody z gastronomii jednocześnie optymalizując koszty.
•Jerzy Podeszewski – Wizerunek gastronomii hotelowej – budowanie pozytywnego wizerunku i jego skuteczność.
•Jerzy Podeszewski – Promocja gastronomii hotelowej, sposoby i metody kreatywnego, konwencjonalnego i nie konwencjonalnego działania.
•Jerzy Podeszewski – Konstruowanie ofert konferencyjno – bankietowych i ich skuteczność sprzedażowa.
•Maciej Chabowski – Bezkosztowe motywowanie. Narzędzia pozafinansowego motywowania pracownika. Rozpoznawanie co motywuje pracownika.
•Maciej Chabowski – Jak skrytykować pracownika, aby nie zniechęcić go do pracy? Kiedy krytykować, kiedy chwalić? Model skutecznej krytyki.
Program przewiduje także przerwy kawowe, wspólne obiady oraz uroczyste kolacje, które będą świetną okazją do dyskusji, nawiązania nowych kontaktów i wymiany doświadczeń. Patronat medialny nad impreząobjęcli: horeca.pl, Dziennik Turystyczny, papaja.pl, Horeca Czasopismo
Zapisy na Zjazd: www.dyrektorhotelu.com
Tak samo, jak w dwóch poprzednich edycjach, zjazd odbędzie się w Hotelu pod Orłem w Bydgoszczy. Dyrektor hotelu Anna Kowalska – Szczepańska zachęca do udziału wszystkich niezależnych hotelarzy. Zapewnia, że tematyka konferencji powinna zainteresować osoby prowadzące obiekty hotelowe.
- Uważam, że jest to tematyka „bliska sercu” każdej osobie zarządzającej przedsiębiorstwem – mówi Anna Kowalska – Szczepańska. - Celem tego przedsięwzięcia jest pogłębienie wiedzy i wymiana doświadczeń osób zarządzających hotelami niezależnymi w czasach postępującej ekspansji hoteli sieciowych – dodaje.
Tematem przewodnim będzie „Maksymalizacja przychodów z usług noclegowych i gastronomicznych”. Konferencja będzie podzielona na trzy części wykładowe: I - maksymalizacja przychodów z usług noclegowych, II - maksymalizacja przychodów z usług gastronomicznych w hotelu i III - pozafinansowe sposoby motywowania pracownika. W czasie spotkania uczestnicy będą mogli wysłuchać wykładów specjalistów z branży. W programie konferencji następujące wykłady:
•Adam Czekaj – Dystrybucja i sprzedaż obiektu hotelowego w Internecie. Wybór odpowiednich kanałów Dystrybucji Elektronicznej. Kampanie marketingowe w Internecie. Nowe trendy w sprzedaży internetowej.
•Adam Czekaj – Sprzedaż w systemach Globalnej Dystrybucji. Podstawowe wskaźniki w hotelarstwie. Raporty, jako narzędzia wspomagające decyzje w hotelarstwie. Najnowsze dane na temat sprzedaży elektronicznej na świecie.
•Jakub Ryznar – Trendy sprzedaży oferty hotelowej online – Europa i Polska.
•Agnieszka Sapa – Opinie klientów – „przyjaciel” czy „wróg”? Wpływ ocen klientów na pozycje hotelu w plebiscycie Hotel Roku 2012.
•Agnieszka Sapa – W jaki sposób maksymalnie wykorzystać siłę portali do sprzedaży pokoi?
•Jerzy Podeszewski – Budowanie potencjału gastronomii hotelowej w aspekcie segmentu docelowego gościa, typu obiektu i uwarunkowań rynku.
•Blanka Retmańska-Man – Innowacyjne narzędzia sprzedaży usług konferencyjno – bankietowych czyli jak zwiększyć przychody z gastronomii jednocześnie optymalizując koszty.
•Jerzy Podeszewski – Wizerunek gastronomii hotelowej – budowanie pozytywnego wizerunku i jego skuteczność.
•Jerzy Podeszewski – Promocja gastronomii hotelowej, sposoby i metody kreatywnego, konwencjonalnego i nie konwencjonalnego działania.
•Jerzy Podeszewski – Konstruowanie ofert konferencyjno – bankietowych i ich skuteczność sprzedażowa.
•Maciej Chabowski – Bezkosztowe motywowanie. Narzędzia pozafinansowego motywowania pracownika. Rozpoznawanie co motywuje pracownika.
•Maciej Chabowski – Jak skrytykować pracownika, aby nie zniechęcić go do pracy? Kiedy krytykować, kiedy chwalić? Model skutecznej krytyki.
Program przewiduje także przerwy kawowe, wspólne obiady oraz uroczyste kolacje, które będą świetną okazją do dyskusji, nawiązania nowych kontaktów i wymiany doświadczeń. Patronat medialny nad impreząobjęcli: horeca.pl, Dziennik Turystyczny, papaja.pl, Horeca Czasopismo
Zapisy na Zjazd: www.dyrektorhotelu.com