Hotelowe historie z marką Golden Tulip i Wojciechem Fiedorczukiem.
8 maja ruszyła nowa kampania Golden Tulip - marki premium z Louvre Hotels Group, znanej z beztroskiego podejścia do gościnności. Wspólnie z komikiem Wojciechem Fiedorczukiem, Golden Tulip postanowił przybliżyć Polakom swój radosny charakter, który łączy w hotelach biznes i zabawę. Hotele Golden Tulip są zaprojektowane tak, aby każda godzina spędzona w nich upłynęła w atmosferze dobrej zabawy.
Marka zdobywa coraz większą popularność w Polsce i posiada już siedem atrakcyjnych destynacji dla klientów biznesowych i turystów, m.in. w Gdańsku, Międzyzdrojach, Krakowie i Warszawie. Jednym z flagowych obiektów Golden Tulip w Polsce jest hotel Warsaw Centre, który niedawno przeszedł gruntowną renowację i oferuje 143 pokoje, kreatywne centrum konferencyjne i strefę coworkingową, jak również przestrzenie publiczne, sprzyjające pozytywnym relacjom międzyludzkim. W The Complex, znajdującym się na terenie hotelu, goście mogą skosztować dań z dwóch restauracji oraz koktajlbaru Patio Mixology, w którym dobre smaki i dobra zabawa zawsze idą w parze.
Aby jeszcze bardziej podkreślić swój radosny charakter, Golden Tulip zdecydował się na stworzenie pięcioodcinkowej serii zatytułowanej "Hotelowe historie", której bohaterem jest człowiek biznesu, odkrywający w trakcie wizyty w hotelu, że dobra zabawa sprzyja dobrym interesom. Autorem skeczów jest popularny komik Wojciech Fiedorczuk, który wciela się również w głównego bohatera serii. Premiera "Hotelowych historii" odbędzie się na profilu marki Golden Tulip na Facebooku już 8 maja, a kolejne odcinki będą ukazywały się do 17 czerwca. Kampanię zwieńczy stand-up na żywo Wojciecha Fiedorczuka w koktajlbarze Patio Mixology, który odbędzie się 19 czerwca o godzinie 19:00.
– Projekt „Hotelowe historie” to okazja, by w kreatywny sposób zaangażować społeczność skupioną wokół marki Golden Tulip, a także przybliżyć jej charakter nowym odbiorcom. Zapraszamy do śledzenia naszych kanałów w mediach społecznościowych i oglądania premier kolejnych odcinków serii. Wkrótce otworzymy także rezerwacje na finałowy występ Wojciecha Fiedorczuka na scenie w Patio Mixology – mówi Danuta Marcinkowska, PR & Marketing Coordinator, Louvre Hotels Group.
INFORMACJA PRASOWA