27 Sep, 2012
w Aktualności
Hotele Radisson Blu wprowadzają koncept Experience Meetings
Experience Meetings to nowy koncept łączący najlepsze doświadczenia marki Radisson Blu w branży spotkań. Opiera się na trzech nowatorskich filarach określanych jako BRAIN FOOD, BRAIN BOX, CONNECTIVITY. Nowy koncept spotkań jest dostępny w 255 hotelach Radisson Blu w 55 krajach na świecie, w tym w sześciu na terenie Polski – w Krakowie, Warszawie, Wrocławiu, Gdańsku i Szczecinie.
Radisson Blu, największa w Europie marka prestiżowych hoteli znana już z najwyższej klasy usług, uruchomiła właśnie swój nowatorski koncept Experience Meetings. Określana w ten sposób nowa formuła spotkań łączy najlepsze doświadczenia sieci w tej branży. Obejmuje całokształt działań od doboru sali konferencyjnej, poprzez zapewnienie odpowiedniego cateringu, po najwyższy standard obsługi i zgodność z koncepcją zrównoważonego rozwoju. Experience Meetings to najnowsza oferta dostępna w 255 hotelach marki Radisson Blu na świecie, w tym w sześciu hotelach w Polsce – w Krakowie, Warszawie, Wrocławiu, Gdańsku i Szczecinie. Obejmuje w sumie ponad 2200 sal konferencyjnych w 55 krajach Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA).
"Segment spotkań jest dla nas kluczowy. Nowy koncept Experience Meetings zapewnia naszym gościom spójny, wysoki standard oferowanych przez nasze hotele produktów i usług – od pierwszego aż do ostatniego etapu ich realizacji. Jednocześnie idea ta wspiera nasze ambitne działania nakierowane na generowanie przychodów" – mówi Olivier Jacquin, Senior Vice President Sales, Marketing and Distribution w Grupie Rezidor, która jest operatorem sieci Radisson Blu w regionie EMEA.
Nowa koncepcja "Experience Meetings" rozpoczyna się już na poziomie planowania i rezerwacji. Na tym etapie niezależnie od wielkości i lokalizacji spotkań marka Radisson Blu maksymalnie ułatwia swoim klientom wybór miejsca i sali. W tym celu wprowadza między innymi internetowy katalog powierzchni konferencyjnych dostępny w formie wyszukiwarki na stronie www.meetings.carlsonrezidor.com. Wkrótce także dostępne będą rozszerzone strony internetowe poszczególnych hoteli wraz z obrazowymi planami oferowanych sal konferencyjnych przygotowanymi w technologii 3D.
Trzy filary składające się na koncept Experience Meetings to:
BRAIN FOOD – czyli właściwy pokarm dla mózgu. To innowacyjne podejście opracowane przez wykwalifikowanych kucharzy i dietetyków. Odpowiednia żywność serwowana podczas spotkań zwiększa wydajność, zdolność koncentracji i szybkość myślenia, a także obniża poziom stresu. Słowem – stanowi o udanym przebiegu spotkań. Składają się na nią świeże, dobrze zbilansowane potrawy, przygotowane z dostępnych lokalnie produktów o niskiej zawartości tłuszczu i cukru. Podawane są między innymi doskonale przyrządzone ryby, pełnoziarniste pieczywo, świeże owoce i warzywa.
BRAIN BOX – czyli nieszablonowe myślenie. By uczestnicy spotkania w jak największym stopniu wykorzystywali swoją kreatywność, hotele Radisson Blu oferują im sale konferencyjne zaprojektowane pod kątem zwiększenia wydajności pracy i wyzwolenia kreatywności. Wystrój sali angażuje wszystkie zmysły. Obejmuje ściany, na których można pisać, stymulujące umysł kolory, meble i udogodnienia zapewniające warunki do twórczego myślenia.
CONNECTIVITY – czyli bezpłatna łączność. Obejmuje niezawodny i bezpłatny dostęp do szybkiego internetu dla wszystkich uczestników spotkań i gości hotelowych.
Uczestnicy spotkań organizowanych w hotelach Radisson Blu mogą w ich trakcie wziąć udział w działaniach z zakresu Odpowiedzialnego Biznesu – miedzy innymi poprzez ograniczenie użycia papieru. Organizatorzy po przeprowadzonym spotkaniu otrzymają dodatkowo informację na temat zużycia dwutlenku węgla podczas swojego wydarzenia. Wszystkie te elementy uzupełniają filozofię działania hoteli Radisson Blu – „Yes I Can!”, która obejmuje pozytywne i proaktywne podejście oraz gwarantuje 100%-ową gwarancję satysfakcji każdego gościa.
Więcej informacji o koncepcie Experience Meetings znajdą Państwo na stronie www.meetings.carlsonrezidor.com
Informacja prasowa
Radisson Blu, największa w Europie marka prestiżowych hoteli znana już z najwyższej klasy usług, uruchomiła właśnie swój nowatorski koncept Experience Meetings. Określana w ten sposób nowa formuła spotkań łączy najlepsze doświadczenia sieci w tej branży. Obejmuje całokształt działań od doboru sali konferencyjnej, poprzez zapewnienie odpowiedniego cateringu, po najwyższy standard obsługi i zgodność z koncepcją zrównoważonego rozwoju. Experience Meetings to najnowsza oferta dostępna w 255 hotelach marki Radisson Blu na świecie, w tym w sześciu hotelach w Polsce – w Krakowie, Warszawie, Wrocławiu, Gdańsku i Szczecinie. Obejmuje w sumie ponad 2200 sal konferencyjnych w 55 krajach Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA).
"Segment spotkań jest dla nas kluczowy. Nowy koncept Experience Meetings zapewnia naszym gościom spójny, wysoki standard oferowanych przez nasze hotele produktów i usług – od pierwszego aż do ostatniego etapu ich realizacji. Jednocześnie idea ta wspiera nasze ambitne działania nakierowane na generowanie przychodów" – mówi Olivier Jacquin, Senior Vice President Sales, Marketing and Distribution w Grupie Rezidor, która jest operatorem sieci Radisson Blu w regionie EMEA.
Nowa koncepcja "Experience Meetings" rozpoczyna się już na poziomie planowania i rezerwacji. Na tym etapie niezależnie od wielkości i lokalizacji spotkań marka Radisson Blu maksymalnie ułatwia swoim klientom wybór miejsca i sali. W tym celu wprowadza między innymi internetowy katalog powierzchni konferencyjnych dostępny w formie wyszukiwarki na stronie www.meetings.carlsonrezidor.com. Wkrótce także dostępne będą rozszerzone strony internetowe poszczególnych hoteli wraz z obrazowymi planami oferowanych sal konferencyjnych przygotowanymi w technologii 3D.
Trzy filary składające się na koncept Experience Meetings to:
BRAIN FOOD – czyli właściwy pokarm dla mózgu. To innowacyjne podejście opracowane przez wykwalifikowanych kucharzy i dietetyków. Odpowiednia żywność serwowana podczas spotkań zwiększa wydajność, zdolność koncentracji i szybkość myślenia, a także obniża poziom stresu. Słowem – stanowi o udanym przebiegu spotkań. Składają się na nią świeże, dobrze zbilansowane potrawy, przygotowane z dostępnych lokalnie produktów o niskiej zawartości tłuszczu i cukru. Podawane są między innymi doskonale przyrządzone ryby, pełnoziarniste pieczywo, świeże owoce i warzywa.
BRAIN BOX – czyli nieszablonowe myślenie. By uczestnicy spotkania w jak największym stopniu wykorzystywali swoją kreatywność, hotele Radisson Blu oferują im sale konferencyjne zaprojektowane pod kątem zwiększenia wydajności pracy i wyzwolenia kreatywności. Wystrój sali angażuje wszystkie zmysły. Obejmuje ściany, na których można pisać, stymulujące umysł kolory, meble i udogodnienia zapewniające warunki do twórczego myślenia.
CONNECTIVITY – czyli bezpłatna łączność. Obejmuje niezawodny i bezpłatny dostęp do szybkiego internetu dla wszystkich uczestników spotkań i gości hotelowych.
Uczestnicy spotkań organizowanych w hotelach Radisson Blu mogą w ich trakcie wziąć udział w działaniach z zakresu Odpowiedzialnego Biznesu – miedzy innymi poprzez ograniczenie użycia papieru. Organizatorzy po przeprowadzonym spotkaniu otrzymają dodatkowo informację na temat zużycia dwutlenku węgla podczas swojego wydarzenia. Wszystkie te elementy uzupełniają filozofię działania hoteli Radisson Blu – „Yes I Can!”, która obejmuje pozytywne i proaktywne podejście oraz gwarantuje 100%-ową gwarancję satysfakcji każdego gościa.
Więcej informacji o koncepcie Experience Meetings znajdą Państwo na stronie www.meetings.carlsonrezidor.com
Informacja prasowa