Hotele dla generacji Y

Hotele dla generacji Y
Generacja Y jest bardzo mobilna i poszukuje nowości, również w hotelach. Stawia na naturalność, swobodę i bezpretensjonalność. Podobnie jak hotele linii „smart casual” sieci Vienna House. 30 września otwarty został kolejny obiekt tej marki – Vienna House Easy Berlin.

„Millennialsi widzą hotele inaczej. Ich motywacją jest częściej poszukiwanie nowości niż przywiązanie do marki.” – mówił Prezes Cesson 3.0 Philippe Cesson podczas konferencji Hotel Experience w Nowym Jorku pod koniec 2015 r. Wśród trendów na 2016 r. pojawiły się również: brak barier w przestrzeni publicznej, większa mobilność gości i tzw. social dining, który związany jest z przywiązywaniem coraz większej wagi do jakości i rodzaju jedzenia*.

To właśnie młode pokolenie jest główną grupą gości nowej linii hoteli Vienna House Easy, która powstała w lutym tego roku. „Linia Easy wypełnia niszę między hotelami ekonomicznymi a lifestylowymi. Nazwaliśmy tę koncepcję „smart casual“. Myślę, że odzwierciedla ona klimat naszych czasów, a zarazem niezmienność pewnych zasad.“ – mówi Rupert Simoner, CEO Vienna House.

Hotele Vienna House Easy mają swój unikatowy charakter i łączą wielkomiejski charakter z urokiem otoczenia. Są lokalnymi gospodarzami, gdzie liczy się naturalność, mobilność oraz regionalizm. Mobilność to m.in. nowoczesne technologie, mobilny concierge (przez który goście mogą się skontaktować z recepcją czy skorzystać z elektronicznego e-kiosku), ale też możliwość wypożyczenia rowerów. Regionalizm widać zarówno w wystroju wnętrz, jak i ofercie gastronomicznej. W krakowskim Vienna House Easy Cracow na śniadanie można spróbować krakowskich bajgli z oscypkiem, zaś ściany i dywany nowootwartego Vienna House Easy Berlin zdobią elementy z berlińskim niedźwiedziem.

Berliński hotel to już 14 obiekt linii „smart casual” i pierwszy, którego rekonstrukcja była w pełni zarządzana przez Vienna House. Wszystkie są synonimem domowej atmosfery i nastawienia na codzienne, proste przyjemności. Oferują zupełnie nowe wzornictwo pokoi, koncepcję śniadań w stylu piekarni z prostymi produktami najwyższej jakości, a także nową koncepcję baru otwartego na lobby, który jest jednocześnie miejscem pracy i odpoczynku. Restauracje w tych hotelach czerpią inspirację ze słynnego wiedeńskiego Naschmarkt – targu przysmaków.

Vienna House Easy to 3-4-gwiazdkowe hotele średniej wielkości (do 200 pokoi), z centrum konferencyjnym i barem. Wpisują się w miejską tkankę i często zlokalizowane są poza ścisłym centrum. Sieć planuje otwarcie kolejnych 7 obiektów tej linii do 2020 r. W Polsce aktualnie znajduje się jeden hotel tej marki - Vienna House Easy Chopin Cracow.

INFORMACJA PRASOWA