Hotel Marketing Conference zbliża się wielkimi krokami!

Hotel Marketing Conference zbliża się wielkimi krokami!

Już tylko dwa tygodnie dzielą nas od rozpoczęcia najważniejszego  wydarzenia dla branży hotelarskiej w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej. Konferencja Hotel Marketing Conference, która w tym roku doczekała się 10 edycji, jest niepowtarzalną szansą na zapoznanie się z najnowszymi strategiami marketingowymi, nowatorskimi technologiami oraz sprawdzonymi praktykami w zarządzaniu hotelami.

Event potrwa od poniedziałku 28 października do wtorku 29 października w nowo otwartym Centrum Konferencyjnym Fabryczna 13 w Krakowie. Co tym razem czeka uczestników tego wyjątkowego wydarzenia? 

Oczywiście, jak co roku, na scenie HMC co roku pojawią się wybitni specjaliści oraz eksperci z branży, którzy dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem oraz nowatorskimi pomysłami. W gronie prelegentów znajdują się zarówno czołowi liderzy rynku, jak i inspirujące postacie, wnoszące nową perspektywę na szybko zmieniającą się rzeczywistość hotelarstwa. Posłuchać będzie można m.in. Pawła Tkaczyka - eksperta od marketingu i budowania marki, Izy Bernau-Ławniczak i Wojtka Ławniczaka oraz dziennikarki Agnieszki Hyży. 

Oprócz tego tegoroczna edycja wyróżni się dzięki warsztatom Masterclass, które skupią się na kluczowych tematach, takich jak sprzedaż, zarządzanie przychodami, przywództwo, marketing oraz sztuczna inteligencja. Uczestnicy będą mieli możliwość rozwinięcia swoich kompetencji pod okiem cenionych ekspertów i praktyków z branży. 

Tematem przewodnim tegorocznej edycji jest "Kingdom of Magic". Motyw ten ma na celu podkreślenie, jak hotele, oferując serwis na najwyższym poziomie, mogą tworzyć dla swoich gości niezapomniane, wręcz magiczne doświadczenia. Kluczową rolę w tym procesie odgrywa technologia dostarczana przez lidera branży i organizatora wydarzenia - firmę Profitroom, która automatyzuje cały proces sprzedaży i marketingu online.

Zapraszamy do wzięcia udziału w tym niepowtarzalnym evencie! Więcej dowiesz się TUTAJ.