Hotel Marketing Conference 2022 już za nami!
Hotel Marketing Conference (HMC) organizowana przez firmę Profitroom każdego roku okazuje się odnoszącym sukcesy dużym wydarzeniem, które gromadzi w jednym miejscu setki, a nawet tysiące uczestników. Tegoroczna edycja obyła się 24-25 października w Międzynarodowym Centrum Kongresów w Katowicach i przyciągnęła wielu chętnych do rozwoju ludzi z branży hotelarskiej.
HMC 2022 skupiła się na omówieniu etapów Guest Journey — doświadczenia klienta, jego drogi przed dokonaniem zakupu, czy rezerwacji i tego, jak technologia może wesprzeć hotelarzy w realizacji postawionych celów. Co więcej, poruszone zostały również ważne tematy z zakresu zarządzania i HR w młodych zespołach. Konferencji przewodziła myśl, że pierwszym krokiem jest technologia, z którą każdy potencjalny Gość spotyka się, szukając inspiracji online. Podążając razem z tym nurtem HMC, umożliwiła uczestnictwo w konferencji poprzez platformy online. Dzięki innowacyjnym metodom Goście mogli poczuć się jak na wydarzeniu na żywo, a dodatkowo zyskali czaty, wirtualne stoiska sponsorskie oraz dedykowane pokoje, w których spotkać było można cenionych ekspertów.
Podczas dwóch dni pełnych inspiracji spotkać było można aż 500 hotelarzy i 40 specjalistów, którzy z chęcią przekazywali swoją wiedzę podczas ciekawych prelekcji. Gościem specjalnym wydarzenia był Radosław Kotarski — dziennikarz, reżyser, a przede wszystkim przedsiębiorca, który pokazał Gościom sprawdzone sposoby na to, jak oswoić zmianę. Oprócz Gościa specjalnego wysłuchać było można wykładu cenionego profesora Henryka Mruka przepowiadającego nadchodzące na następne lata trendy w branży, czy też Małgorzaty Chełkowskiej-Dorny, która zwróciła uwagę na budowanie zaangażowania w zespole hotelowym. O bliskość między prelegentami a uczestnikami wydarzenia wspaniale zadbał doceniany w całej Polsce konferansjer Maciej Kautz, który już od 6 lat związany jest z Hotel Marketing Conference.
Poza merytorycznymi prelekcjami i panelami dyskusyjnymi praktyków integralną częścią wydarzenia jest integracja uczestników i wymiana ich doświadczeń, a gdzie lepiej poznać się niż przy dobrej muzyce i tańcach? Tegoroczna zabawa Simply More Party została urozmaicona o koncert zespołu Drugi Tydzień, a dodatkowo nie zabrakło dodatkowych atrakcji i niespodzianek muzycznych i kulinarnych.
Wydarzenie okazało się kolejnym wielkim sukcesem Profitroom i jego cennych partnerów, których Sale Biznesowe mogą nazwać się częścią. Serdecznie gratulujemy tych dwóch pełnych wrażeń, owocnych dni i nie możemy doczekać się, by wziąć udział w kolejnych edycjach. Dziękujemy, że mogliśmy być częścią tego świetnego eventu!