4 Jul, 2016
w Aktualności
Hotel Marketing Conference 2016 na targach INVEST HOTEL w Poznaniu
Hotel Marketing Conference to solidna porcja nowości i sprawdzonych sposobów dotyczących tworzenia i kreowania marki hotelu i zarządzania nią. Podczas tegorocznych targów Invest Hotel, które odbyły się między 26 a 29 września 2016, odbędzie się druga odsłona tego ważnego wydarzenia. Uczestniczy w nim, rokrocznie, ponad 200 menedżerów i kierowników hoteli.
Hotel Marketing Conference to dwudniowy event, na który składają się wartościowe prelekcje, szkolenia czy wykłady i dyskusje prowadzone przez doświadczonych ekspertów z tej branży. Głównymi tematami poruszanymi na HMC mają być: tworzenie relacji w kontekście marki hotelu oraz wzmacnianie rentowności działań marketingowych w danym obiekcie. Te spotkania to świetna sposobność do nawiązania biznesowych relacji, ale przede wszystkim do poszerzenia własnej wiedzy z obszaru PR i marketingu hotelowego.
Wzięcie udziału w wydarzeniu jest bezpłatne. Decyduje kolejność nadsyłania zgłoszeń. Zapraszamy do jak najszybszego zapisywania się na wydarzenie, gdyż ilość miejsc jest ograniczona.
Organizatorami wydarzenia są: Profitroom oraz Międzynarodowe Targi Poznańskie.
INFORMACJA PRASOWA
Hotel Marketing Conference to dwudniowy event, na który składają się wartościowe prelekcje, szkolenia czy wykłady i dyskusje prowadzone przez doświadczonych ekspertów z tej branży. Głównymi tematami poruszanymi na HMC mają być: tworzenie relacji w kontekście marki hotelu oraz wzmacnianie rentowności działań marketingowych w danym obiekcie. Te spotkania to świetna sposobność do nawiązania biznesowych relacji, ale przede wszystkim do poszerzenia własnej wiedzy z obszaru PR i marketingu hotelowego.
Wzięcie udziału w wydarzeniu jest bezpłatne. Decyduje kolejność nadsyłania zgłoszeń. Zapraszamy do jak najszybszego zapisywania się na wydarzenie, gdyż ilość miejsc jest ograniczona.
Organizatorami wydarzenia są: Profitroom oraz Międzynarodowe Targi Poznańskie.
INFORMACJA PRASOWA