Hotel „Dyplomat” przeszedł pod skrzydła marki Best Western

Hotel „Dyplomat” przeszedł pod skrzydła marki Best Western

Do oficjalnego przyłączenia Hotelu „Dyplomat” do sieci obiektów Best Western doszło 19 marca br. Olsztyński obiekt konferencyjny otrzymał kategorię czterech gwiazdek i szyld sieci Best Western Plus.

- Nie mieliśmy najmniejszych wątpliwości, jaką kategorię standardu przydzielić hotelowi „Dyplomat”. O słuszności naszej decyzji najlepiej świadczą opinie klientów. To ich oceny uplasowały hotel w czołówce olsztyńskich obiektów w serwisach TripAdvisor czy booking.com. Jestem przekonany, że dołączenie hotelu „Dyplomat” do Best Western jeszcze bardziej umocni jego pozycję, a także przyciągnie wielu nowych gości – stwierdził Gheorghe Marian Cristescu, Dyrektor Best Western na Polskę i Kraje Bałtyckie.

W związku z przyłączeniem Hotelu „Dyplomat” do sieci Best Western, obiekt przeszedł małą renowację. Największą zmianą było utworzenie nowoczesnej strefy spa, oferującej szeroką gamę zabiegów pielęgnacyjnych i masaży. Metamorfozie poddane również zostało centrum konferencyjne, które od teraz dysponuje przestronną salą konferencyjną na 100 osób oraz luksusowym gabinetem z pięknym widokiem na panoramę miasta.

Odnowiony Best Western Plus Hotel Dyplomat oferuje swoim gościom przestronne i elegancko zaaranżowane pokoje. Łącznie na terenie obiektu znajdują się 52 miejsca noclegowe, wyposażone w przestronne łazienki, telewizję, dostęp do internetu oraz zestaw powitalny do parzenia kawy i herbaty. Ponadto, hotel posiada pyszną Restaurację pod Samowarem, serwującą wyśmienitą kuchnię regionalną, lokalne piwa i szeroką ofertę win.

- Do otwarcia pod szyldem Best Western przygotowywaliśmy się od kliku miesięcy. Dołączenie do sieci to dla nas bardzo ważny moment, gdyż nasze starania dążące do oferowania gościom najwyższej jakości zostały przypieczętowane gwarancją marki Best Western, rozpoznawalnej na całym świecie. Jestem przekonany, że dzięki temu jeszcze więcej gości będzie mogło o nas usłyszeć i skorzystać z naszych usług – skomentował Maciej Siwik, Generalny Menedżer hotelu.

INFORMACJA PRASOWA