10 Feb, 2011
w Aktualności
Gra online dla klientów grupy InterContinental
InterContinental Hotels Group stworzyła specjalnie dla swoich klientów grę, w której mogą wygrać punkty do programu lojalnościowego. Uczestnikami gry mogą zostać wszyscy członkowie Priority Club, ale niestety punkty dostaną jedynie gracze ze Stanów Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii i Kanady.
Gra nazywa się "Win It in a Minute". Zasady gry są proste - wystarczy odpowiadać na pytania związane z podróżami. Na każdą odpowiedź gracz ma 12 sekund. Wygrywają najszybsi. Codziennie do 15 kwietnia 50 najlepszych graczy otrzymuje pięć tysięcy punktów, a na koniec każdego tygodnia pierwsza setka otrzymuje dodatkowe 15 tys. punktów.
Obecnie w hotelowym programie lojalnościowym Priority Club Rewards, zapisanych jest 37 mln członków na całym świecie.
Grupa IHG zarząca wieloma rozpoznawalnymi i ekskluzywnymi markami hotelowymi, takimi jak InterContinental Hotels & Resorts, Holiday Inn Hotels and Resorts, Holiday Inn Express, Staybridge Suites, Candlewood Suites oraz Hotel Indigo. InterContinental Hotels Group PLC jest holdingiem zarejestrowanym w Wielkiej Brytanii.
Gra nazywa się "Win It in a Minute". Zasady gry są proste - wystarczy odpowiadać na pytania związane z podróżami. Na każdą odpowiedź gracz ma 12 sekund. Wygrywają najszybsi. Codziennie do 15 kwietnia 50 najlepszych graczy otrzymuje pięć tysięcy punktów, a na koniec każdego tygodnia pierwsza setka otrzymuje dodatkowe 15 tys. punktów.
Obecnie w hotelowym programie lojalnościowym Priority Club Rewards, zapisanych jest 37 mln członków na całym świecie.
Grupa IHG zarząca wieloma rozpoznawalnymi i ekskluzywnymi markami hotelowymi, takimi jak InterContinental Hotels & Resorts, Holiday Inn Hotels and Resorts, Holiday Inn Express, Staybridge Suites, Candlewood Suites oraz Hotel Indigo. InterContinental Hotels Group PLC jest holdingiem zarejestrowanym w Wielkiej Brytanii.