Golden Tulip Warsaw Centre w przyszłym roku w nowej, lepszej odsłonie
Trwa renowacja hotelu Golden Tulip Warsaw Centre. Co się zmieni? Czym będzie się wyróżniał wyremonotowany hotel w centrum Warszawy? Sprawdzamy!
Hotele marki Golden Tulip starają się w swoich obiektach tworzyć miejsce, w którym praca i odpoczynek harmonijnie się ze sobą łączą, w którym praca i relaks "idą ręka w rękę".
W pokojach:
oddzielenie części zasadniczej z łóżkiem, strefą wypoczynkową i stanowiskiem roboczym od strefy obejmującej łazienkę, toaletę i garderobę za pomocą ELEGANCKIEGO PRZEPIERZENIA. Zadbano o funkcjonalność i dobre wykorzystanie przestrzeni.
W częściach wspólnych:
wyremontowanie tych przestrzeni tak, by były bardziej słoneczne i sprzyjały budowaniu społeczności. Wysokie, jasne wnętrza lobby, restauracji czy przeszklonego patio mają zachęcać gości do wspólnej pracy i zabawy, a tym, którzy cenią sobie ciszę i spokój, pozwolić z łatwością znaleźć miejsce, w którym będą mogli cieszyć się prywatnością, przebywając pośród ludzi.
– Chcemy, aby dzięki realizowanej właśnie inwestycji hotel Golden Tulip Warsaw Centre stał się prawdziwą wizytówką naszej flagowej marki w sercu Warszawy. Nowe aranżacje pokoi, części wspólnych oraz centrum konferencyjno-bankietowego przygotowano zgodnie z filozofią Golden Tulip.
Wszystkie hotelowe wnętrza będą zatem oferować naszym gościom przestrzeń, w której praca i czas wolny łączą się w doskonałej harmonii. Czy to podczas wyjazdów służbowych lub wypoczynkowych, czy przy okazji organizowania spotkań biznesowych, integracji lub innych wydarzeń, jestem przekonany, że wszyscy goście hotelu Golden Tulip Warsaw Centre odkryją pełne znaczenie naszego brandowego hasła: „Playtime. Anytime”, w myśl którego realizujemy ten projekt – mówi François Delattre, Director Integration Management, odpowiedzialny za nadzór operacyjny nad hotelami grupy Louvre Hotels w Polsce i Niemczech.
Prowadzone obecnie prace renowacyjne obejmują cały obiekt.
Ponowne otwarcie hotelu Golden Tulip Warsaw Centre zaplanowano na 2021 rok.
INFORMACJA PRASOWA