15 Sep, 2016
w Aktualności
Golden Marketing Conference 2016 już za dwa miesiące!
Druga edycja Golden Marketing Conference odbędzie się już 15-16 listopada w Sali Ziemi na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich. Jak mówią sami organizatorzy – ten kongres marketingu będzie niezwykły. Dlaczego?
Na większości marketingowych konferencji wykłady są liczne i krótkie. Prelegenci w kilkanaście minut muszą wyczerpać temat – nie jest to oczywiście możliwe. Właśnie dlatego organizatorzy Golden Marketing Conference postawili nie na ilość, ale na jakość i zaprosili dwunastu ekspertów w swoich branżach. To świetni praktycy i ludzie z ogromną charyzmą, którzy przekażą uczestnikom wiedzę i doświadczenie z humorem i zaangażowaniem. To gwarancja fachowości i najlepiej wykorzystanego czasu.
Hasłem przewodnim Konferencji jest: "BE MORE HUMAN!", a innowacyjne technologie, personalizacja i neuropsychologia to jej główne tematy. Choć Marketing Automation, geolokalizacja, dane behawioralne i neuronauka brzmią trochę jak czarna magia, to właśnie one sprawiają, że marketing staje się ludzki. Wszyscy przecież jesteśmy wyjątkowi i właśnie tak chcemy być traktowani. Istotne jest, aby pamiętać, że najważniejszy jest człowiek, dopiero później marketing i cała reklamowa machina.
Uczestnicy będą mieli szansę wziąć udział w prelekcjach prowadzonych przez min. z prof. Rafałem Ohme, Rafałem Brzoską, Mateuszem Grzesiakiem, Pawłem Tkaczykiem, Januszem Kamińskim i Joanną Janowicz. Jednak Golden Marketing Conference to nie tylko merytoryczne, pogłębione, inspirujące wykłady, ale także praktyczne warsztaty, na których będzie można poznać innowacyjne narzędzia marketingowe w działaniu.
Na Konferencji pojawią się Managerowie i Prezesi dużych firm oraz freelancerzy i specjaliści od reklamy i marketingu, będzie to więc doskonała okazja do nawiązania nowych relacji biznesowych.
INFORMACJA PRASOWA
Na większości marketingowych konferencji wykłady są liczne i krótkie. Prelegenci w kilkanaście minut muszą wyczerpać temat – nie jest to oczywiście możliwe. Właśnie dlatego organizatorzy Golden Marketing Conference postawili nie na ilość, ale na jakość i zaprosili dwunastu ekspertów w swoich branżach. To świetni praktycy i ludzie z ogromną charyzmą, którzy przekażą uczestnikom wiedzę i doświadczenie z humorem i zaangażowaniem. To gwarancja fachowości i najlepiej wykorzystanego czasu.
Hasłem przewodnim Konferencji jest: "BE MORE HUMAN!", a innowacyjne technologie, personalizacja i neuropsychologia to jej główne tematy. Choć Marketing Automation, geolokalizacja, dane behawioralne i neuronauka brzmią trochę jak czarna magia, to właśnie one sprawiają, że marketing staje się ludzki. Wszyscy przecież jesteśmy wyjątkowi i właśnie tak chcemy być traktowani. Istotne jest, aby pamiętać, że najważniejszy jest człowiek, dopiero później marketing i cała reklamowa machina.
Uczestnicy będą mieli szansę wziąć udział w prelekcjach prowadzonych przez min. z prof. Rafałem Ohme, Rafałem Brzoską, Mateuszem Grzesiakiem, Pawłem Tkaczykiem, Januszem Kamińskim i Joanną Janowicz. Jednak Golden Marketing Conference to nie tylko merytoryczne, pogłębione, inspirujące wykłady, ale także praktyczne warsztaty, na których będzie można poznać innowacyjne narzędzia marketingowe w działaniu.
Na Konferencji pojawią się Managerowie i Prezesi dużych firm oraz freelancerzy i specjaliści od reklamy i marketingu, będzie to więc doskonała okazja do nawiązania nowych relacji biznesowych.
INFORMACJA PRASOWA