10 Sep, 2013
w Aktualności
Godło Złoty Standard świętuje drugie urodziny
Certyfikat Złoty standard w Obsłudze Gości ma już dwa lata. W elitarnym gronie obiektów uhonorowanych tym tytułem znalazło się dotychczas 175 hoteli i ośrodków konferencyjnych w Polsce. Zaledwie 14 obiektów otrzymało certyfikat na kolejny okres.
Nie jest łatwo znaleźć się w zaszczytnym gronie uhonorowanych. Do Programu Złoty Standard należą obiekty które pomyślnie przeszły szczegółowy audyt obsługi klientów. Zapewniają nie tylko wysoki komfort pobytu ale również przyjazny, serdeczny klimat, a najwyższą jakość świadczonych usług zgodnie potwierdzają eksperci i Goście hotelowi. Właśnie minęły dwa lata od przyznania pierwszych Certyfikatów.
Godło Złoty Standard w Obsłudze Gości jest przyznawane na podstawie wyników kompleksowych audytów eksperckich badających 80 różnych aspektów obsługi klienta w hotelu – mówi Regina Berdy, dyrektor programu Złoty Standard. – Nagradzamy nim tylko te obiekty, które uzyskały najwyższą ocenę audytową zarówno w zakresie kontaktu z gośćmi - na odległość i w obiekcie, jak również przygotowania marketingowego i potencjału rozwoju organizacji.
Nie tylko samo wyróżnienie pozytywnie wpływa na wizerunek hotelu. Program Certyfikacji Złoty Standard obejmuje szczegółowy raport z analizy kontrolowanych obiektów Dodatkowa korzyścią jest rekomendacja działań, które poprawią jego funkcjonowanie fachowe doradztwo w kwestiach marketingu hotelowego.
Na pierwszy rzut oka zmiany widać przede wszystkim na stronach internetowych hoteli. Prawie wszystkie z grona uhonorowanych obiektów prowadzą rezerwacje on-line. Część z nich całkowicie zmieniła www by dostosować je do potrzeb użytkowników smartfonów i tabletów. Prezentacje on-line są bardziej czytelne a informacje przekazywane w taki sposób, by klient mógł je łatwo i szybko odnaleźć w serwisie.
W kręgu hoteli nagrodzonych przez dwa lata działalności znalazło się łącznie ponad 260 hoteli z całego kraju. Nie ma wytycznych co do klasy obiektu i jego wielkości. Wśród wyróżnionych Certyfikatem i Godłem Złoty Standard są obiekty małe liczące zaledwie kilka pokoi, jak i duże obiekty konferencyjne na ponad 200 miejsc noclegowych. Ich wspólną cechą jest realizacja zasady – gość jest najważniejszy
Certyfikat złoty standard przyznawany był na 2 lata. Dlatego w tym roku pierwsze hotele mogły ubiegać się o jego przedłużenie. Prawo do dalszego posługiwania się Godłem Złoty standard ponownie otrzymało łącznie 14 obiektów i ośrodków konferencyjnych.
Z przyjemnością możemy potwierdzić, że hotelom, które poddały się ponownej certyfikacji udaje się nie tylko utrzymać najwyższe standardy obsługi Gości, ale nawet je podnosić – twierdzi Regina Berdy.
Przedłużenie Certyfikatów uzyskały następujące obiekty:
4 Pory Roku & Spa w Krynicy Zdroju
Centrum Hotelowo-Konferencyjne Witek w Krakowie – Modlnicy
Hotel Azyl w Kątach Wrocławskich
Hotel Centuria Wellness & SPA w Ogrodzieńcu
Hotel Elbrus Spa&Wellness w Szczyrku
Hotel Fero-Lux w Korbielowie
Hotel Iskierka Business & SPA w Mielcu
Hotel Planeta w Brzesku
Hotel SPA Medical Dwór Elizy w Długopolu Zdroju
Hotel Szafran w Czeladzi
Manor House Pałac Odrowążów w Chlewiskach k. Szydłowca
Modrzewie Park Hotel w Szczawnicy
Ośrodek Usług Hotelarskich Redyk w Zębie k. Zakopanego
Villa Bohema w Kazimierzu Dolnym
Więcej informacji na www.zlotystandard.info INFORMACJA PRASOWA
Nie jest łatwo znaleźć się w zaszczytnym gronie uhonorowanych. Do Programu Złoty Standard należą obiekty które pomyślnie przeszły szczegółowy audyt obsługi klientów. Zapewniają nie tylko wysoki komfort pobytu ale również przyjazny, serdeczny klimat, a najwyższą jakość świadczonych usług zgodnie potwierdzają eksperci i Goście hotelowi. Właśnie minęły dwa lata od przyznania pierwszych Certyfikatów.
Godło Złoty Standard w Obsłudze Gości jest przyznawane na podstawie wyników kompleksowych audytów eksperckich badających 80 różnych aspektów obsługi klienta w hotelu – mówi Regina Berdy, dyrektor programu Złoty Standard. – Nagradzamy nim tylko te obiekty, które uzyskały najwyższą ocenę audytową zarówno w zakresie kontaktu z gośćmi - na odległość i w obiekcie, jak również przygotowania marketingowego i potencjału rozwoju organizacji.
Nie tylko samo wyróżnienie pozytywnie wpływa na wizerunek hotelu. Program Certyfikacji Złoty Standard obejmuje szczegółowy raport z analizy kontrolowanych obiektów Dodatkowa korzyścią jest rekomendacja działań, które poprawią jego funkcjonowanie fachowe doradztwo w kwestiach marketingu hotelowego.
Na pierwszy rzut oka zmiany widać przede wszystkim na stronach internetowych hoteli. Prawie wszystkie z grona uhonorowanych obiektów prowadzą rezerwacje on-line. Część z nich całkowicie zmieniła www by dostosować je do potrzeb użytkowników smartfonów i tabletów. Prezentacje on-line są bardziej czytelne a informacje przekazywane w taki sposób, by klient mógł je łatwo i szybko odnaleźć w serwisie.
W kręgu hoteli nagrodzonych przez dwa lata działalności znalazło się łącznie ponad 260 hoteli z całego kraju. Nie ma wytycznych co do klasy obiektu i jego wielkości. Wśród wyróżnionych Certyfikatem i Godłem Złoty Standard są obiekty małe liczące zaledwie kilka pokoi, jak i duże obiekty konferencyjne na ponad 200 miejsc noclegowych. Ich wspólną cechą jest realizacja zasady – gość jest najważniejszy
Certyfikat złoty standard przyznawany był na 2 lata. Dlatego w tym roku pierwsze hotele mogły ubiegać się o jego przedłużenie. Prawo do dalszego posługiwania się Godłem Złoty standard ponownie otrzymało łącznie 14 obiektów i ośrodków konferencyjnych.
Z przyjemnością możemy potwierdzić, że hotelom, które poddały się ponownej certyfikacji udaje się nie tylko utrzymać najwyższe standardy obsługi Gości, ale nawet je podnosić – twierdzi Regina Berdy.
Przedłużenie Certyfikatów uzyskały następujące obiekty:
4 Pory Roku & Spa w Krynicy Zdroju
Centrum Hotelowo-Konferencyjne Witek w Krakowie – Modlnicy
Hotel Azyl w Kątach Wrocławskich
Hotel Centuria Wellness & SPA w Ogrodzieńcu
Hotel Elbrus Spa&Wellness w Szczyrku
Hotel Fero-Lux w Korbielowie
Hotel Iskierka Business & SPA w Mielcu
Hotel Planeta w Brzesku
Hotel SPA Medical Dwór Elizy w Długopolu Zdroju
Hotel Szafran w Czeladzi
Manor House Pałac Odrowążów w Chlewiskach k. Szydłowca
Modrzewie Park Hotel w Szczawnicy
Ośrodek Usług Hotelarskich Redyk w Zębie k. Zakopanego
Villa Bohema w Kazimierzu Dolnym
Więcej informacji na www.zlotystandard.info INFORMACJA PRASOWA