24 Sep, 2012
w Aktualności
Gdańsk Convention Bureau w konkursie ICCA Best Marketing Award
Solidarność, morze, bursztyn i zamki gotyckie – w tegorocznej aplikacji do ICCA Best Marketing Award Gdańsk Convention Bureau zaprezentowało swoją kampanię związaną z 4 produktami turystycznymi.
Ostatecznie zgłoszenie nie zostało zakwalifikowane do ścisłego finału, ale dla zespołu GCB prace nad aplikacją konkursową były okazją do podsumowania pewnego etapu działań i wyznaczenia celów na przyszłość.
W pracy konkursowej opisano kampanię promocyjną opartą o 4 produkty turystyczne związane z Gdańskiem i Regionem. Wśród działań znalazły się między innymi: stworzenie na stronie GCB bazy produktów i usług związanych z morzem, bursztynem, zamkami gotyckimi i Solidarnością organizacja tematycznych study tours, prezentacja 4 produktów turystyki biznesowej podczas road show, nagranie filmów promocyjnych dostępnych na kanale Youtube oraz wiele innych.
Główną ideą kampanii było zaangażowanie do działań lokalnych PCO (Profesjonalnych Organizatorów Kongresów) oraz usługodawców związanych z branżą hotelarską, konferencyjną oraz gastronomiczną i ten efekt został osiągnięty. W krótkim okresie czasu w bazie GCB pojawiło się ponad 20 ofert nawiązujących do 4 produktów turystycznych, kolejne są w przygotowaniu. Produkty i usługi można zgłaszać poprzez specjalny formularz dostępny na stronie GCB - OFERTY TURYSTYKI BIZNESOWEJ, do czego gorąco zachęcamy.
Działania GCB związane z kampanią promocyjną w oparciu o 4 produkty turystyki biznesowej będą kontynuowane również w przyszłym roku. GCB planuje między innymi organizację kolejnych tematycznych study tour oraz większe wykorzystanie mediów społecznościowych.
Prestiżowa nagroda ICCA Best Marketing Award przyznawana jest co roku za unikalne działania dotyczące promocji miast i regionów, jako destynacji konferencyjnych. W konkursie mogą wziąć udział jedynie członkowie ICCA.
Informacja prasowa
Ostatecznie zgłoszenie nie zostało zakwalifikowane do ścisłego finału, ale dla zespołu GCB prace nad aplikacją konkursową były okazją do podsumowania pewnego etapu działań i wyznaczenia celów na przyszłość.
W pracy konkursowej opisano kampanię promocyjną opartą o 4 produkty turystyczne związane z Gdańskiem i Regionem. Wśród działań znalazły się między innymi: stworzenie na stronie GCB bazy produktów i usług związanych z morzem, bursztynem, zamkami gotyckimi i Solidarnością organizacja tematycznych study tours, prezentacja 4 produktów turystyki biznesowej podczas road show, nagranie filmów promocyjnych dostępnych na kanale Youtube oraz wiele innych.
Główną ideą kampanii było zaangażowanie do działań lokalnych PCO (Profesjonalnych Organizatorów Kongresów) oraz usługodawców związanych z branżą hotelarską, konferencyjną oraz gastronomiczną i ten efekt został osiągnięty. W krótkim okresie czasu w bazie GCB pojawiło się ponad 20 ofert nawiązujących do 4 produktów turystycznych, kolejne są w przygotowaniu. Produkty i usługi można zgłaszać poprzez specjalny formularz dostępny na stronie GCB - OFERTY TURYSTYKI BIZNESOWEJ, do czego gorąco zachęcamy.
Działania GCB związane z kampanią promocyjną w oparciu o 4 produkty turystyki biznesowej będą kontynuowane również w przyszłym roku. GCB planuje między innymi organizację kolejnych tematycznych study tour oraz większe wykorzystanie mediów społecznościowych.
Prestiżowa nagroda ICCA Best Marketing Award przyznawana jest co roku za unikalne działania dotyczące promocji miast i regionów, jako destynacji konferencyjnych. W konkursie mogą wziąć udział jedynie członkowie ICCA.
Informacja prasowa