5 Mar, 2012
w Aktualności
Gdańsk Convention Bureau rozpoczyna współpracę ze szwedzkim Jonkoping Convention Bureau
Współpraca pomiędzy Biurami Convention jest nową tendencją na całym świecie. Gdańsk Convention Bureau, jako pierwsze w Polsce, nawiązało współpracę z biurem zza granicy. Ze względu na dużą konkurencję na rynku spotkań biznesowych, jest to dobra decyzja. Partnerstwo biur z Jonkoping i Gdańska pozwoli na wymianę wiedzy i doświadczeń.
Celem podjęcia współpracy między tymi dwoma biurami jest między innymi wzajemne wsparcie w tworzeniu długo- i krótkoterminowych strategii działania. Wzajemna pomoc usprawni codzienną pracę biur, co pozwoli na zdobycie przewagi nad konkurencją w zakresie marketingu miejsc, głownie jeżeli chodzi o konferencje i kongresy.
Współpraca Gdańska i Jonkoping będzie się opierać m.in. na organizacji wspólnych wizyt studyjnych (ang. site inspection) i wzajemnej profesjonalnej ich ocenie, co pozwoli wyeliminować niedociągnięcia, błędy i sprawi, że wizyty organizowane dla dziennikarzy i operatorów staną się sukcesem danej destynacji w budowaniu swojej marki. Wizyta będzie przebiegać jak prawdziwa z uwzględnieniem hoteli, miejsc konferencyjnych, atrakcji turystycznych, usług transportowych itp. Wszystkie koszty wizyty studyjnej pokryje biuro zapraszające.
Gdańsk Convention Bureau oraz Jonkoping Convention Bureau będą się regularnie wymieniać informacjami o codziennych działaniach, radzić w sprawach dotyczących udziału w wydarzeniach organizowanych przez międzynarodowe stowarzyszenia, targów, wystaw, konkursów itp. Biura będą się też wymieniać informacjami o wydarzeniach biznesowych, które mogą zainteresować partnera. "Co drugi miesiąc będziemy do siebie przesyłać podsumowanie zawierające informację o podejmowanych ostatnio działaniach. Pierwszy taki dokument zostanie wysłany już w marcu 2012 roku." - mówi Anna Górska, prezes Gdańskiej Organizacji Turystycznej / Gdańsk Convention Bureau.
Celem współpracy jest też wymiana wiedzy między miastami, określenie mocnych i słabych stron każdego z biur oraz usprawnienie codziennej pracy. "Ocenimy materiały marketingowe partnera, wymienimy opinie o narzędziach służących badaniom statystycznym oraz prowadzonych profilach w mediach społecznościowych, ocenimy skuteczność programów Ambasadorów Kongresów Polskich w Polsce i Szwecji. Wymienimy się doświadczeniem w tworzeniu ofert biznesowych oraz współpracy z lokalnymi partnerami" - mówi Ante Jankovic, prezes Jönköping Convention Bureau.
INFORMACJA PRASOWA
Celem podjęcia współpracy między tymi dwoma biurami jest między innymi wzajemne wsparcie w tworzeniu długo- i krótkoterminowych strategii działania. Wzajemna pomoc usprawni codzienną pracę biur, co pozwoli na zdobycie przewagi nad konkurencją w zakresie marketingu miejsc, głownie jeżeli chodzi o konferencje i kongresy.
Współpraca Gdańska i Jonkoping będzie się opierać m.in. na organizacji wspólnych wizyt studyjnych (ang. site inspection) i wzajemnej profesjonalnej ich ocenie, co pozwoli wyeliminować niedociągnięcia, błędy i sprawi, że wizyty organizowane dla dziennikarzy i operatorów staną się sukcesem danej destynacji w budowaniu swojej marki. Wizyta będzie przebiegać jak prawdziwa z uwzględnieniem hoteli, miejsc konferencyjnych, atrakcji turystycznych, usług transportowych itp. Wszystkie koszty wizyty studyjnej pokryje biuro zapraszające.
Gdańsk Convention Bureau oraz Jonkoping Convention Bureau będą się regularnie wymieniać informacjami o codziennych działaniach, radzić w sprawach dotyczących udziału w wydarzeniach organizowanych przez międzynarodowe stowarzyszenia, targów, wystaw, konkursów itp. Biura będą się też wymieniać informacjami o wydarzeniach biznesowych, które mogą zainteresować partnera. "Co drugi miesiąc będziemy do siebie przesyłać podsumowanie zawierające informację o podejmowanych ostatnio działaniach. Pierwszy taki dokument zostanie wysłany już w marcu 2012 roku." - mówi Anna Górska, prezes Gdańskiej Organizacji Turystycznej / Gdańsk Convention Bureau.
Celem współpracy jest też wymiana wiedzy między miastami, określenie mocnych i słabych stron każdego z biur oraz usprawnienie codziennej pracy. "Ocenimy materiały marketingowe partnera, wymienimy opinie o narzędziach służących badaniom statystycznym oraz prowadzonych profilach w mediach społecznościowych, ocenimy skuteczność programów Ambasadorów Kongresów Polskich w Polsce i Szwecji. Wymienimy się doświadczeniem w tworzeniu ofert biznesowych oraz współpracy z lokalnymi partnerami" - mówi Ante Jankovic, prezes Jönköping Convention Bureau.
INFORMACJA PRASOWA