28 Oct, 2013
w Aktualności
Gdansk Christmas Bauble z szansą na nagrodę w ICCA Best Marketing Award
6 listopada Gdańsk ma szanse na główna nagrodę w międzynarodowym konkursie ICCA Best Marketing Award. Do ścisłego finału zakwalifikował się projekt CSR Gdańskiej Organizacji Turystycznej - Gdansk Christmas Baubles.
Prestiżowa nagroda przyznawana jest co roku za szczególne osiągnięcia w promocji miast i regionów. Pod uwagę bierze się takie aspekty jak innowacyjność projektu, niekonwencjonalne podejście do biznesu i profesjonalizm zespołu.
Gdansk Christmas Baubles zaprezentowano w 2012 r. na targach turystyki biznesowej EIBTM w Barcelonie. Podczas akcji charytatywnej zbierano upominki od międzynarodowych wystawców, by następnie przekazać je dzieciom z hiszpańskiej organizacji wspierającej rozwój młodzieży z trudnych środowisk. Goście gdańskiego stoiska mogli także własnoręcznie ozdobić świąteczną bombkę dla dzieci i umieścić na niej bożonarodzeniowe życzenia. Projekt zyskał wsparcie Reed Exhibition (organizatora targów EIBTM), co szybko pozwoliło podwoić uzyskane środki.
Efekt kampanii jest fenomenalny. Wspólne z EIBTM sprawdziliśmy jej zasięg. Według naszych danych informację o Gdańsku otrzymało potencjalnie 625 000 osób, w tym przedstawiciele stowarzyszeń i korporacji obecni na targach. Ponadto o Gdańsku rozpisała się międzynarodowa prasa. Pomysł na Gdańsk Christmas Baubles w moim odczuciu był genialny w swojej prostocie - Marta Wiśniewska, Koordynator Gdańsk Convention Bureau/GOT.
Nagroda główną w konkursie jest promocja miasta i Regionu w magazynie Bedouk oraz 6 portalach dedykowanych organizatorom spotkań z: Francji, Ameryki, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Włoch oraz Niemiec, reklama w licznych publikacjach ICCA oraz możliwość korzystania z logo ICCA Winner BMA przez 1 rok. Wartość nagrody szacowana jest na 20 000 EUR. Finał konkursu odbędzie się 6 listopada w Szanghaju.
INFORMACJA PRASOWA
Gdansk Christmas Baubles zaprezentowano w 2012 r. na targach turystyki biznesowej EIBTM w Barcelonie. Podczas akcji charytatywnej zbierano upominki od międzynarodowych wystawców, by następnie przekazać je dzieciom z hiszpańskiej organizacji wspierającej rozwój młodzieży z trudnych środowisk. Goście gdańskiego stoiska mogli także własnoręcznie ozdobić świąteczną bombkę dla dzieci i umieścić na niej bożonarodzeniowe życzenia. Projekt zyskał wsparcie Reed Exhibition (organizatora targów EIBTM), co szybko pozwoliło podwoić uzyskane środki.
Efekt kampanii jest fenomenalny. Wspólne z EIBTM sprawdziliśmy jej zasięg. Według naszych danych informację o Gdańsku otrzymało potencjalnie 625 000 osób, w tym przedstawiciele stowarzyszeń i korporacji obecni na targach. Ponadto o Gdańsku rozpisała się międzynarodowa prasa. Pomysł na Gdańsk Christmas Baubles w moim odczuciu był genialny w swojej prostocie - Marta Wiśniewska, Koordynator Gdańsk Convention Bureau/GOT.
Nagroda główną w konkursie jest promocja miasta i Regionu w magazynie Bedouk oraz 6 portalach dedykowanych organizatorom spotkań z: Francji, Ameryki, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Włoch oraz Niemiec, reklama w licznych publikacjach ICCA oraz możliwość korzystania z logo ICCA Winner BMA przez 1 rok. Wartość nagrody szacowana jest na 20 000 EUR. Finał konkursu odbędzie się 6 listopada w Szanghaju.
INFORMACJA PRASOWA