24 Sep, 2012
w Aktualności
GCB z wizytą w Jonkoping
W dniach 11-13 września 2012r. zespół Gdańsk Convention Bureau odwiedził w ramach rewizyty szwedzkie Jonkoping Convention Bureau.
Przypomnijmy, że w lipcu br. Gdańsk Convention Bureau w celu przedstawienia oferty konferencyjnej zaprosiło do Gdańska Jonkoping Convention Bureau oraz Poland Convention Bureau.
Tym razem w ramach site inspection GCB zapoznało się z bogatą ofertą konferencyjną Jonkoping i otaczającego go regionu, zwiedzając m.in.: Centrum Wystawienniczo-Kongresowe ELMIA, Hotel Elite Stora, Gyllene Uttern w Grennie oraz nietypowe wnętrza w hotelu butikowym Huskvarna Stadshotel.
Organizatorzy nie zapomnieli również o ważnych dla miasta obiektach kulturalnych takich jak: Centrum Polarnictwa w Grennie, Muzeum Zapałek czy Centrum Kultury „Spira” w Jonkopping.
Podczas pierwszego wieczoru gospodarze zorganizowali tradycyjną szwedzką „ucztę rakową”, gdzie podczas śpiewów, degustowano raki z lokalnego jeziora oraz owoce morza. Dla zespołu GCB było to niezwykłe doświadczenie!
Znakomitą atrakcją okazała się przejeżdżka dwuśladowym pojazdem Segway do pięknego Ogródu Różanego, w którym organizowane mogą być nietypowe spotkania biznesowe w plenerze. Nieco później można było spróbować swoich sił kulinarnych podczas wyrabiania tradycyjnych cukierków Polkagris w uroczym miasteczku Granna.
Nie lada niespodzianka czekała na zespół GCB podczas wizyty na Kinnarps Arena, gdzie Dyrektor ds. marketingu drużyny hokejowej HV71 podarował GCB koszulkę z autografami jednej z najlepszych szwedzkich drużyn!
Ciekawą i inspirującą okazała się wizyta na Uniwersytecie i wymiana doświadczeń z władzami uczelni na temat Programu Ambasadorów.
Na zakończenie wizyty zespół JCB podarował GCB obraz lokalnej artystki o pseudonimie Frida, przedstawiający 4 produkty Turystyki biznesowej z Gdańska i Regionu: Bursztyn, Solidarność, morze i zamki gotyckie w kontraście z wyróżnikami zaproponowanymi przez JKB.
Wzorując się na działaniach promocyjnych GCB, Jonkoping CVB chce wypromować swój region na bazie 3 kluczowych elementów związanych z : poruszająca historią znanego badacza polarnego, który zginął podczas nieudanej próby zdobycia bieguna północnego balonem napełnionym wodorem, lokalnej manufaktury zapałek oraz otaczającej krainy przepięknych jezior.
Wizyta studyjna została zorganizowana w ramach podpisanego porozumienie o szwedzko-polskiej współpracy biur Convention z Gdańska i Jonkoping. Przykład współpracy i wymiany doświadczeń zostanie przedstawiony podczas jednej z wielu prelekcji w ramach tegorocznego 51 kongresu ICCA w Puerto Rico.
Galeria zdjęć z wizyty dostępna jest na naszym profilu na FLICKR.
Informacja prasowa
Przypomnijmy, że w lipcu br. Gdańsk Convention Bureau w celu przedstawienia oferty konferencyjnej zaprosiło do Gdańska Jonkoping Convention Bureau oraz Poland Convention Bureau.
Tym razem w ramach site inspection GCB zapoznało się z bogatą ofertą konferencyjną Jonkoping i otaczającego go regionu, zwiedzając m.in.: Centrum Wystawienniczo-Kongresowe ELMIA, Hotel Elite Stora, Gyllene Uttern w Grennie oraz nietypowe wnętrza w hotelu butikowym Huskvarna Stadshotel.
Organizatorzy nie zapomnieli również o ważnych dla miasta obiektach kulturalnych takich jak: Centrum Polarnictwa w Grennie, Muzeum Zapałek czy Centrum Kultury „Spira” w Jonkopping.
Podczas pierwszego wieczoru gospodarze zorganizowali tradycyjną szwedzką „ucztę rakową”, gdzie podczas śpiewów, degustowano raki z lokalnego jeziora oraz owoce morza. Dla zespołu GCB było to niezwykłe doświadczenie!
Znakomitą atrakcją okazała się przejeżdżka dwuśladowym pojazdem Segway do pięknego Ogródu Różanego, w którym organizowane mogą być nietypowe spotkania biznesowe w plenerze. Nieco później można było spróbować swoich sił kulinarnych podczas wyrabiania tradycyjnych cukierków Polkagris w uroczym miasteczku Granna.
Nie lada niespodzianka czekała na zespół GCB podczas wizyty na Kinnarps Arena, gdzie Dyrektor ds. marketingu drużyny hokejowej HV71 podarował GCB koszulkę z autografami jednej z najlepszych szwedzkich drużyn!
Ciekawą i inspirującą okazała się wizyta na Uniwersytecie i wymiana doświadczeń z władzami uczelni na temat Programu Ambasadorów.
Na zakończenie wizyty zespół JCB podarował GCB obraz lokalnej artystki o pseudonimie Frida, przedstawiający 4 produkty Turystyki biznesowej z Gdańska i Regionu: Bursztyn, Solidarność, morze i zamki gotyckie w kontraście z wyróżnikami zaproponowanymi przez JKB.
Wzorując się na działaniach promocyjnych GCB, Jonkoping CVB chce wypromować swój region na bazie 3 kluczowych elementów związanych z : poruszająca historią znanego badacza polarnego, który zginął podczas nieudanej próby zdobycia bieguna północnego balonem napełnionym wodorem, lokalnej manufaktury zapałek oraz otaczającej krainy przepięknych jezior.
Wizyta studyjna została zorganizowana w ramach podpisanego porozumienie o szwedzko-polskiej współpracy biur Convention z Gdańska i Jonkoping. Przykład współpracy i wymiany doświadczeń zostanie przedstawiony podczas jednej z wielu prelekcji w ramach tegorocznego 51 kongresu ICCA w Puerto Rico.
Galeria zdjęć z wizyty dostępna jest na naszym profilu na FLICKR.
Informacja prasowa