17 Dec, 2012
w Aktualności
GCB Press Release - GOT/GCB Regionalnym Liderem Innowacji
GOT/GCB Regionalnym Liderem Innowacji
Gdańska Organizacja Turystyczna, Gdańsk Convention Bureau otrzymały tytuł Regionalnego Lidera Innowacji i Rozwoju w konkursie organizowanym przez Fundację Innowacji i Rozwoju.
To już trzecia nagroda Gdańskiej Organizacji Turystycznej (GOT) i Gdańsk Convention Bureau (GCB) na regionalnym etapie konkursu, w tym drugie wyróżnienie w kategorii "Innowacyjna Organizacja". W poprzednich edycjach obie organizacje nagrodzono również za realizację innowacyjnego projektu unijnego - Gdańscy Akcjonariusze.
W tegorocznej edycji konkursu oceniano m.in. wprowadzenie nowatorskich rozwiązań - na tym polu GOT i GCB są jednymi z liderów w Polsce, dzięki udanemu wprowadzeniu na rynek aplikacji mobilnych gdansk4uMOBILE oraz GCBeVENT. Również ważna dla Kapituły Konkursu była współpraca uczestników konkursu z innymi podmiotami i partnerami zewnętrznymi.
Tu z kolei GOT mógł pochwalić się projektem "Karta Turysty" angażującym łącznie kilkadziesiąt podmiotów publicznych (muzea, Urzędy Miast, Urząd Marszałkowski) oraz komercyjnych. GCB z kolei jako przykład takiej współpracy przedstawiło zorganizowany przez siebie road show w Monachium.
Spotkanie pod hasłem "Let's Gdańsk" skierowane do największych firm eventowych w Niemczech było współorganizowane przez Konsulat Generalny RP oraz Polski Ośrodek Informacji Turystycznej w Berlinie. Do udziału w nim GCB zaprosiło zainteresowanych członków GOT (hotele, PCO), którzy dzięki temu mogli zaprezentować swoją ofertę.
W zgłoszeniu konkursowym GOT opisał również, jako przykład zorganizowanej przez siebie wydarzenia konferencję "Nowe trendy w turystyce", w której wzięło udział ponad 140 osób. Z inicjatywy GCB odbyło się zaś kolejne spotkanie z cyklu "Trójmiejskiej Akademii Organizatora Spotkań Biznesowych" - tym razem było to szkolenie zorganizowane wspólnie z EIBTM (największymi targami turystyki biznesowej w Europie. Warsztaty, z udziałem zagranicznych gości były poświęcone nowym rozwiązaniom technologicznym w branży przemysłu spotkań oraz najnowszym trendom.
Ponadto, zarówno GOT i GCB mogły pochwalić się organizowanymi przez siebie wydarzeniami specjalnymi, takimi jak Interaktywny System Informacji Turystycznej czy kampania promująca Gdańsk i Region jako atrakcyjna destynację turystyki biznesowej w oparciu o 4 produkty turystyczne (bursztyn, morze, Solidarność i zamki gotyckie).Drugim, ostatnim etapem konkursu jest etap krajowy, którego wyniki zostaną ogłoszone w styczniu 2013 (biorą w nim udział laureaci etapu regionalnego).
W 2011 roku jednym z laureatów edycji ogólnopolskiej było Gdańsk Convention Bureau. Być może sukces uda się powtórzyć również w tym roku.Organizatorem konkursu "Krajowi Liderzy Innowacji i Rozwoju" jest Fundacja Innowacji i Rozwoju powstała w 2007 roku z siedzibą w Warszawie. Jak czytamy na stronie Fundacji: "Głównym celem działalności Fundacji jest propagowanie w gospodarce oraz w życiu społecznym idei innowacji. Szczególny nacisk w swojej działalności Fundacja kładzie na propagowanie oraz wspieranie przedsięwzięć innowacyjnych oraz nowatorskich, które mogą przyczynić się do rozwoju społeczeństwa oraz polskiej gospodarki.".
Więcej informacji na stronie: www.liderzyinnowacji.pl oraz www.fiir.org.pl
O GDANSK CONVENTION BUREAU:
Gdańsk Convention Bureau (GCB) zostało powołane w 2005 roku jako miejskie biuro kongresów. Jest częścią Gdańskiej Organizacji Turystycznej, stowarzyszenia, które zrzesza ponad 110 członków.
Miasto Gdańsk jest strategicznym Partnerem. Na mocy porozumienia z Polską Regionalną Organizacją Turystyczną (PROT) GCB jest odpowiedzialne za promocję turystyki biznesowej. Od 2007 GCB jest pełnoprawnym członkiem ICCA - największego stowarzyszenia w branży.
Głównym zadaniem Gdańsk Convention Bureau jest promocja Gdańska i Regionu, jako destynacji konferencyjnej oraz pomoc organizatorom podczas planowania wydarzeń biznesowych w naszym regionie.
Gdańska Organizacja Turystyczna, Gdańsk Convention Bureau otrzymały tytuł Regionalnego Lidera Innowacji i Rozwoju w konkursie organizowanym przez Fundację Innowacji i Rozwoju.
To już trzecia nagroda Gdańskiej Organizacji Turystycznej (GOT) i Gdańsk Convention Bureau (GCB) na regionalnym etapie konkursu, w tym drugie wyróżnienie w kategorii "Innowacyjna Organizacja". W poprzednich edycjach obie organizacje nagrodzono również za realizację innowacyjnego projektu unijnego - Gdańscy Akcjonariusze.
W tegorocznej edycji konkursu oceniano m.in. wprowadzenie nowatorskich rozwiązań - na tym polu GOT i GCB są jednymi z liderów w Polsce, dzięki udanemu wprowadzeniu na rynek aplikacji mobilnych gdansk4uMOBILE oraz GCBeVENT. Również ważna dla Kapituły Konkursu była współpraca uczestników konkursu z innymi podmiotami i partnerami zewnętrznymi.
Tu z kolei GOT mógł pochwalić się projektem "Karta Turysty" angażującym łącznie kilkadziesiąt podmiotów publicznych (muzea, Urzędy Miast, Urząd Marszałkowski) oraz komercyjnych. GCB z kolei jako przykład takiej współpracy przedstawiło zorganizowany przez siebie road show w Monachium.
Spotkanie pod hasłem "Let's Gdańsk" skierowane do największych firm eventowych w Niemczech było współorganizowane przez Konsulat Generalny RP oraz Polski Ośrodek Informacji Turystycznej w Berlinie. Do udziału w nim GCB zaprosiło zainteresowanych członków GOT (hotele, PCO), którzy dzięki temu mogli zaprezentować swoją ofertę.
W zgłoszeniu konkursowym GOT opisał również, jako przykład zorganizowanej przez siebie wydarzenia konferencję "Nowe trendy w turystyce", w której wzięło udział ponad 140 osób. Z inicjatywy GCB odbyło się zaś kolejne spotkanie z cyklu "Trójmiejskiej Akademii Organizatora Spotkań Biznesowych" - tym razem było to szkolenie zorganizowane wspólnie z EIBTM (największymi targami turystyki biznesowej w Europie. Warsztaty, z udziałem zagranicznych gości były poświęcone nowym rozwiązaniom technologicznym w branży przemysłu spotkań oraz najnowszym trendom.
Ponadto, zarówno GOT i GCB mogły pochwalić się organizowanymi przez siebie wydarzeniami specjalnymi, takimi jak Interaktywny System Informacji Turystycznej czy kampania promująca Gdańsk i Region jako atrakcyjna destynację turystyki biznesowej w oparciu o 4 produkty turystyczne (bursztyn, morze, Solidarność i zamki gotyckie).Drugim, ostatnim etapem konkursu jest etap krajowy, którego wyniki zostaną ogłoszone w styczniu 2013 (biorą w nim udział laureaci etapu regionalnego).
W 2011 roku jednym z laureatów edycji ogólnopolskiej było Gdańsk Convention Bureau. Być może sukces uda się powtórzyć również w tym roku.Organizatorem konkursu "Krajowi Liderzy Innowacji i Rozwoju" jest Fundacja Innowacji i Rozwoju powstała w 2007 roku z siedzibą w Warszawie. Jak czytamy na stronie Fundacji: "Głównym celem działalności Fundacji jest propagowanie w gospodarce oraz w życiu społecznym idei innowacji. Szczególny nacisk w swojej działalności Fundacja kładzie na propagowanie oraz wspieranie przedsięwzięć innowacyjnych oraz nowatorskich, które mogą przyczynić się do rozwoju społeczeństwa oraz polskiej gospodarki.".
Więcej informacji na stronie: www.liderzyinnowacji.pl oraz www.fiir.org.pl
O GDANSK CONVENTION BUREAU:
Gdańsk Convention Bureau (GCB) zostało powołane w 2005 roku jako miejskie biuro kongresów. Jest częścią Gdańskiej Organizacji Turystycznej, stowarzyszenia, które zrzesza ponad 110 członków.
Miasto Gdańsk jest strategicznym Partnerem. Na mocy porozumienia z Polską Regionalną Organizacją Turystyczną (PROT) GCB jest odpowiedzialne za promocję turystyki biznesowej. Od 2007 GCB jest pełnoprawnym członkiem ICCA - największego stowarzyszenia w branży.
Głównym zadaniem Gdańsk Convention Bureau jest promocja Gdańska i Regionu, jako destynacji konferencyjnej oraz pomoc organizatorom podczas planowania wydarzeń biznesowych w naszym regionie.