4 Feb, 2016
w Aktualności
Forum Branży Eventowej - podsumowanie
14 stycznia 2016 roku w Centrum Targowo – Kongresowym MT Polska odbyło się Forum Branży Eventowej 2016. W wydarzeniu, w którym wzięło udział 1004 uczestników, zaprezentowało się 97 firm na 86 stanowiskach.
W czasie trwania imprezy miały miejsce niezwykle ciekawe wystąpienia z zakresu HR, strategii marki, marketingu i organizacji wydarzeń. Swoim doświadczeniem podzielili się m.in.: Joanna Janowicz, Dorota Krasnodębska – Wnorowska, Marta Baraniak – Wiśniewska oraz Sławomir Wróblewski. Z kolei w panelach dyskusyjnych wzięło udział 24 ekspertów. Dużym powodzeniem cieszyły się także sesje networkingowe prowadzone przez Akademię Rekomendacji Grzegorza Turniaka.
Forum towarzyszył prestiżowy konkurs Top Event. Z pośród 11 świetnie przygotowanych zgłoszeń, jury wyłoniło jeden zwycięski projekt. Laureatem okazał się projekt Wawel. Alchemia Światła. Tuż za nim na podium uplasowała się realizacja Promocja Polskich regionów podczas Expo w Mediolanie, z kolei trzecie miejsce zdobył Kongres Telewizji Światłowodowej.
Sponsorami wydarzenia były firmy Coca-Cola, Tchibo oraz marki Książęce i Cydr Green Mill. Innowacyjną oprawę techniczną zapewniły firmy TMSS, Brothers in Arts, Scena.co oraz Meon. Organizatorem Forum jest Evential Sp. z o.o. www.evential.pl. Patronami wydarzenie objęły: Warsaw Convention Bureau – Warszawska Organizacja Turystyczna oraz Stowarzyszenie Branży Eventowej. Partnerem Strategicznym było Centrum Targowo – Kongresowe MT Polska. Partnerem Branżowym: MeetingPlanner.pl. Obsługę Artystyczną zapewnili: Go Live i Angel Events. Zdjęcia Marcin Urban. Zabezpieczenie medyczne Falck. Ubezpieczenie eventowe: Makonline.
INFORMACJA PRASOWA
W czasie trwania imprezy miały miejsce niezwykle ciekawe wystąpienia z zakresu HR, strategii marki, marketingu i organizacji wydarzeń. Swoim doświadczeniem podzielili się m.in.: Joanna Janowicz, Dorota Krasnodębska – Wnorowska, Marta Baraniak – Wiśniewska oraz Sławomir Wróblewski. Z kolei w panelach dyskusyjnych wzięło udział 24 ekspertów. Dużym powodzeniem cieszyły się także sesje networkingowe prowadzone przez Akademię Rekomendacji Grzegorza Turniaka.
Forum towarzyszył prestiżowy konkurs Top Event. Z pośród 11 świetnie przygotowanych zgłoszeń, jury wyłoniło jeden zwycięski projekt. Laureatem okazał się projekt Wawel. Alchemia Światła. Tuż za nim na podium uplasowała się realizacja Promocja Polskich regionów podczas Expo w Mediolanie, z kolei trzecie miejsce zdobył Kongres Telewizji Światłowodowej.
Sponsorami wydarzenia były firmy Coca-Cola, Tchibo oraz marki Książęce i Cydr Green Mill. Innowacyjną oprawę techniczną zapewniły firmy TMSS, Brothers in Arts, Scena.co oraz Meon. Organizatorem Forum jest Evential Sp. z o.o. www.evential.pl. Patronami wydarzenie objęły: Warsaw Convention Bureau – Warszawska Organizacja Turystyczna oraz Stowarzyszenie Branży Eventowej. Partnerem Strategicznym było Centrum Targowo – Kongresowe MT Polska. Partnerem Branżowym: MeetingPlanner.pl. Obsługę Artystyczną zapewnili: Go Live i Angel Events. Zdjęcia Marcin Urban. Zabezpieczenie medyczne Falck. Ubezpieczenie eventowe: Makonline.
INFORMACJA PRASOWA