20 Jan, 2016
w Aktualności
Expo Arena S.A. z agencją Public Dialog
Wraz z początkiem nowego roku, jeden z najnowocześniejszych obiektów targowo-konferencyjnych w Europie rozpoczął współpracę z Public Dialog. W zakresie obowiązków agencji jest komunikacja korporacyjna.
Expo Arena S.A to zlokalizowane w atrakcyjnej lokalizacji na terenie miasta Ostróda, innowacyjne technologicznie centrum składające się z 5 hal targowych oraz przestrzeni przeznaczonej pod konferencje. Obiekt daje praktycznie nieograniczone możliwości w organizacji wszelkiego rodzaju wydarzeń i spotkań.
– Expo Arena to wyjątkowy obiekt ze względu na możliwości jakie daje, technologie jakimi dysponuje, a przede wszystkim wydarzenia jakie organizuje. Mamy ogromny potencjał i jesteśmy w stanie podjąć się najbardziej wymagających przedsięwzięć. Wierzymy, że przy organizacji eventów liczy się nie tylko lokalizacja i miejsce, ale także ludzie, którzy je tworzą, dlatego Expo Arena stawia na najlepszy zespół pracowników, wzajemne zrozumienie i dobre relacje z Klientami. – mówi Piotr Oraczewski, Prezes Zarządu Expo Arena S.A. – W zeszłym roku został ukończony II etap rozbudowy obiektu. Poprzez szeroką komunikację chcemy pokazać pełne możliwości naszego kompleksu wystawienniczo-konferencyjnego.
W agencji za współpracę odpowiadają Monika Błaszczak, Account Manager oraz Karolina Łęcka, Account Executive.
INFORMACJA PRASOWA
Expo Arena S.A to zlokalizowane w atrakcyjnej lokalizacji na terenie miasta Ostróda, innowacyjne technologicznie centrum składające się z 5 hal targowych oraz przestrzeni przeznaczonej pod konferencje. Obiekt daje praktycznie nieograniczone możliwości w organizacji wszelkiego rodzaju wydarzeń i spotkań.
– Expo Arena to wyjątkowy obiekt ze względu na możliwości jakie daje, technologie jakimi dysponuje, a przede wszystkim wydarzenia jakie organizuje. Mamy ogromny potencjał i jesteśmy w stanie podjąć się najbardziej wymagających przedsięwzięć. Wierzymy, że przy organizacji eventów liczy się nie tylko lokalizacja i miejsce, ale także ludzie, którzy je tworzą, dlatego Expo Arena stawia na najlepszy zespół pracowników, wzajemne zrozumienie i dobre relacje z Klientami. – mówi Piotr Oraczewski, Prezes Zarządu Expo Arena S.A. – W zeszłym roku został ukończony II etap rozbudowy obiektu. Poprzez szeroką komunikację chcemy pokazać pełne możliwości naszego kompleksu wystawienniczo-konferencyjnego.
W agencji za współpracę odpowiadają Monika Błaszczak, Account Manager oraz Karolina Łęcka, Account Executive.
INFORMACJA PRASOWA