Event-Biznes już po raz drugi
27 października w EXPO XXI Warszawa odbędzie się już druga edycja Event-Biznes, konferencji poświęconej eventowi jako skutecznej formie marketingu i promocji. Jest to wyjątkowe wydarzenie, podczas którego wystąpi wiele znanych osobistości oraz ekspertów, którzy będą przekonywać uczestników o niewątpliwych zaletach event marketingu.
Konferencja Event-Biznes kierowana jest przede wszystkim do managerów i dyrektorów działów marketingu firm i przedsiębiorstw, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę na temat szeroko pojętego event marketingu. Jest to także świetna okazja do nawiązania nowych znajomości branżowych i wymiany zawodowych doświadczeń.
Spotkanie zostało podzielone na 4 oddzielne bloki tematyczne. Pierwszy z nich dotyczy zaangażowania, emocji i doświadczenia. Prelegenci, występujący podczas tej części, będą mówili głównie o budowaniu zaangażowania w uczestnikach eventu do bezpośredniego kontaktu z promowaną marką i produktem. Zdaniem ekspertów jest to najważniejszy element, który pozwala na zbudowanie komunikacji między organizatorem a uczestnikiem. Podczas tego bloku wystąpią Colja M. Dams - CEO, Vok Dams Agency for Events & Live-Marketing (Berlin) oraz Prof. Rafał Ohme, który opowie o ukrytej mocy emocji i intuicji.
Kolejny blok dotyczyć będzie eventu jako skutecznego narzędzia na przykładzie studiów przypadku. Celem tej części jest pokazanie uczestnikom, jakie formy eventów sprawdzają się w konkretnych dziedzinach biznesu, i które z nich najlepiej realizują postawione cele. Podczas tego bloku prelekcje poprowadzą m. in. Izabela Głodek - Group Brand Director Żywiec and Cider oraz Piotr Jaworowicz - Kierownik Zespół Projektów Eventowych, Obszar Dyrektora Wykonawczego ds. Marketingu PKN Orlen S.A.
Trzecia część konferencji poruszy zagadnienia skuteczności, mierzalności oraz budowania zasięgu eventu. W trakcie tego bloku wystąpią Marcin Prokop, który opowie o tym czym jest i jak budować markę osobistą, Wojciech Pronobis - V-ce Prezes Zarządu Stowarzyszenia Marketerów „Marketing4Business”; trener biznesu w ICAN Institute – HBRP Polska; konsultant marketingowy oraz Artur Łobanowski - Prezes Sponsoring Expert.
Ostatnia część spotkania dotyczyć będzie inspiracji, przyszłości oraz wykorzystania nowych technologii w dziedzinie event marketingu. O tych zagadnieniach mówić będą m. in. Paweł Tkaczyk - Prezes agencji brandingowej MIDEA, specjalista od marketingu i sprzedaży, Natalia Hatalska - Ekspert w dziedzinie alternatywnych form komunikacji marketingowej, obserwatorka i analityk trendów oraz Arkadiusz Ejsak - Managing Director EJSAK GROUP.
Aby móc wziąć udział w II konferencji Event-Biznes należy zarejestrować się na stronie wydarzenia: www.eventbiznes.pl, tam również można znaleźć wszelkie dodatkowe informacje na temat przedsięwzięcia.
INFORMACJA PRASOWA