Edyta Niedoba nowym Revenue Managerem w Leonardo Hotels
Edyta Niedoba objęła stanowisko Revenue Managera firmy Leonardo Hotels. Od niedawna zarządza poziomem cen, wskaźnikami obłożenia, podaży i popytu obiektów tej sieci na rynku polskim.
Leonardo Hotels, umocni swoją pozycję na rynku pod przewodnictwem Edyty Niedoby, która czerpiąc ze swojego dwudziestoletniego doświadczenia, od maja br. maksymalizuje przychody i wzmacnia pozycję marki. Jej doświadczenie i wiedza wpływają na rozwój struktur firmy oraz procesów operacyjnych, otwierając tym samym nowe możliwości rozwoju dla pracowników.
„W Leonardo Hotels przywiązujemy dużą wagę do rozwoju Polski jako nowego regionu naszej sieci. Zarządzanie ceną i maksymalizacja przychodów dają nam bardziej klarowny obraz rynku, szczególnie w kontekście podejmowania decyzji o nowych inwestycjach. Edyta Niedoba gwarantuje nam efektywność działań w tym zakresie, a jej imponujące doświadczenie, doskonałe zrozumienie trendów oraz zamiłowanie do cyfr przekładają się na jeszcze lepszą rentowność naszych hoteli" - powiedziała Paulina Kołodziejczyk, Multi Property Manager Leonardo Hotels w Polsce. „Bardzo się cieszę, że zdecydowała się dołączyć do struktur Leonardo Hotels. To osoba, której na tym stanowisku w pełni mogę zaufać” – dodała.
Edyta Niedoba to wybitna strateg, analityk rynku i prawdziwy ekspert w dziedzinie hotelarstwa. Wiedzę i doświadczenie zdobywała pracując m.in. w Radisson Hotels, HRS Group oraz jako Partner w firmie Z-Factor. Jej niezawodna intuicja i pasja do danych stanowią jej atuty. W pracy ceni sobie mierzalność efektów, ocenianą na podstawie wyników poszczególnych obiektów. Według niej, elastyczność jest obecnie kluczową cechą revenue managera, ponieważ rynek hotelarski stale się zmienia i trudno polegać na powtarzalnych schematach. Jednocześnie uważa, że revenue management to praca zespołowa, która obejmuje współpracę z działami sprzedaży, recepcji, marketingu i innymi. Każdy pracownik hotelu ma rzeczywisty wpływ na wyniki finansowe.
Edyta Niedoba określiła cel swoich najbliższych działań jako zwiększenie udziałów Leonardo Hotels na rynku, przedstawienie obiektów grupom docelowym jako atrakcyjnych i godnych odwiedzenia ze względu na interesującą i zróżnicowaną ofertę, a także budowanie solidnych podstaw dla dalszego wzrostu.