Druga edycja TravelCamp zakończona
Organizatorzy TravelCamp określają go mianem spotkania turystyki z marketingiem internetowym. Tegoroczne październikowe spotkanie w Poznaniu okazało się sukcesem.
Tegoroczny TravelCamp zorganizowany był w ramach targów turystycznych Tour Salonu. Przez salę przeszło ponad 110 uczestników. Mieli oni okazję posłuchać interesujących wykładów, a także obejrzeć targowe pawilony i stoiska.
Spotkanie składało się z dwóch części. Na pierwszej z nich głównie prezentowane był produkty dla turystyki, natomiast druga w całości poświęcona była zagadnieniu konwersji.
Gościem specjalnym TravelCampu był Mariusz Gąsiewski, autor bloga Marketing w Internecie, twórca i organizator SEMcampa, jeden z najbardziej znanych w Polsce ekspertów w zakresie analityki internetowej i marketingu w wyszukiwarkach. Nie zabrakło także panelu dyskusyjnego, podczas którego uczestnicy mogli wymienić się swoimi spostrzeżeniami i doświadczeniami w omawianych kwestiach.
Następny TravelCamp planowany jest za 3 miesiące. Na razie jednak jeszcze nie ustalono miasta spotkania.